Reclamatii 920

Buna ziua, in data de 31.07.2022 la ora 00:50, am castigat la roata bonus pentru inscriere 100 de rotiri fara depunere si fara rulaj la slotul SUPERHOT 100 lines, din care am castigat 81de lei in balanta reala, si am jucat acei bani, i-am rulat si am castigat acolo suma de 10.000 RON, iar la credit aparea 4020, si cand am iesit din joc si m-am uitat la balanta aveam doar 40 de lei, pentru ca nu mi-au intrat banii in cont si nu inteleg de ce nu mi-am primit banii. Si m-am tot gandit ce sa fac sa se regleze balanta, iar pana la urma am bagat 30 de lei ca poate se regla soldul, dar nu s-a reglat. Si toata saptamana am incercat sa aflu de ce nu imi dau banii castigati, primul lor raspuns a fost faptul ca nu am castigat niciun ban, al doilea raspuns a fost faptul ca am castigat cei 10.000 RON, dar ca exista limita si ca pot scoate 300 de lei, si cand le-am zis ca nu mi-au pus in cont nici cei 300 de lei, au zis ca defapt nu o sa-i primesc nici pe aia ca nu eram logata in cont, si m-am tinut de capul lor toata saptamana sa imi dea banii, si care este motivul pentru care eu nu mi-am primit premiul castigat din bani reali, iar raspunsul lor final a fost faptul ca defapt am castigat dar am jucat in varianta demo, ca adica nu eram logata. Dupa mii de email-uri la care mi s-a raspuns partial sau cu jumatate de masura si de fiecare data alt raspuns,si chat-uri inchise in nas la asistenta , am decis sa depun aceasta plangere. Eu am mai participat de asemenea la Promotia zilnica cu "Parcul de distractii" si am castigat la acel ciocan in data de 2/08/2022 , 40 de rotiri playthrough si bonus de 50 la suta care la fel nu mi-au fost acordate. Un agent cu care am discutat de la asistenta lor, mi-a zis ca ei fac actualizari ale site-ului, simultan cu oamenii cand joaca si nu il pun in mentenanta pentru a avertiza jucatorii. Iar in data de astazi 6.08.2022, cand din nou am incercat sa discut cu cineva in chat-ul lor live, mi-a raspuns un anume domn Dorian, care mi-a zis lucrurile trimise de ei in ultimul lor email in legatura cu aceste probleme din data de 3.08.2022, si apoi cand a venit vorba despre rotiri si bonus, la care nu mi s-a raspuns nici la ora actuala de ce nu le-am primit si sa mi explice de ce nu mi dau banii castigati pe drept, ca i-am jucat din jocul real nu demo, am fost logata mult timp in site , imi inchidea chat-ul in nas, si la tot inchis de zece ori, si cand cand il intrebam unde imi sunt rotirile gratuite de la ciocan la fel proceda , si ultimele 3 dati cand am accesat pe data de astazi chat-ul live de la asistenta pentru faptul ca mi-a inchis chat-ul live in nas de atatea ori i-am cerut numele complet pentru a depune plangere si impotriva lui, ca eu stiu ca un om e angajat la chat sa rezolve problemele clientilor, nu sa le inchida chat-ul in nas de mii de ori. Eu nu cred ca acest site este legit, nu este posibil asa ceva, De ce la mine brusc banii bonusul si rotirile, nu au fost acordate??? Si am vazut ca nu sunt singura persoana la care au facut asa cand au avut castig mare. Am dovezi care dovedesc faptul ca eu chiar am castigat acei bani.. Prea multe probleme cand a fost vorba de primit, numai sa nu mi se acorde banii, rotirile si bonusul dar la luat sunt primii, si m-am invatat minte. Eu imi doresc premiile castigate pe drept, nu mi se pare normal asa ceva.. Ps: Va rog din toata inima, sa ii evitati daca puteti, nu sunt o firma serioasa, cand vine vorba sa dea premiile oamenilor castigati pe drept, sub orice forma. Rusine, Netbet!!!!

