Reclamatii 276

Retinere fonduri

In afara competentei
Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.

Retragere refuzata

In afara competentei
Buna ziua, numele meu este Cosmin Mirel si de cateva zile, aproape doua saptamani, ma lupt cu morile de vant sa efectuez o retragere, ori prin agentie, ori online, dar nici una dintre variante nu s a dovedit a fi buna pentru mine. In urma cu ceva timp am reusit sa castig suma de 800 ron pe care am vrut sa o retrag online. Am incercat, dar retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa fac o depunere minima online pentru a putea retrage banii. La scurt timp am efectuat o depunere, dar de pe un card care nu este pe numele meu (titularul este un membru al familiei) si din nou plata a fost refuzata pe motiv ca, cardul nu este pe numele meu. Am citit T/C, inclusiv la sectiunea depuneri, dar nu specifica nimic ca, cardul trebuie sa fie neaparat pe numele meu pentru a putea adauga banii. In fine, vazand ca retragerea tot imi este refuzata, am hotarat sa ma duc la o agentie, sa efectuez o depunere minima si sa pariez suma respectiva pentru a putea scoate banii fizic. Am incercat sa retrag banii, dar din nou retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa trimit o poza cu, cardul de pe care am facut depunerea si ca trebuie sa fie pe numele meu. Am explicat cred ca la 3-4 persoane diferite ca eu pot sa le trimit cardul, doar ca nu este pe numele meu si ca degeaba il trimit, iar mai bine ar fi sa imi dea o solutie alternativa prin care pot fi verificat. Raspunsul lor a fost lipsit de bun simt, ci anume " astea sunt regulile". Intrebarea mea este urmatoare: Cand am facut depunerea respectiva, de ce dansii mi au acceptat tranzactia vazand ca, cardul nu este pe numele meu? Si ce trebuie sa fac eu pentru a-mi putea recupera banii, banii mei pe care se pare ca s au pus stapani cei de la casa pariurilor. Multumesc!

Spinomania ediția 6-a Mozzart bet

In afara competentei
Buna seara va rog frumos daca puteți să mă ajutați cu un sfat sau o părere în legătură cu problema mea , pe data de 31 am primit un mesaj de la cei de la Mozzart pe contul meu de jucător Bidilici24 fiind felicitat in mesaj de ei că sunt câștigător spinomania ediția Vl-a și că premiul a fost deja transferat în cont nu am de unde să știu dacă chiar mi-au băgat premiul in cont fiindcă nu am fost activ pe data de 31 martie pe cont iar după aproximativ circa 40 de minute mi-au trimis din nou mesaj in urma unor teste dintr-o eroare tehnică s-au trimis eronat mesaje rugandu-ma sa ignor mesajul anterior dar am găsit dovedi că sunt trecut pe lista cu câștigători al ediției a 6-a spinomania mi-am găsit numele pe poziția 20 din ce-i 40 de câștigători nu știu ce să mai cred nu știu dacă este corect să mă premieze și după aia să-mi anuleze premiul din motive și m-ai îmi spune la telefon că l-am mai sunat eu săptămână trecută și mi-a mai explicat el mie dar nu l-am sunat decât odată pe operatoru lor de la relații clienți și i-am zis că sunt pe poziția 20 iar el mă minte că e contuzie că e altu tot Cristian beni și așa mai departe pai de ce nu ia trimis lui mesajul ci mie asta chiar e hoție pe fata eu când bag banii și pierd nu mă duc să le cer înapoi și să le zic că mi-am băgat bani dintr-o eroare sa le cer să-mi de-a inapoi bani că mi-a dat creierul eroare sa bag la pariuri sau sloturi serios va rog frumos vreau sa știu și eu concursul e pe bune sau la mișto că văd că fac alegeri poate își bagă vreun var vreun nepot pe locul meu sa rămână bani tot în familie o sa va trimit și pozele să vedeți și voi și aștept un răspuns va rog frumos!!!!

Nu pot sa fac retragere

In afara competentei

Retragere refuzată

In afara competentei
Copy the token