Reclamatii 14

Buna ziua,mă numesc Gogoasa cont la maxbet de aproape un fost făcute verificările necesare,iar contul mi-a fost verificat cu bune și frumoase până astă că acum o săptămână,am primit niste rotiri gratis fara jucat ,mi-au făcut 8 rulat acei bani până i-am transformat în bani reali,ajungând la suma de 500 ron,bani ce am transformat banii,m-am înscris la un turneu,in care daca jucai,urcai in clasament,în funcție de miza ce final până la sfârșitul turneului,eu am rămas fără banii ce ii aveam,dar în clasament,ajunsesem la nivelul 177 unde beneficiam de 200 Ron bani și făcut pe data de 5 aprilie s-a terminat turneul,iar pe 6 la ora 12 aveam in cont cei 200 bune și frumoase,am inceput de atunci să mă joc zilnic crescând de la 200 Ron puțin câte puțin până astăzi când am ajuns la suma de 7344,66 Ron dat retragere pe bani o data 5000 ,o data 2320 Ron și în cont au mai rămas 44 Ron,dar când sa intru și să mă joc,prima dată se bloca jocul,după mă scotea din el,apoi mi-a apărut toată suma de 7344,66 Ron,dar nu mă mai lasă să intru în nici un dat delogare și când am vrut să mă loghez înapoi,mi-a apărut un pop-up in care scria că mi-a fost contul blocat sau că eu m-am autoexclus intrat pe chat să întreb ce se întâmplă,iar ei mi-au răspuns că așa a hotărât departamentul clienți și că mi-au fost anulați și banii,și că vor merge către Bugetul de Stat,cu toate că dădusem retragere pe ei și primisem email in care spunea că trebuie să aștept maxim 3 zile mai spus că dacă nu sunt mulțumită,sa iau legătura cu departamentul mai făcut și acest lucru,am trimis email la și am întrebat ce se întâmplă de ce mi-au blocat contul,fiindcă eu nu am cerut acest lucru și nici nu am greșit cu nimic,dar nu am primit nici un răspuns cu motivul pentru care au închis contul,doar au spus că este în conformitate cu articolul 133, alineatul 1 sau 4 publicat pe 24 atât mi-au spus,dar până azi primeam email de la ei in care mă încurajau sa joc pentru a urca in clasament cat mai sus și mă felicitau că să mă ajutați să îmi pot lua banii de la ei și dacă se poate să ii ridic așa cum dădusem retragerea prin Smith and Smith când se va deschide,deoarece eu nu am card bancar.
Buna ziua. Numele meu este Roman Bogdan-Florin si va scriu in legatura cu situatie neplacuta petrecuta aseara la agentia de pariuri online . Situatia e in felul urmator: am efectuat 2 pariuri la meciul Fiorentuna - Inter Milano pe selectia "Inscrie din Penalty", cate un pariu pe fiecare echipa ca va inscrie din penalty (atasez screenshot-urile). Urmarind meciul in direct, am constatat ca pariurile sunt castigatoare, dar cand am accesat site-ul celor de la Efbet, am constatat ca acesta este cazut pe motive tehnice/de mentenanta, ceva de genul. Mentionez ca in timpul meciului dupa ce primul pariu a fost castigator, i-am contactat pe chat sa ii intreb de ce nu se valideaza pariul, iar consultantul dansilor (nu stiu daca a verificat sau nu pariul in cauza, putea atunci sa spuna ca ceva nu este in regula, dar nu a facut-o) doar mi-a comunicat ca pariul se va valida la primirea rezultatelor oficiale. Am zis ok si ca o sa astept. La finalul meciului, cand am remarcat ca si cel de-al doilea pariu este castigator, am dat sa intru la dansii pe site sa verific, dar surpriza, cum am mentionat si mai sus, aparea ca site-ul e offline, pe motive tehnice/mentenanta/etc. Ulterior nu am mai incercat sa accesez site-ul si am zis ca verific in aceasta dimineata, convins fiind ca totul e ok si ca pariurile sunt castigatoare. Dar, in aceasta dimineata cand am verificat contul de la dansii de pe site am avut o surpriza majora, ambele pariuri imi apareau ca si pierdute, se poate vedea in screenshot-uri (interesant), dar mizele returnate. Am ramas socat de-a dreptul, nestiind ce se intampla si de ce, intrucat aseara am urmarit meciul la tv si pariurile trebuiau acordate ca si castigate, nu pierdute sau cum le-or fi judecat dansii. In urma cu cateva minute i-am contactat din nou pe chat ( sunt la munca si nu pot sa vorbesc la telefon), iar reprezentantul lor m-a repezit ca ar fi fost vorba de cote afisate gresit si ca ei isi rezerva dreptul sa anuleze pariul, conform regulamentului lor. Le-am spus ca pe acest considerent orice pariu este susceptibil la validare sau anulare, si daca spre exemplu in loc de o cota sa zicem de 1.5 este afisata o cota de 1.6, se poate considera ca e afisat gresit si implicit asta duce la anularea pariului. In cadrul discutiei cu reprezentantul lor am tot repetat ca doar imi doresc ca pariul sa fie validat la cota corecta care ar fi fost in mod normal meci, nu conteaza ca au gresit ei cotele si ca e greseala lor ei trebuie sa plateasca, nu noi jucatorii, dar de fiecare data mi s-a spus ca decizia a fost luata si nu se poate face nimic si ca e dreptul lor sa faca asta, desi e clar greseala lor, si nu mi se pare corect ca altcineva sa plateasca care nu ii apartin. Din aceasta cauza am apelat la dvs., in speranta ca vor putea fi trasi la raspundere facuta si refuzul de a o corecta in favoarea jucatorului, intrucat este vorba de pariuri castigatoare. Ma intreb, daca erau pierzatoare pariurile, tot la fel ar fi procedat? Va rog pe aceasta cale sa verificati aceasta situatie, intrucat am inteles din discutiile cu reprezentantul lor ca au mai fost persoane care au reclamat aceasta situatie. La fel cum am specificat in discutiile cu ei, doar atat imi doresc ca pariurile sa fie acordate castigatoare la cota care ar fi fost corecta in momentul plasarii pariului (9 sau 10, am verificat in aceasta dimineata pe alte site-uri si am observat ca acelea ar fi fost cotele corecte, dar eu nu am vazut aceste cote la ei pe site, ci doar cele din screenshot-urile pe care vi le-am atasat), nu am alte pretentii, nu vreau sa ma imbogatesc de pe seama lor sau cine stie mai ce, nu e o suma foarte mare, dar este vorba de bani munciti si de principiul corectitudinii si ca greseala sa fie suportata de cei care au gresit. Imi cer scuze daca e prea lung acest mesaj, dar am vrut sa sintetizez cat mai bine aceasta situatie. Pentru orice alte informatii suplimentare sau alte lamuriri va stau la dispozitie. Va multumesc inca o data pentru atentia acordata.