Blocare cont Netbet

Se analizeaza
Buna ziua, Eu mi-am facut de vreo 2 saptamani la Netbet,strict pentru cazinou,foarte variat in opinia mea.Am facut depuneri de peste 30.000 RON si retrageri la fel,peste 30.000 RON. Saptamana trecuta am castigat din nou la slotul Monopoly megaways peste 37.000 RON,retragerea a fost procesata insa mereu amanata.Am tot luat legatura cu Netbet prin chat,mail,whatsup si mereu mi se spunea ca trebuie sa astept 48 de ore,apoi ca se fac verificari,etc.In cele din urma,am intrat duminica 31.07 am primit mesaj pentru anularea retragerii,am anulat-o apoi am mai jucat cateva maini la Fu Fortunes Megaways,dupa aceasta am facut 3 retrageri de peste 12.000 RON,in cuantum total de 37.500 RON.In discutiile avute cu personalul Netbet pe whatsup aceeasi poveste "se fac verificari",am spus in regula,daca mai este nevoie de alte documente sau pot ajuta la verificari va rog sa ma contactati. Nu m-a contactat absolut nimeni,la numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni,nu mi s-a solicitat nici un document suplimentar desi trimisesem si copie CI,card,factura utilitati,etc,pe whatsup nu raspunde nimeni,la email nu a raspuns nimeni insa m-am trezit cu contul blocat si desigur fara bani in cont.Am facut intre timp si o reclamatie la ONJN si in perioada urmatoare voi mai face la ANPC si restul institutiilor abilitate pentru ca este un abuz si o inselatorie aceasta platforma.Eu pariez de foarte multi ani la multe case de pariuri acreditate si niciodata nu am avut contul blocat sau retrageri refuzate.V-am scris si dvs aici pentru ca si alti utilizatori sa poata analiza inainte de a face depuneri pe Netbet.

