Reclamatii 618

Retragere

Rezolvat
Bună ziua, ma numesc Vasilescu Florin Marius am un cont verificat am mai făcut o retragere în urmă cu 1 an și totul a fost ok, acum problema este ca eu locuiesc în Belgia pe granița cu Luxembourg și am început sa fac depuneri și cu paysafecard am un cont paysafecard verificat pe tara Luxembourg și mai am un cont pe Belgia ca și guest adică depuneri maxim 200 de euro pe luna de când paysafecard a făcut această prostie cu actualizare mereu când folosești coduri paysafecard. Pe data de am cumpărat un pin de pe Luxemburg și un pin de pe Belgia și am făcut depuneri cu 2 conturi paysafecard 25e și respectiv 50 am chitanță am bonul am jucat la cazino am ajuns la suma de 200000e iar într-un final făcu o retragere de 170000e și de atunci a intervenit problema la verificare paysafecard acela de pe Luxemburg este ok dar am problema cu cel de Belgia pentru ca acolo am făcut un cont cu alt nume dar cu adresele mele reale pe gmail doar pentru a putea depune pe unibet cu paysafecard din Belgia... problema este ca cei de la paysafecard au zis ca este normal sa faci cont ca și guest pentru a depune cu pin paysafecard pana în 200 e pe lună... ce pot face în situația asta sau cum pot sa le arat am trimis toate documentele chitanțe poze cu conturile ca eu sunt ca eu le dețin ei vor document cum ca acel cont Belgia paysafecard are numele Corbu Cristian nu aveam cum sa pun numele meu pentru ca paysafecard nu lasă 2 conturi cu același nume și adrese exacte....
Numele meu este Cristian Constantin și am o problema legata de retragerea unei sume din contul de joc. Din cate am observat mai jos, nu sunt singurul. Se pare că lista celor" mulțumiți" de Casa Pariurilor este foarte lunga. Dar să revin la subiect: pe data de 13 noiembrie am incercat sa retrag suma de 3100 de Ron din cont. După ceva vreme, verificând statusul, an constatat că retragerea a fost refuzată. Am incercat din nou după un timp și.și rezultat. Am intrat pe chat să lămuresc problema și mi s-a răspuns că au nevoie de câteva documente pentru verificări asupra contului de joc: o declarație pe propria răspundere că sunt unic utilizator al contului de joc(selfie), un selfie cu o foaie albă pe care sa fie scrisă data deschiderii contului și prima suma cu care am alimentat și un extras de cont(tot selfie, bineînțeles). Am trimis tot ce au solicitat, după care a inceput circul: va nu sunt bune pozele, ba nu le convine extrasul( le-am mai trimis încă două extrase pe lunile august și septembrie)....Într-un final, după ce au acceptat cu chiu cu vai extrasul, pe care se făceau că nu-l înțeleg sau nu erau în stare să-l citească (pentru a identifica sursa banilor!!!), am "promovat" in etapa finală. Ce înseamnă ultimul pas? Să aștept un telefon din partea unei persoane din partea casei de pariuri. Aștept deja de 3 zile și. un semn. Problema cea mai mare este că nu poți intra in legătură cu cei care autorizează platile, cu doar pe chat sau pe mail, acolo unde ți se răspunde sec că trebuie să aștepți să fii contactat de către "cineva'! In cat se știe! O zi, o lună, un an. apelat in fiecare zi, dar singurul rezultat a fost că m-am umplut de nervi. Mi se pare de netolerant asemenea nesimțire din partea acestor angajați care sunt plătiți practic din banii noștri. Interesant este că nu te oprește nimeni sa depui orice suma, dar când vine vorba de retras...îi interesează sursa acelor sume. Poate avem toți care o mătușă Tamara. Închei cu speranța că mă puteți ajuta. Toate cele bune.
In data de 15-10-2021 mi-am deschis un cont de joc pe situl Am incarcat cartea de identitate dar, datorita completarii gresite a numelui, contul nu a fost validat pana pe data de 10-11-2021, ora , cand am apelat serviciul clienti prin chat. Cu ajutorul echipei suport a saitului , gresala a fost modificata iar contul validat. Am incarcat ulterior si celelalte documente solicitate in vederea verificarii complete a contului, iar contul a fost in totalitate verificat la data de la ora (ora la care am primit mailul de confirmare). Am efectuat pe data de , 3 (trei) depuneri: prima de 800 lei, a doua de 2200 lei, iar a treia de 5900 lei. In urma celei de a treia depuneri, a rezultat din jocurile tip CASINO un castig de 20776 lei, suma pe care am retras-o pe data de 10-11-2021 la ora . La ora , in aceeasi zi, am anulat retragerea respectiva si am contiunat sa joc jocuri de tip CASINO. In urma castigurilor de la jocurile tip CASINO, pana la ora in data de 10-11-2021, soldul contului a fost de 67506,92 lei. Am retras suma de 67506 lei pe data de 10-11-2021, la ora , retragere confirmata prin mailul primit la ora si data mentionata, totodata primind mesaj pe site ca retragerea va fi procesata in O ZI LUCRATOARE. Pe data de 11-11-2021, am contactat de 3 ori serviciul clienti prin functia chat, cerand date despre retragere. Am fost asigurat in toate cele trei conversatii ca retragerea va fi aprobata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021 si ca nu sunt motive sa fiu ingrijorat. Pe data de 11-11-2021, la ora , am primit un mail prin care eram anuntat ca mi-a fost suspendat contul pentru ca eu as fi cerut asa ceva telefonic. Am contactat serviciul clienti la numarul 00442034781907 explicandu-le ca trebuie sa fie o gresala, eu nefiind sunat sau sa fi apelat vreodata serviciul clienti prin telefon, doamna cu care am vorbit la telefon, asigurandu-ma inca o data ca plata va fi procesata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021. Cei de la au revenit cu mail la ora , pe data de 11-11-2021, prin care isi cereau scuze pentru confuzia creeata si ma anuntau ca mi se va deschide contul in dimineata zilei de 12-11-2021. In dimineata zilei de 12-11-2021, la ora am apelat serviciul clienti prin care am solicitat informatii despre cont si despre retragerea in asteptare. Mi s-a comunicat sec ca a fost inaintata cererea catre departamentul abilitat, iar retragerea va fi procesata astazi, 12-11-2021 pana la ora 24. Apelez pe aceasta cale la dumneavoastra pentru solutionarea problemelor, neavand incredere in bunacredinta a celor de la , lasandu-mi impresia ca nu vor sa onoreze suma de plata de 67506 LEI, considerand ca acesta este si motivul real pentru care contul a fost blocat.
Copy the token