Lista reclamatiilor la adresa Netbet

155

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 155

Buna ziua. un cont mai vechi la netbet in care nu am numărul de telefon actual. doua zile am depus suma de 55 bonus încă inceput sa joc,am incercat sa fac retragere de 1000 nu s a putut face pentru că nu era contul validat. imediat am luat toate documentele necesare validării și le am incarcat pentru validarea contului. Ieri dimineață am reușit să fac retragerea pe card...(pe la ora 10:00). așteptat 8 încă nu au intrat...așa că am anulat retragerea(neștiind că retragerea durează 24-48 de ore). seara am mai jucat din acei bani până am făcut suma de 3200 lei. dat retragere după care am incercat sa contactez pe toate căile posibile(mail telefon whats app) pe cineva de la netbet sa mă asigur că sunt ok toate documentele necesare. un ător. reușit să iau legătura cu un asistent netbet..căruia i am spus că am un număr de telefon mai vechi pe acel cont. el a interpretat că ar fi doua persoane pe cont și mi a spus că, conform legii o să mi se închidă contul. Cererea de retragere a fost deja făcută iar la jumatate de ora după ce am vorbit cu omul respectiv am incercat sa mă loghez și mi a apărut"acest cont este blocat"... În dimineața aceasta am trimis trei mailuri pentru că mi se a cerut extras de cont..îl trimit și de fiecare dată primesc același mail(sa trimit extrasul de cont) Sun la call centre și nu răspunde nimeni... Va rog frumos sa mă ajutați macar sa îmi recuperez contul chiar îmi doresc să fie închis în continuare pentru că sunt foarte neserioși și abuzivi VA ROG FRUMOS AJUTATI MA Las aici un număr de telefon in caz că mă poate îndruma cineva sau sfătuii in vreun fel pentru recuperarea banilor 0748280331 Mail: Am atașat mai jos cererea de retragere Screenshot cu contul când am incercat sa mă conectez Și mailul pe care l am primit de 3 ori în această dimineață la care am atașat de fiecare data documentul cerut(extrasul de cont) Va rog ajutați mă și mulțumesc anticipat!
Salutare tuturor , De curand am deschis un cont de "pierzator" pe platforma NETBET ,mai exact in data de , iar pana in data de am facut un numar de depuneri cumulativ 5000 Ron in data de am castigat suma de 72000 Ron , dar retragerea am facut-o pe 10000 Ron atunci ma aflu in asteptare , cu un sold curent de 60003 Ron , am trimis un email catre echipa NetBet la care primit urmatorul raspuns. Buna ziua , Termenul standard de validare al retragerilor oferit de catre departamentul abilitat este de 24/48 ore. De asemenea observ in contul dvs . ca departamantul abilitat a solicitat si o verificare telefonica .... Lucru ce nu sa intamplat , iar astazi am reusit sa ii contactez via chat , unde domnul Tudor angajat al Netbet mi-a zis ca retragerea poate dura pana la 15 zile lucratoare . Eu inteleg mahnirea lor , nu vor sa plateasca , sunt ceea ce sunt cu un motiv , si existenta lor pe piata din Romania se datoreaza unor spagi uriase , cu niste contracte semnate cu statul Roman ce lucreaza in favoarea lor , dar totul are o limita . Nu ma gandeam sa fac o astfel de plangere , dar nu este prima data in care banii imi sunt furati si contul inchis fara motiv , si aici ma refer la Casa Pariurilor , o alta companie cu sediu fizic in Malta ... ( nu platesc taxe pe teritorul acelei insule) Ideea este urmatoarea , vreau sa stabilesc un precedent pentru toti acesti escroci , ii voi da in judecata daca nu isi respecta platile , imi permit sa suport cheltuielile , sper sa fac un bine intregii comunitati de jucatori inselati trebuie sa fie si in favoarea noastra . Multumesc Alina mBună ziua, Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și lțumesc pentru mesajul trimis. TermBună ziua,Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului dvs. Ne puteți ajuta să ne îmbunătățim serviciile răspunzând unui chestionar compus din 5 întrebări scurte. Întregul proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, click aici :) În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect,Bia 312 296 251 NetBetenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect, Biancelații Clienţi -măr de telefon: +40 312