Verificări imposibile

Se analizeaza
Buna ziua, mi-am făcut cont special că să îi avertizez și pe alții și să sper să citească cat mai multi. Am cont la ei de 4 ani, nu am avut niciodată mai mult de 2000 lei in cont, nu am rulat sume mari și nu am pariat niciodată meciuri dubioase, doar fotbal și tenis, competiții importante. Acum o lună am primit un pariu gratuit de 150 lei pe care l-am plasat pe o cota de 6 și a ieșit, astfel că am ajuns la o balanta de 1700 lei. Am vrut să retrag 1000 lei și de aici a inceput o adevărată nebunie. Prima oara mi s-a cerut prin mail să le trimit 3 selfiuri cu diverse declarații ( care mi se par o bătaie de joc și nu vad ce relevanta au ). Le-am trimis înapoi că și reply la mail. Mi-au cerut altele, nu am înțeles de ce că nu s-au obosit sa îmi spuna. Am făcut altele, le-am trimis și pe acestea. Apoi mi-au spus că trb sa trimit iar selfiul cu declarația cu data când am deschis contul și suma primei depuneri, din nou fara să spună motivul. Am presupus că nu am scris eu data corecta, i-am întrebat dacă despre asta e vorba dar nu mi-au spus nimic. Am fost special la banca sa îmi scot extras pe ultimii 5 ani că să reușesc să găsesc prima tranzacție către ei ( nu înțeleg ce vor sa demonstreze cu asta, cine ține minte asemenea informații? ) și am găsit o tranzacție in iunie 2019. Le-am făcut alt selfie cu declarația completată cu data și suma exacta pe care am depus-o și am trimis-o. Primesc alt mail in care de data asta sunt informată că trb sa trimit iar toate documentele, deci sa o iau de la capăt cu toate selfiurile, dar de data asta nu le mai vor pe mail cu vor sa le încarc in contul de joc. Deci după o săptămână întreagă în care toate documentele s-au trimis pe mail mi se spune că nu e bine așa, că trb in cont!! Le încarc pe cont și primesc mail că trb sa încarc iar declarația cu data creării contului și suma depunerii. Îi întreb de ce și mi se răspunde cu copy-paste sa trimit declarația, fara niciun motiv. Am făcut azi dimineață doua selfiuri că sa fiu sigura, am scris impecabil, am avut grija sa nu acopăr nicio litera și le-am încărcat pe cont. După amiază primesc același mail - sa încarc declarația pe cont. Deja eram la capătul răbdării. Îi întreb care e problema, răspunsul e același, sa încarc declarația. O încarc iar, același răspuns, sa încarc declarația. Le cer un motiv, le explic totul, le explic că am incarcat-o de 10 ori....răspunsul lor? Să încărcați declaratia! Intru pe chat sa vb cu cineva de acolo, mi se spune că ei nu știu și nu pot să facă nimic, sunt departamente diferite și că trb sa rezolv pe mail. Îi întreb iar pe mail ce anume e in neregula cu selfiul. Răspunsul lor? Să încarc selfiul cu declarația. Efectiv aveam impresia că vorbesc cu un robot. Și încă unul analfabet, îmi tot spunea de "data creeari contului' deși i-am explicat de 3 ori că se spune "data creării contului'. Nu înțeleg cum este posibil că astfel de persoane să lucreze la departamentul de relații cu clienții, efectiv mi se pare că este o persoana nebuna ( Ștefania am văzut că o chema )
Salutare! Imi cer scuze pentru mesajul foarte lung, m-am gandit sa descriu pe larg situatia deoarece este destul de greu de inteles daca nu faceti pariuri pe CS:GO. In urma cu 2-3 saptamani am observat ca fortuna a adaugat o platforma de pariuri pe Esports, cu mai multe tipuri de pariuri pentru CS:GO fata de ceea ce se ofera momentan pe piata, motiv pentru care am inceput sa pariez la ei. Printre aceste tipuri de pariuri, exista optiunea de a paria pe numarul de deaths ale unui anumit jucator pe o harta, iar aceste pariuri se pot combina(adica poti paria pe toti jucatorii din cele doua echipe ca vor muri de mai multe ori decat line-ul lor), iar pariul final are cota maxima limitata undeva intre 20 si 60(desi cota rezultata ar fi trebuit sa fie mai mare). Pentru ca pariul respectiv sa iasa, era in mod clar nevoie de un meci foarte strans(ceea ce imi si place sa urmaresc), in care sa moara cat mai multi jucatori pe runda, motiv pentru care m-am decis sa imi incerc norocul pe toate meciurile/hartile disponibile cu cate 20-30 lei. Dupa cateva zile si vreo 15 bilete pierdute, a iesit primul bilet cu un castig de 546 lei pe cota 21. A doua zi, a iesit al doilea bilet, castig 1836 lei pe cota 51. Am facut o retragere de 1300 lei si am continuat sa pariez in acelasi mod. Am mai pierdut vreo 25 de bilete, apoi am prins al treilea castig(1260 lei), cu 60 lei(in doua bilete de cate 40 si 20 lei) pe cota 21, iar o zi mai tarziu al patrulea castig(3315 lei), cu 65 lei(in doua bilete de cate 40 si 25 lei) pe cota 51. Pana aici toate bune si frumoase, am mai retras 3000 lei si am lasat in cont in jur de 1300 lei pentru a paria in continuare. Pe 20 mai am facut pariuri pe meciurile din ziua respectiva, urmand ca mai tarziu, cand am verificat contul, sa ma trezesc cu biletele din ziua respectiva anulate si, de asemenea, cu alte cateva bilete din zilele trecute, printre care si ultimele doua castiguri(de 1260 si 3315 lei). Am verificat biletele, toate evenimentele au iesit(asa cum stiam deja), insa cumva am primit cota 1 pe tot biletul la 3-4 zile dupa ce acesta a iesit castigator, balanta mea fiind in acest moment pe -3225 lei(iar la inceputul zilei era +700 lei). Am contactat echipa de asistenta pe live chat, care mi-a propus sa trimit pinurile biletelor in cauza pe mail, apoi am primit un raspuns cum ca am avut mai multe bilete validate in mod eronat ca fiind castigatoare si ca acestea au fost revalidate conform regulamentului de pariere, si ca a fost generat un sold negativ care va fi egalat in momentul in care efectuez depunerea necesara in contul de joc. Nu exista niciun dubiu cum ca biletele respective au fost castigatoare, m-am uitat la meci, am vazut chiar eu cum au iesit, apoi am verificat de 100 de ori rezultatele pe site-uri oficiale si chiar cei de la fortuna le-au validat la finalul evenimentelor. Se ridica astfel cateva intrebari la care nu am raspuns, am incercat sa obtin aceste raspunsuri de la echipa de asistenta insa nu le-am primit:1. Daca biletele sunt castigatoare, de ce mi-au fost anulate in mod abuziv la 2-3 zile dupa ce am retras castigurile?2. Daca totusi biletele nu ar fi fost castigatoare, logic era sa primesc cota 0 pe ele, nu cota 1, in mod clar se contrazic singuri.3. Daca este o problema cu tipul de pariuri pe care il faceam (doar presupunea mea), de ce nu mi-au fost anulate toate pariurile de acest tip, ci doar unele dintre ele?4. Soldul meu fiind negativ, cum se procedeaza in aceasta situatie? Ce se intampla daca nu realizez o depunere pentru a duce soldul pe 0? Am primit banii castigati si am facut cheltuieli pe care nu le-as fi facut daca nu castigam, nu este datoria mea sa pastrez banii in caz ca se trezesc ei sa anuleze pariurile. Asta ca sa nu mai mentionez faptul ca mai aveam 700 lei pe cont, dar in principiu ma intereseaza doar sa pastrez banii retrasi si sa ii consider pierduti pe cei 700. In final, daca o casa de pariuri licentiata iti poate anula orice pariu, oricand, pe orice motiv au ei chef, ce sens mai are sa pariezi la ei? M-as fi asteptat la astfel de situatii daca pariam pe cine stie ce site-uri aflate in ilegalitate, dar din moment ce pariez legal, ma astept la corectitudine, pe care din pacate nu o primesc. Am atasat doar trei imagini pentru ca atat era posibil, as fi avut mai multe.

