Reclamatii 618

Buna ziua!Am castigat suma de 5000 ron ,pe netbet,la predictia ta zilnica,iar pe data de 25 ianuarie, dimineata,am facut o cerere de  retragere de 4800 lei,pe cardul meu ING,(cardul cu care am si depus)tot pe 25 ianuarie,am primit mesaj de la ei ca cererea mea e in curs de procesare,mi s-a cerut sa trimit poza cu buletinul in mana,poza card fata/verso,toate documentele fiind receptionate si procesate cu succes pe email,cat si pe site-ul netbet,aparandu-mi msj contul a fost verificat si validat cu succes,dar si dupa toate aceste verificari,pe 26 ianuarie,cererea mea de retragere era tot in curs de procesare,trimit iar  email la si primesc messaj ca pentru validarea retragerii,mai este necesara o verificare telefonica,bun. seara,la ora 17:37 sun la +40312297434, relatii clenti,vorbesc aprox.3 min cu un operator netbet,raspund la intrebarile pe care mi le pune necesare pentru verificare,si la final imi zice ca banii ar trebui sa intre pe card in maxim 2 zile lucratoare,asta a fost vineri,azi e deja miercuri si nu s-a rezolvat nimic,imi apare la fel ca joi,cererea mea de retragere e in asteptare,status in curs de procesare. trimis azi mesaj pe email la la ora 12:35,si am primit raspuns la ora 15:12  si anume:"Vă mulțumesc pentru mesajul trimis situația dvs. către departamentul abilitat pentru verificări suplimentare.Vă vom notifica prin email de răspunsul acestora de îndată ce îl se pare o totala bataie de joc,astept de joi,cu toate verificarile efectuate cerute de ei,si asta e mesajul pe care mi-l trimit ei?ce verificari sa mai fac?Rog rezolvarea problemei cu retragerea anticipat!
Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.
Ma numesc Joita Gheorghe Razvan si ma confrunt cu o înșelăciune din partea platformei Winner. În data de , am plasat un bilet cu 5 evenimente pe care o sa las atasat aici. Printre evenimente , am avut pariul Total Puncte Jucator: Rozier 23.5 puncte bune si frumoase pana in momentul in care Winner pentru a ma insela , mi-a notat pariul cu pierzator. Am verificat pariul din nou , am cautat in regulamentul lor intern la secțiunea Baschet sa vad se vad de ce + plus pe Flashcore (de aici iau ei rezultatele). 25 de puncte . Am luat legatura cu ei si le am transmis cele întâmpinate. Raspunsul a fost ca Rozier a marcat 22 in cele 4 sferturi +3 puncte în prelungiri. Am cautat din nou in regulament si pariul propriu zis . , tot regulamentul face referire la meci iar pariul la fel ,fiind singurul pariu de genul puncte pe jucator. În plus pe Flashcore ,nu este mentionat ca ea a dat 22 de puncte ,ci 25 ( se poate verifica si pe site ul oficial Nba. Am incercat sa fiu de buna credinta,dar au încercat im continuare sa ma insele. O sa atasez mailul dat , biletul ,plus pasajele din regulament. Nu mi se pare normal sa fiu umilit si batjocorit in conditiile in care nu am cerut decât dreptul meu . O sa înaintez si in presa plus online pentru a face publică INSELACIUNEA. Doresc suma biletul câștigător în cont + inca 50% din valoarea cîștigului, pentru stresul cauzat. În plus doresc si amendarea platformei ptr manipulare si inselaciune. Mentionez ca o sa fac public raspunsul si pedeapsa primită de Winner
Buna ziua. un cont mai vechi la netbet in care nu am numărul de telefon actual. doua zile am depus suma de 55 bonus încă inceput sa joc,am incercat sa fac retragere de 1000 nu s a putut face pentru că nu era contul validat. imediat am luat toate documentele necesare validării și le am incarcat pentru validarea contului. Ieri dimineață am reușit să fac retragerea pe card...(pe la ora 10:00). așteptat 8 încă nu au intrat...așa că am anulat retragerea(neștiind că retragerea durează 24-48 de ore). seara am mai jucat din acei bani până am făcut suma de 3200 lei. dat retragere după care am incercat sa contactez pe toate căile posibile(mail telefon whats app) pe cineva de la netbet sa mă asigur că sunt ok toate documentele necesare. un ător. reușit să iau legătura cu un asistent netbet..căruia i am spus că am un număr de telefon mai vechi pe acel cont. el a interpretat că ar fi doua persoane pe cont și mi a spus că, conform legii o să mi se închidă contul. Cererea de retragere a fost deja făcută iar la jumatate de ora după ce am vorbit cu omul respectiv am incercat sa mă loghez și mi a apărut"acest cont este blocat"... În dimineața aceasta am trimis trei mailuri pentru că mi se a cerut extras de cont..îl trimit și de fiecare dată primesc același mail(sa trimit extrasul de cont) Sun la call centre și nu răspunde nimeni... Va rog frumos sa mă ajutați macar sa îmi recuperez contul chiar îmi doresc să fie închis în continuare pentru că sunt foarte neserioși și abuzivi VA ROG FRUMOS AJUTATI MA Las aici un număr de telefon in caz că mă poate îndruma cineva sau sfătuii in vreun fel pentru recuperarea banilor 0748280331 Mail: Am atașat mai jos cererea de retragere Screenshot cu contul când am incercat sa mă conectez Și mailul pe care l am primit de 3 ori în această dimineață la care am atașat de fiecare data documentul cerut(extrasul de cont) Va rog ajutați mă și mulțumesc anticipat!
Copy the token