Buna ziua, in data de la ora 00:50, am castigat la roata bonus pentru inscriere 100 de rotiri fara depunere si fara rulaj la slotul SUPERHOT 100 lines, din care am castigat 81de lei in balanta reala, si am jucat acei bani, i-am rulat si am castigat acolo suma de RON, iar la credit aparea 4020, si cand am iesit din joc si m-am uitat la balanta aveam doar 40 de lei, pentru ca nu mi-au intrat banii in cont si nu inteleg de ce nu mi-am primit banii. Si m-am tot gandit ce sa fac sa se regleze balanta, iar pana la urma am bagat 30 de lei ca poate se regla soldul, dar nu s-a reglat. Si toata saptamana am incercat sa aflu de ce nu imi dau banii castigati, primul lor raspuns a fost faptul ca nu am castigat niciun ban, al doilea raspuns a fost faptul ca am castigat cei RON, dar ca exista limita si ca pot scoate 300 de lei, si cand le-am zis ca nu mi-au pus in cont nici cei 300 de lei, au zis ca defapt nu o sa-i primesc nici pe aia ca nu eram logata in cont, si m-am tinut de capul lor toata saptamana sa imi dea banii, si care este motivul pentru care eu nu mi-am primit premiul castigat din bani reali, iar raspunsul lor final a fost faptul ca defapt am castigat dar am jucat in varianta demo, ca adica nu eram logata. Dupa mii de email-uri la care mi s-a raspuns partial sau cu jumatate de masura si de fiecare data alt raspuns,si chat-uri inchise in nas la asistenta , am decis sa depun aceasta plangere. Eu am mai participat de asemenea la Promotia zilnica cu "Parcul de distractii" si am castigat la acel ciocan in data de 2/08/2022 , 40 de rotiri playthrough si bonus de 50 la suta care la fel nu mi-au fost acordate. Un agent cu care am discutat de la asistenta lor, mi-a zis ca ei fac actualizari ale site-ului, simultan cu oamenii cand joaca si nu il pun in mentenanta pentru a avertiza jucatorii. Iar in data de astazi , cand din nou am incercat sa discut cu cineva in chat-ul lor live, mi-a raspuns un anume domn Dorian, care mi-a zis lucrurile trimise de ei in ultimul lor email in legatura cu aceste probleme din data de , si apoi cand a venit vorba despre rotiri si bonus, la care nu mi s-a raspuns nici la ora actuala de ce nu le-am primit si sa mi explice de ce nu mi dau banii castigati pe drept, ca i-am jucat din jocul real nu demo, am fost logata mult timp in site , imi inchidea chat-ul in nas, si la tot inchis de zece ori, si cand cand il intrebam unde imi sunt rotirile gratuite de la ciocan la fel proceda , si ultimele 3 dati cand am accesat pe data de astazi chat-ul live de la asistenta pentru faptul ca mi-a inchis chat-ul live in nas de atatea ori i-am cerut numele complet pentru a depune plangere si impotriva lui, ca eu stiu ca un om e angajat la chat sa rezolve problemele clientilor, nu sa le inchida chat-ul in nas de mii de ori. Eu nu cred ca acest site este legit, nu este posibil asa ceva, De ce la mine brusc banii bonusul si rotirile, nu au fost acordate??? Si am vazut ca nu sunt singura persoana la care au facut asa cand au avut castig mare. Am dovezi care dovedesc faptul ca eu chiar am castigat acei bani.. Prea multe probleme cand a fost vorba de primit, numai sa nu mi se acorde banii, rotirile si bonusul dar la luat sunt primii, si m-am invatat minte. Eu imi doresc premiile castigate pe drept, nu mi se pare normal asa ceva.. Ps: Va rog din toata inima, sa ii evitati daca puteti, nu sunt o firma serioasa, cand vine vorba sa dea premiile oamenilor castigati pe drept, sub orice forma. Rusine, Netbet!!!!