Retragere refuzata

In afara competentei
Buna ziua, numele meu este Cosmin Mirel si de cateva zile, aproape doua saptamani, ma lupt cu morile de vant sa efectuez o retragere, ori prin agentie, ori online, dar nici una dintre variante nu s a dovedit a fi buna pentru mine. In urma cu ceva timp am reusit sa castig suma de 800 ron pe care am vrut sa o retrag online. Am incercat, dar retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa fac o depunere minima online pentru a putea retrage banii. La scurt timp am efectuat o depunere, dar de pe un card care nu este pe numele meu (titularul este un membru al familiei) si din nou plata a fost refuzata pe motiv ca, cardul nu este pe numele meu. Am citit T/C, inclusiv la sectiunea depuneri, dar nu specifica nimic ca, cardul trebuie sa fie neaparat pe numele meu pentru a putea adauga banii. In fine, vazand ca retragerea tot imi este refuzata, am hotarat sa ma duc la o agentie, sa efectuez o depunere minima si sa pariez suma respectiva pentru a putea scoate banii fizic. Am incercat sa retrag banii, dar din nou retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa trimit o poza cu, cardul de pe care am facut depunerea si ca trebuie sa fie pe numele meu. Am explicat cred ca la 3-4 persoane diferite ca eu pot sa le trimit cardul, doar ca nu este pe numele meu si ca degeaba il trimit, iar mai bine ar fi sa imi dea o solutie alternativa prin care pot fi verificat. Raspunsul lor a fost lipsit de bun simt, ci anume " astea sunt regulile". Intrebarea mea este urmatoare: Cand am facut depunerea respectiva, de ce dansii mi au acceptat tranzactia vazand ca, cardul nu este pe numele meu? Si ce trebuie sa fac eu pentru a-mi putea recupera banii, banii mei pe care se pare ca s au pus stapani cei de la casa pariurilor. Multumesc!