Reclamatii 1 031

Buna ziua!Am castigat suma de 5000 ron ,pe netbet,la predictia ta zilnica,iar pe data de 25 ianuarie, dimineata,am facut o cerere de  retragere de 4800 lei,pe cardul meu ING,(cardul cu care am si depus)tot pe 25 ianuarie,am primit mesaj de la ei ca cererea mea e in curs de procesare,mi s-a cerut sa trimit poza cu buletinul in mana,poza card fata/verso,toate documentele fiind receptionate si procesate cu succes pe email,cat si pe site-ul netbet,aparandu-mi msj contul a fost verificat si validat cu succes,dar si dupa toate aceste verificari,pe 26 ianuarie,cererea mea de retragere era tot in curs de procesare,trimit iar  email la si primesc messaj ca pentru validarea retragerii,mai este necesara o verificare telefonica,bun. seara,la ora 17:37 sun la +40312297434, relatii clenti,vorbesc aprox.3 min cu un operator netbet,raspund la intrebarile pe care mi le pune necesare pentru verificare,si la final imi zice ca banii ar trebui sa intre pe card in maxim 2 zile lucratoare,asta a fost vineri,azi e deja miercuri si nu s-a rezolvat nimic,imi apare la fel ca joi,cererea mea de retragere e in asteptare,status in curs de procesare. trimis azi mesaj pe email la la ora 12:35,si am primit raspuns la ora 15:12  si anume:"Vă mulțumesc pentru mesajul trimis situația dvs. către departamentul abilitat pentru verificări suplimentare.Vă vom notifica prin email de răspunsul acestora de îndată ce îl se pare o totala bataie de joc,astept de joi,cu toate verificarile efectuate cerute de ei,si asta e mesajul pe care mi-l trimit ei?ce verificari sa mai fac?Rog rezolvarea problemei cu retragerea anticipat!
Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.
Bună ziua , La data de am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe evenimentele de Polo Feminin Triglav Premier League (F) , pe data de nu am mai apucat plasa bilete în agențiile Efortuna și am plasat la Superbet , dar cei de la superbet aveau la băieți nu feminin cum au avut cei de la Efortuna , ajungând acasă am început sa verific și am găsit ca evenimentele respective se desfășurau la băieți, aveți atasament cu site-ul oficial al competiției: Pe data de i am anunțat pe cei de la Efortuna ca au o competiție inexistenta și sa îmi furnizeze site ul oficial al competiției după care validează rezultatele la acele evenimente de Polo feminin , primind Email înapoi ca au transmis catre departamentul abilitat , pentru solicitarea mea de a acorda cota 1 tuturor evenimentelor din aceea liga. Aveți atasament cu: oferta acestora , o parte din biletele plasate , rezultatele acestora și conversațiile cu aceasta firma , totodata pe lângă Efortuna au avut și Casa pariurilor aceste evenimente nu am plasat bilete la aceasta companie dar probabil se intampla ceva de fac astfel de lucruri. unor evenimente inexistente plasam un bilet cu toate evenimentele respective și castigam suma de ron ce făceau îmi dădeau cota 1 ? Ca se juca la masculin , au mers la 2 capete? 3. Incalca T&C , validarea rezultatelor se face doar din surse oficiale , ei neavând nici o sursa oficiala la aceasta Competiție etc. contractul încheiat între mine și acestia reprezentând biletul de joc
In data de am plasat online urmatorul bilet la folosind aplicatia Fortuna pentru android de pe telefonul meu. Seria biletului jucat este este contine 5 evenimente scor corect,jucat la meci s-a terminat 7:0 si meciul este validat castigator cu cota de 2 meciuri s-au terminat 0:1 si 1:0 deci sunt validate aici totul este sunt cele 2 meciuri ramase mai exact Olimpiakos si evenimente jucat in data de si s-au terminat ambele la fel respectiv 6: toate acestea pe acel bilet ele sunt validate vorbit pe chat la suport cu operatorul Georgiana in data de de la ora 18:09 pana la ora se terminase doar primul meci Olimpiakos care NU a fost validat operatorului a fost acesta : "Ca evenimentul sa fi fost castigator era necesar sa se termine cu un scor corect diferit de cele deja prezentate in oferta,asta inseamna altele" ca evenimentul deja se terminase am luat de bun augur spusele domnisoarei cum sa verific corectitudinea raspunsului domnisoarei de pe chat,am crezut ca intra-devar la acel eveniment inainte de meci la sectiunea Scor Corect probabil exista undeva deja si cota de 6:0 si nu am mai dat la ora incepea ultimul eveniment meciul cu data aceasta am facut printscreenuri la cotele afisate si inainte de meci si in timpul meciului cand scorul era deja 4:0.