Reclamatii
In afara competentei

Retinere fonduri

20 februarie 2023, 15:45
11

Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.

Suma: 3100 RON
in afara de ip mai au ceva?
Sa evitați aceasta casa de pariuri daca va mai exista pana la sfârșitul anului de când cu procentul de 23% achitat către ONJN din procent profitul caselor de pariuri nu mai exista egalitate în luarea deciziilor de către aceștia. Vedeți documentul oficial de la ONJN , urmăriți pana la final vor fi dați în judecata și HATTRICK și ONJN
Uite aici sa vezi răspuns de la ONJN , în prima faza mi au închis contul cu decizia conturi multiple la aceeasi adresa de IP , cu toate ca am discuția cu ei și au spus ca nu este problema dacă folosesc WFI cu alți 2 colegi ce dețin cont la ei , pe urma mi au transmis ca mi au reținut sumele pentru campaniile de Bonusare , decizia aceasta fiind luata eronat de Casa pariurilor și au confirmat și ONJN :))) , iar ulterior ca răspunsul și al celor de la casa cât și ONJN fiind ca a fost închis pentru frauda :))) aici este rea voința le am solicitat frauda ca le pot furniza istoricul cotelor la toate evenimentele pariate de mine conform furnizorul acestora de pariuri Live, la fel se bazează ca nu i voi da în judecata pentru suma de 3100 ron , dar ii voi da pe penal și pe ei și pe ONJN , practic ei nu au făcut nimic au preluat raspunsul celor de la Casa pariurilor.
Salut. Dacă ai respectat regulamentul, ai varianta de a face reclamație la ONJN.
Salut , ONJN au fost primii înștiințati dar am mai avut neplăceri , acum sa vedem prima data au dat o cu IP pe urma cu Bonus și eu nu am avut Bonus...
Actiunea dumneavoastra, complet nefondata si neargumentata, tinde sa devina ridicola. Mi-ati blocat accesul la cont si mi-ati retinut sumele din cont fara motiv, iar acum incercati sa invocati motive.

Dumneavoastra puteti lua decizii pana la banii mei. Nu aveti niciun drept sa imi retineti fondurile. Puteti sa imi inchideti contul, caci oricum, dupa aceasta experienta nu imi mai trebuie sa joc la casaPariurilor, insa retinerea fondurilor este nejustificata, abuziva si nelegala. Imi trimiteti ca nu am respectat conditiile de bonus… eu nu beneficiat de bonus la casa pariurilor!!!
Am depus, am jucat pe banii depusi, cu bilete câștigătoare și pierzătoare cu speciale cumpărate la sloturi etc cu mize de 50 de ron La sloturile EGT , dacă pierdeam ma căutați sa mi dați banii?

Deja sunteți ridicoli *NU AM ACCEPTAT NICI UN BONUS* SI DACA ACCEPTAM SE RETINEA CASTIGUL DIN BONUS DAR NU IMI LUATI MIE BANII DEPUSI !!!!!

Maine ce o sa mai invocati? O sa imi spuneti nu imi sta bine parul in poza
Eu vreau doar suma disponibila în momentul închiderii contului de joc !!! Sa trimită ONJN audit și sa închidă toate conturile cu acelasi IP la aceasta companie și sa le restituie fondurile clienților care au pierdut și câștigat.
Aveți poza , vor sa mi dea sumele depuse eu nu ma bucur la cât am depus nu vreau sa le fac rău deci am depus peste 20.000 ron , eu doresc suma de 3100 ron minus impozit 3% adică 3009 ron , se vede ca au început sa lucreze toți pietarii la pariuri sportive , nu au o treaba
Așa am pățit și eu.eu mâine merg sa depun plângere și da ți in judecata indiferent că pierd merg până la cedo .cine vrea sa se alăture eu plătesc tot avocați tot.
hmmm, cum adica pentru IP ca eu am pierdut circa 100.000 de ron si am jucat din Sun Plazza cu WFI , poate a mai jucat cineva sa-mi dea bani :))), oricum top reclamatia ceea mai buna de pe site , cu legi cu T&C , succes le ai , pot apela la tine daca este sa fac ceva?
Ideea mai pe scurt mi s a închis contul ca am folosit acelasi IP , nu același dispozitiv ca altcineva , nu cred ca am ajuns in punctul in care sa întreb colegii dacă au conturi la pariurile sportive , în aceasta situație casapariurilor , cu toate acestea fondurile nu trebuiesc reținute și transferate către contul clientului dacă acesta solicita acest aspect , daca nu solicita se vor transfera către bugetul de stat , am validat contul mi au cerut și selfiuri și extras de cont bancar pe 2 luni le am dat tot ,am avut peste 15 retrageri cu valoare mare ultima fiind chiar pe data de 19.02.2023 care a fost procesata, și la aceasta am alt IP ca altcineva , doamne ferește, le am cerut contul duplicat ca daca eu detin 2 conturi sau mai multe înseamnă că nu incalca GDPR ca sunt conturile mele , sa mi dea detalii nimic , vreau ori sumele depuse ori banii din cont corect și legal soldul contului ar trebuii.
Copy the token