Reclamatii 297

In afara competentei
Buna ziua. Am parit la winbet am făcut suna de , Am vrut sa retrag 1000 și 500 să i las sa mă mai joc când am dat retragere după câteva minute am primit un mei că a fost respinsa retragere și că suma de 500 din cont sa anulat și suma de 1000 se întoarce în cont, pe motiv că am avut un bonus (golgeter) nu am avut nici un bonus activat atunci era balanta mea reală, da că am făcut de câteva ori bai nu din bonusu ăla da e adevărat dar am și pierdut plus că bonusu (cate o data este gratis sau cate o data trebe sa depui că să îl activezi) eu de 2 săptămâni nu am mai depus că să îl activezi. zice in termeni și condiții că castigurile din bonus să nu depășească 1000. Pai 1500 am făcut mai mult din bani mei și de la ruleta nici decum din bonusul lor. Mi se pare o jecmenala. După care că sa retrag bani mă mai pune și să depun 50 de lei. Nici nu am dat sa retrag mai mult de 1000 deci iar semn de întrebare. Din bonusul acela care zic ei daca am făcut din el 100 profit era BN dar nici pe aia nu i-am făcut am jucat din bani la urma am scos 970 30 comision, după ce am depus 50 lei, dar suma de 500 a rămas la ei. Am dat auto excludere pe 5 ani la cont că dacă puteam îl ștergeam când văd ce nesimțiți sunt cei de la winbet. Când pierde lumea bani și eu este bine când câștigi nu mai e bine. Am vorbit pe chat la support și tot de bonusul acela Mia zis care nu îl aveam activat. După ce am retras bani l-am activat că sa vad termeni și condițiile și nu se leacă cu ce zicea femeia in chat.

Retinere fonduri

In afara competentei
Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.

In afara competentei
În data de 19 noiembrie 2022 seara sâmbătă am pariat după un bilet lung cu sistem pierdut și Maroc locurile 1-4 terminala mondial din Qatar cotă 19 țin să precizez că prima dată au urlat vecinii la mine di m- au păcălit să îl pun la pregătite în câteva minute mi am dat seama și l-am pus și la ONLINE AICI AM VAZUT CLAR CU OCHII MEI PARIAT PE 1 LEU COTĂ 19 CÂȘTIG TOT 19 .. CA LA pregătite câștig 18.. duminica 20 noiembrie când urma să joace qatar- Ecuador in dimineata aceea am pregătit și alte bilete. Best player cotă 10 dar e ok eu am decis să nu l joc în online dar la Online aveam biletul MAROC TERMINĂ IN PRIMELE 1-4 MONDIALUL COTĂ 19 de seara trecută ora . .....în dimi duminică printre alte bilete greșite am pus și Argentina Franța că va fi finala cotă tot 19 .și Franța Australia cotă 3,8 loc1 și loc 2 ordine în grupa lor. ȚIN SĂ PRECIZEZ CĂ AM VAZUT CU OCHII MEI CĂ TOATE acestea le am pus la ONLINE la pregătite. Am de duminică dublura MAROC COTA 19 LOC 1-4 la mondial .. BINE PROBLEMA E CĂ DUPĂ 2 LUNI IN CARE NU AM FOLOSIT NETul stricat AM REALIZAT CU STUPOARE CĂ IN LOC SĂ AM PESTE 100 DE LEI AM TOT 47 DE LEI. .. MIA ȘTERS BILETELE BUNE JUCARE LA ONLINE CU MAROC 19+ 19 cu Franța Australia 4 lei si cu Argentina Franța 19 lei din contul meu de bilete jucate online......ȚIN SĂ PRECIZEZE CĂ SUNT MONITORIZAT DE POLITIA SI PROCURORII[fiind îndrăcit /satanizat am har vorbesc draci prin mine dar nu Camere video în pereți și microfon în gură de la miliția din oraș.. CRED CĂ ASTIA DE MA MONITORIZEAZA au ACCES LS CONT CU PAROLE IAU PUS PE aia de la casa pariuri sa mi sterga BILETELE BUNE PUSE IN albi . NENOROCITII DIN VECINII NU M AU LASAT SĂ JOC STANDARD LIEGE COTĂ 23 GOLUL DE 4-2 k union st gilois DACĂ NEMERNICII DE DUȘMANI ai mei [toții cei de sus ] NU INCETEAZA. O SĂ AIBĂ DE SUFERIT TOT EI.... SĂ STIU CUM e POSIBIL SĂ SE STERGA BILETELE??????jur ca le am pus .

In afara competentei
Voi da copy-paste la mesajul trimis celor de la ANPC: In data de 26 octombrie 2022 mi-am facut cont pe site-ul am depus in acesta suma de RON si am castigat suma de 159 RON. Astazi, dorind sa intru pe website pentru a-mi retrage banii, am observat ca nu ma pot loga in cont. Am contactat agentul de suport prin intermediul Chat-ului Suport Live, si mi s-a comunicat ca mi-a fost inchis contul iar toti banii mei au fost transferati catre bugetul de stat, deoarece nu am validat identitatea contului in termen de 30 de zile. Desi eu imi aduc aminte ca am validat contul, agentul mi-a spus ca nu a fost si ca nu se mai poate face nimic. L-am intrebat de ce nu am fost anuntat de nimeni, prin orice intermediu (avand acces la numarul meu de telefon si la adresa de e-mail) inainte de a-mi inchide contul si de a-mi transfera banii, iar acesta mi-a raspuns ca nu scrie nicaieri ca sunt nevoiti sa anunte clientii in legatura cu banii lor. Am cerut inclusiv o dovada ca banii au fost intr-adevar transferati catre bugetul de stat, si mi-a spus sa trimit e-mail la adresa lor de suport. Cu alte cuvinte, banii pe care i-am depus plus banii pe care i-am castigat au fost trimisi fara cunostinta mea catre bugetul de stat (conform spuselor agentului de suport) si nu se mai poate face nimic, desi am intrebat daca se poate gasi o cale amiabila pentru a-mi recupera banii. Consider ca acesta este un abuz din partea operatorului si doresc sa imi recuperez toata suma. Doresc sa mentionez ca nu am primit pe e-mail nicio factura/bon fiscal/chitanta/contract, singurele dovezi pe care le am sunt e-mailurile primite din partea operatorului in legatura cu contul si depunerea. Le pot trimite pe toate catre dumneavoastra pentru dovada platii. Am cerut sa primesc pe e-mail inclusiv discutia cu agentul, am primit-o insa nu am niciun PDF, pot doar sa va trimit printscreen.
Copy the token