(Screenshot_20230305-203245 si Screenshot_20230305-210736) cum reiese din acele 2 screenshoturi anterioare,nici un moment NU A EXISTAT acel scor corect de 6:0 in oferta cu Paok se joaca, ajunge la final si iar scor corect 6:0 capturile de ecran se vede clar ca aceasta cota la scor corect 6:0 NU EXISTA nici inainte de meci ,nici in timpul toate acestea,la finalul meciului ,el este validat aceea suspectez necorectitudinea casei de pariuri in acordarea cotelor si inainte de meci si in timpul meciului si nevalidarea corespunzatoarea si eronata a rezultatului suspectez ca si evenimentului legat de meciul cu Olympiakos NU prevedea acel scor corect de 6:0 ,insa operatoarea de pe chat mi-a indicat ca acea cota era in oferta ceea ce doresc eu este sa se revalideze acel bilet castigator la sistemul 3/5 pentru ca asa a fost jucat si sa mi se acorde suma de bani cuvenita pentru acel sistem respectiv o suma intre 613 lei si 2006 jos aveti linkul cu pozele atasate: In speranta unei solutionari pozitive a acestei dispute,va rog sa imi raspundeti urgent la aceasta problema NU se rezolva sau nu primesc explicatii clare pe chat sau pe email,ma vad nevoit sa fac o plangere la ONJN si eventual sa ma consult cu un avocat pentru rezolvarea acestei dispute pe cale legala.
Buna ziua. In ultima instanta sunt nevoita sa apelez la serviciile dumneavoastra deoarece am ajuns intru-un impas cu cei de la Stanleybet in privinta inchiderii contului de joc si a restrictionarii retragerii banilor sub pretextul fals cum ca as fi incalcat articolul 8 din din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului. Citez: "Articolul 8. IDENTITATEA ADEVARATA SI UN (1) CONT Numele si alte detalii de identitate pe care le furnizati in legatura cu contul Dumneavoastra trebuie sa corespunda numelui dumneavoastra legal si adevarat, precum si altor detalii de identitate. Va este strict interzis sa aveti mai mult de un (1) cont pe Site si pe oricare dintre website-urile si platformele de joc distribuite, trebuie sa operati acel Cont si sa utilizati Site-ul numai pentru dumneavoastra si pentru beneficiul dumneavoastra. Nu aveti voie sa vindeti, cumparati sau sa transferati un Cont de la sau catre (dupa cum este cazul) alta. Obligatia utilizarii contului de titularul inregistrat in mod formal este una principala. Incalcarea acestei obligatii echivaleaza cu o executare defectuoasa a contractului, cu consecinta legala a inchiderii contului de joc si a retinerii sumelor existente in balanta acestuia la acel moment, cu titlu de prejudiciu cauzat organizatorului de jocuri de noroc." Am creat acest cont in anul 2021 si pe parcursul timpului am pariat sute de meciuri. Nu am facut niciodata, nici o retragere, mai putin cea pe care am incercat sa o fac in data de ulterior urmata de inca una sau doua, ultima din data de . toate refuzate. Pe parcursul acestor cateva luni mi sau cerut tot felul de documente "justificative" poza selfie cu buletinul, poza cu cardul, factura de utilitati si extras de cont pe ultimele trei luni cu toate tranzactiile vizibile. Cu toate ca am trimis documentele pe email a trebuit sa le urc si in contul meu de joc fapt care sa si intamplat cu exceptia pozei selfie care efectiv nu se putea uploada. Am incercat mai multe rezolutii mai multe formate, totul inutil. Am mers in chat am discutat cu ei si mau asigurat ca se va aproba retragerea daca mai urc inca o data poza cu cardul, nemaifiind necesara poza. Dupa ce am urcat si ultima cerinta, am primit un apel de la Stanleybet si dupa o scurta discutie am primit email cum ca mi sa inchis contul de joc si suma din cont va fi virata catre bugetul de stat. Este vorba de aproximativ 7000 ron, bani castigati in aproximativ in 12-14 luni. Am mai apelat inca o data la bunavointa dumnealor si i-am rugat sa mai analizeze o data datele dar raspunsul a fost acelasi, citez: - 'Ca urmare a verificarii activitatii contului dumneavoastra am decis inchiderea acestuia pentru incalcarea articolului 8 din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.' Ca urmare a celor relatate, va solicit ajutorul in rezolvarea acestei situatii. Multumesc anticipat. B. Veronica
Copy the token