Reclamatii 1 028

In afara competentei
Buna ziua. Am parit la winbet am făcut suna de , Am vrut sa retrag 1000 și 500 să i las sa mă mai joc când am dat retragere după câteva minute am primit un mei că a fost respinsa retragere și că suma de 500 din cont sa anulat și suma de 1000 se întoarce în cont, pe motiv că am avut un bonus (golgeter) nu am avut nici un bonus activat atunci era balanta mea reală, da că am făcut de câteva ori bai nu din bonusu ăla da e adevărat dar am și pierdut plus că bonusu (cate o data este gratis sau cate o data trebe sa depui că să îl activezi) eu de 2 săptămâni nu am mai depus că să îl activezi. zice in termeni și condiții că castigurile din bonus să nu depășească 1000. Pai 1500 am făcut mai mult din bani mei și de la ruleta nici decum din bonusul lor. Mi se pare o jecmenala. După care că sa retrag bani mă mai pune și să depun 50 de lei. Nici nu am dat sa retrag mai mult de 1000 deci iar semn de întrebare. Din bonusul acela care zic ei daca am făcut din el 100 profit era BN dar nici pe aia nu i-am făcut am jucat din bani la urma am scos 970 30 comision, după ce am depus 50 lei, dar suma de 500 a rămas la ei. Am dat auto excludere pe 5 ani la cont că dacă puteam îl ștergeam când văd ce nesimțiți sunt cei de la winbet. Când pierde lumea bani și eu este bine când câștigi nu mai e bine. Am vorbit pe chat la support și tot de bonusul acela Mia zis care nu îl aveam activat. După ce am retras bani l-am activat că sa vad termeni și condițiile și nu se leacă cu ce zicea femeia in chat.
Buna ziua!Am castigat suma de 5000 ron ,pe netbet,la predictia ta zilnica,iar pe data de 25 ianuarie, dimineata,am facut o cerere de  retragere de 4800 lei,pe cardul meu ING,(cardul cu care am si depus)tot pe 25 ianuarie,am primit mesaj de la ei ca cererea mea e in curs de procesare,mi s-a cerut sa trimit poza cu buletinul in mana,poza card fata/verso,toate documentele fiind receptionate si procesate cu succes pe email,cat si pe site-ul netbet,aparandu-mi msj contul a fost verificat si validat cu succes,dar si dupa toate aceste verificari,pe 26 ianuarie,cererea mea de retragere era tot in curs de procesare,trimit iar  email la si primesc messaj ca pentru validarea retragerii,mai este necesara o verificare telefonica,bun. seara,la ora 17:37 sun la +40312297434, relatii clenti,vorbesc aprox.3 min cu un operator netbet,raspund la intrebarile pe care mi le pune necesare pentru verificare,si la final imi zice ca banii ar trebui sa intre pe card in maxim 2 zile lucratoare,asta a fost vineri,azi e deja miercuri si nu s-a rezolvat nimic,imi apare la fel ca joi,cererea mea de retragere e in asteptare,status in curs de procesare. trimis azi mesaj pe email la la ora 12:35,si am primit raspuns la ora 15:12  si anume:"Vă mulțumesc pentru mesajul trimis situația dvs. către departamentul abilitat pentru verificări suplimentare.Vă vom notifica prin email de răspunsul acestora de îndată ce îl se pare o totala bataie de joc,astept de joi,cu toate verificarile efectuate cerute de ei,si asta e mesajul pe care mi-l trimit ei?ce verificari sa mai fac?Rog rezolvarea problemei cu retragerea anticipat!
Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.
Copy the token