Buna seara va spun si eu povestea mea cu agentia minunata Winmasters Mi-am facut cont la ei , am jucat , am dat retragere dupa ce am castigat. Totul bine si frumos. Sunt sunat pentru verificare telefonica , raspund , vorbesc , totul ok. Trimit toate actele solicitate , buletin , card credit , etc . Totul ok Ulterior , mi se solicita o factura telefonica a numarului inregistrat pe site. Le spun frumos ca este o cartela sim prepaid , si nu exista asa ceva. Imi spun ca trebuie sa aduc o dovada ca acea cartela imi apartine. Ma supun prostiei lor (deoarece in Romania nu se inregistreaza cartelele sim cu buletinul ; te duci la orice carciuma de cartier si iti poti cumpara o cartela cu numar) . Trec prin aproximativ 3 centre Vodafone , unde sunt luat efectiv in gluma de catre angajatii Vodafone , acestia spunandu-mi ca nu au auzit de asa la centrul Vodafone de pe Vasile Milea , unde acelasi lucru l-am patit , dar efectiv am inceput sa ma cert cu ei , pentru ca riscam sa pierd banii , eu fiind conditionat sa revin cu dovada in 48 de ore . Intr-un final , sunt de acord sa imi dea o hartie cum ca sunt inregistrat cu acea cartela in sistem. Fac o poza la acea hartie , le-o trimit domnilor , si primesc inapoi raspuns ca acea hartie trebuie sa fie color ( pur si simplu asa mi-au printat cei de acolo ) . Mai fac un drum la ei , ii rog sa printeze color (practic , doar logo-ul era color ) , le trimit pe mail poza , si primesc raspuns ca documentul este fals si ca acest cont este inchis definitiv. Ce pot face? Clar scopul lor de la bun inceput a fost sa nu imi dea banii , dar vazand ca nu au de ce sa se lege , si eu aducandu-le la cunostinta absolut tot ce mi-au solicitat , mi-au trantit acest raspuns in fata. Va rog sa ma ajutati . Nu este o suma tocmai mica. Nu este corect ce se intampla . Este un abuz . Le-am trimis poze cu cartela , le-am trimis poze cu dovada de la Vodafone , i-am sunat de pe numarul meu (deci clar este numarul meu ATATA TIMP CAT EU SUN DUPA EL ) . Chiar este un abuz nesimtit . Ce pot face? Multumesc
in data de 16-07-2018 o amica buna de-a mea a incercat sa faca un cont la o casa de pariuri si a ales intamplator winmasters ... a decurs super ok toate ca vizitand site-ul am vazut ca au cotele cele mai mici dar avand in vedere ca aveau sporturi galice si fotbal australian a sters aceste probleme .... fine apoi a facut depunerea pentru bonusul de 555 ron plus pariul gratuit de 40 lei,,,,dar surpriza a fost instintata ca ar fi incalacat termenii si conditiile si ca nu va beneficia de nici un bonus si ca, contul va fi inchis permanent dupa cateva discutii aprinse a primit un raspuns de maidan..."NU MAI INSISTATI CA RASPUNSUL E FINAL SI FACEM CE VREM NOI" ok i-am zis sa se calmeze ca poate chiar o fi inclacat acele reguli poate in trecut un fost iubit sau ceva de genul asta a facut un cont pe numele ei etc .. zis sa o ajut sa fie sigura si am plecat acasa . azi am facut eu personal un cont acasa pe numele meu . nemaiavand alte conturi si culmea nici sansa ca cineva sa faca in locul meu nu a fost findca am fost permanent plecat deci exclus asa ceva , distanta de amica mea era de cativa zeci de km deci exclus ip-ul telefonul nou, card nou totul nou.. nimic care fi fost folosit inainte la o alta inregistrare pe site.. surpriza fix acelas raspuns aceias atitudine .. incalcat articolul 2.3 sau ceva de genul (mai precis conturi multiple) .. aceatsa firma inseala oamenii cu oferte practic mincinoase .. facut sesizare la ONJN si in curand voi vorbi si cu un avocat . pentru mine ci pentru toti ce au fost si urmeaza sa fie inselati de catre acesti sarlatani
Copy the token