Reclamatii 840

Numele meu este Cristian Constantin și am o problema legata de retragerea unei sume din contul de joc. Din cate am observat mai jos, nu sunt singurul. Se pare că lista celor" mulțumiți" de Casa Pariurilor este foarte lunga. Dar să revin la subiect: pe data de 13 noiembrie am incercat sa retrag suma de 3100 de Ron din cont. După ceva vreme, verificând statusul, an constatat că retragerea a fost refuzată. Am incercat din nou după un timp și...același rezultat. Am intrat pe chat să lămuresc problema și mi s-a răspuns că au nevoie de câteva documente pentru verificări asupra contului de joc: o declarație pe propria răspundere că sunt unic utilizator al contului de joc(selfie), un selfie cu o foaie albă pe care sa fie scrisă data deschiderii contului și prima suma cu care am alimentat și un extras de cont(tot selfie, bineînțeles). Am trimis tot ce au solicitat, după care a inceput circul: va nu sunt bune pozele, ba nu le convine extrasul( le-am mai trimis încă două extrase pe lunile august și septembrie)....Într-un final, după ce au acceptat cu chiu cu vai extrasul, pe care se făceau că nu-l înțeleg sau nu erau în stare să-l citească (pentru a identifica sursa banilor!!!), am "promovat" in etapa finală. Ce înseamnă ultimul pas? Să aștept un telefon din partea unei persoane din partea casei de pariuri. Aștept deja de 3 zile și...nici un semn. Problema cea mai mare este că nu poți intra in legătură cu cei care autorizează platile, cu doar pe chat sau pe mail, acolo unde ți se răspunde sec că trebuie să aștepți să fii contactat de către "cineva'! In cat timp..nu se știe! O zi, o lună, un an...I-am apelat in fiecare zi, dar singurul rezultat a fost că m-am umplut de nervi. Mi se pare de netolerant asemenea nesimțire din partea acestor angajați care sunt plătiți practic din banii noștri. Interesant este că nu te oprește nimeni sa depui orice suma, dar când vine vorba de retras...îi interesează sursa acelor sume. Poate avem toți care o mătușă Tamara. Închei cu speranța că mă puteți ajuta. Toate cele bune.
Buna ziua.Ma numesc Gabor Gabriel Ionel 1821029080098 si as dori sa reclam urmatorul aspect legat de operatorul Casa Pariurilor.Tin sa precizez ca in data de 14.11 2021 am solicitat o retragere de 111 ron din contul online detinut la aceasta casa de pariuri.Solicitarea de retragere am facut o pentru o agentie stradala de pe Calea Bucuresti nr76 bl.A6 sc A ap.4 Brasov.Ora exacta la care am facut retragerea nu o stiu.Cert este ca in aceasi zi la ora 9:42 am primit sms de confirmare ca pot merge in agentie sa ridic banii.Astazi 15.11.2021 am ajuns in agentie dar nu am putit sa ridic banii pe motiv ca este o eroare.Am luat legatura cu cei de la Casa Pariurilor telefonic iar acestia mi au spus ca nu apare nici la ei nimic retras si ca inainteaza cererea catre departamentul abilitat.Am intrat in aplicatie sa verific si eu daca apare ceva la tranzactii si am observat ca retragerea a fost refuzata in data de 14 .11.2021 la ora 8:46 .......iar eu la 9:42 am primit mesajul ca pot sa merg sa ridic banii !!!!Raspunsul departamaebtului abilitat din cadrul Casei Pariurilor a fost ca banii mi ai fost trimisi inapoi in cont in aceasi zi...eu nu am vazut acei bani....I am rugat sa imi trimita o dovada a acestui lucru pentru ca mie in aplicatie nu imi apare nimic....insa nu am primit decat un raspuns sec si plin de niaimtire cum ca banii au foat retrimisi in contul meu de joc.Atasat cateva capturi legate de acest aspect.Nu sunt primele raspunsuri in doi peri pe care le primesc.Acesta este un mod specific al dansilor de a inchide gura oricui indrazneste sa reclame niste neregului.

Retragere si cont blocat

Se analizeaza
In data de 15-10-2021 mi-am deschis un cont de joc pe situl www.888.ro Am incarcat cartea de identitate dar, datorita completarii gresite a numelui, contul nu a fost validat pana pe data de 10-11-2021, ora 10.21, cand am apelat serviciul clienti prin chat. Cu ajutorul echipei suport a saitului 888.ro, gresala a fost modificata iar contul validat. Am incarcat ulterior si celelalte documente solicitate in vederea verificarii complete a contului, iar contul a fost in totalitate verificat la data de 11.11.2021 la ora 10.22 (ora la care am primit mailul de confirmare). Am efectuat pe data de 10.11.2021, 3 (trei) depuneri: prima de 800 lei, a doua de 2200 lei, iar a treia de 5900 lei. In urma celei de a treia depuneri, a rezultat din jocurile tip CASINO un castig de 20776 lei, suma pe care am retras-o pe data de 10-11-2021 la ora 14.37. La ora 14.56, in aceeasi zi, am anulat retragerea respectiva si am contiunat sa joc jocuri de tip CASINO. In urma castigurilor de la jocurile tip CASINO, pana la ora 15.20 in data de 10-11-2021, soldul contului a fost de 67506,92 lei. Am retras suma de 67506 lei pe data de 10-11-2021, la ora 15.20, retragere confirmata prin mailul primit la ora si data mentionata, totodata primind mesaj pe site ca retragerea va fi procesata in O ZI LUCRATOARE. Pe data de 11-11-2021, am contactat de 3 ori serviciul clienti prin functia chat, cerand date despre retragere. Am fost asigurat in toate cele trei conversatii ca retragerea va fi aprobata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021 si ca nu sunt motive sa fiu ingrijorat. Pe data de 11-11-2021, la ora 18.35, am primit un mail prin care eram anuntat ca mi-a fost suspendat contul pentru ca eu as fi cerut asa ceva telefonic. Am contactat serviciul clienti la numarul 00442034781907 explicandu-le ca trebuie sa fie o gresala, eu nefiind sunat sau sa fi apelat vreodata serviciul clienti prin telefon, doamna cu care am vorbit la telefon, asigurandu-ma inca o data ca plata va fi procesata pana la sfarsitul zilei de 11-11-2021. Cei de la 888.ro au revenit cu mail la ora 19.19, pe data de 11-11-2021, prin care isi cereau scuze pentru confuzia creeata si ma anuntau ca mi se va deschide contul in dimineata zilei de 12-11-2021. In dimineata zilei de 12-11-2021, la ora 10.21 am apelat serviciul clienti prin care am solicitat informatii despre cont si despre retragerea in asteptare. Mi s-a comunicat sec ca a fost inaintata cererea catre departamentul abilitat, iar retragerea va fi procesata astazi, 12-11-2021 pana la ora 24. Apelez pe aceasta cale la dumneavoastra pentru solutionarea problemelor, neavand incredere in bunacredinta a celor de la www.888.ro, lasandu-mi impresia ca nu vor sa onoreze suma de plata de 67506 LEI, considerand ca acesta este si motivul real pentru care contul a fost blocat.

Nu pot sa fac retragere

Se analizeaza