Blocare cont Netbet

In progress
Buna ziua, Eu mi-am facut de vreo 2 saptamani la Netbet,strict pentru cazinou,foarte variat in opinia facut depuneri de peste RON si retrageri la fel,peste RON. Saptamana trecuta am castigat din nou la slotul Monopoly megaways peste RON,retragerea a fost procesata insa mereu tot luat legatura cu Netbet prin chat,mail,whatsup si mereu mi se spunea ca trebuie sa astept 48 de ore,apoi ca se fac verificari, cele din urma,am intrat duminica am primit mesaj pentru anularea retragerii,am anulat-o apoi am mai jucat cateva maini la Fu Fortunes Megaways,dupa aceasta am facut 3 retrageri de peste RON,in cuantum total de discutiile avute cu personalul Netbet pe whatsup aceeasi poveste "se fac verificari",am spus in regula,daca mai este nevoie de alte documente sau pot ajuta la verificari va rog sa ma contactati. Nu m-a contactat absolut nimeni,la numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni,nu mi s-a solicitat nici un document suplimentar desi trimisesem si copie CI,card,factura utilitati,etc,pe whatsup nu raspunde nimeni,la email nu a raspuns nimeni insa m-am trezit cu contul blocat si desigur fara bani in facut intre timp si o reclamatie la ONJN si in perioada urmatoare voi mai face la ANPC si restul institutiilor abilitate pentru ca este un abuz si o inselatorie aceasta pariez de foarte multi ani la multe case de pariuri acreditate si niciodata nu am avut contul blocat sau retrageri scris si dvs aici pentru ca si alti utilizatori sa poata analiza inainte de a face depuneri pe Netbet.

Cont blocat

In afara competentei
Cont blocat pentru ca au spus ca am folosit un banc card pentru doua conturi dar primul cont pe Care am avut am sters fiindca nu functiona corespunzator chiar daca leam scris reclamatii. Si cél din urma pe contul in Care mam jucat am castigat la Data de 9000 de Euro din Care 4500 de euro am virat in contul meu bancar. Am primit un email de confirmare in Data de ca cei 4500 de euró va fii virat in contul meu dar azi dimineata la óra 7:55 Minute Data de am primit un email ca sa le trimit datele mele personale si cardul bancar pe ambele parti fotográfiat. Leam trimis pentru Netbet si am vb cu un operátor si mia spus ca Imi blocheza ambele conturi cand deja eu primul lam blocat mai múlt de 2 saptamani, si raspunsul pe Care Leam primit ca eu figurez cu doua conturi si la ambele conturi sunt aceleas date deci contul bancar sa referit domnu. Lám intrebat ce va fii cu bani si mia spus se rezolva sa Stau linistit si sa astept. Dar singurul lucru pe Care nu inteleg chiar daca au spus ca se rezolva de e se intampla ca in mód abuziv sunt blocat pe cont din ce a ce multe ori am depus bani, nu este nici o problema ca omul pierde sau depune bani. Nu mi se pare corect ca omul castiga si vin DIN spate ca sa nu te plateasca fac toate feluri de excrocerii si nu vireaza bani castigat,si pe langa asta am si Fotografie de pe suma castigata si transferata. Si am si confirmare de email. (oameni buni ne jucam pierdem bani fiecare cat a pierdut dar daca ai noroc si castigi nu Poti retrage bani tai castigatsi mai alles ca trebe sa asteptam saptamani dar ei pot retrage bani respectivi intro secunda !!!!!) Va rog frumos sa ma ajutati cum sa procedez in situatia respectiva. Cu stima : Perghelt Daniel.
Sponsorizat

Eticheta “Sponsorizat” reprezinta faptul ca pozitia caselor de pariuri in respectiva lista este determinata in baza comerciala.

Rating-urile de pe site-ul Legalbet sunt intocmite intr-un mod cat se poate de onest si obiectiv, fapt pentru care folosim eticheta “Pozitii neplatite”.

Case de pariuri
Toate casele de pariuri