Reclamatii
Rezolvat

Blocare cont Netbet

2 august 2022, 10:06
2

Buna ziua, Eu mi-am facut de vreo 2 saptamani la Netbet,strict pentru cazinou,foarte variat in opinia facut depuneri de peste RON si retrageri la fel,peste RON. Saptamana trecuta am castigat din nou la slotul Monopoly megaways peste RON,retragerea a fost procesata insa mereu tot luat legatura cu Netbet prin chat,mail,whatsup si mereu mi se spunea ca trebuie sa astept 48 de ore,apoi ca se fac verificari, cele din urma,am intrat duminica am primit mesaj pentru anularea retragerii,am anulat-o apoi am mai jucat cateva maini la Fu Fortunes Megaways,dupa aceasta am facut 3 retrageri de peste RON,in cuantum total de discutiile avute cu personalul Netbet pe whatsup aceeasi poveste "se fac verificari",am spus in regula,daca mai este nevoie de alte documente sau pot ajuta la verificari va rog sa ma contactati. Nu m-a contactat absolut nimeni,la numarul de telefon de pe site nu raspunde nimeni,nu mi s-a solicitat nici un document suplimentar desi trimisesem si copie CI,card,factura utilitati,etc,pe whatsup nu raspunde nimeni,la email nu a raspuns nimeni insa m-am trezit cu contul blocat si desigur fara bani in facut intre timp si o reclamatie la ONJN si in perioada urmatoare voi mai face la ANPC si restul institutiilor abilitate pentru ca este un abuz si o inselatorie aceasta pariez de foarte multi ani la multe case de pariuri acreditate si niciodata nu am avut contul blocat sau retrageri scris si dvs aici pentru ca si alti utilizatori sa poata analiza inainte de a face depuneri pe Netbet.

Suma: 37500 RON
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună seara,


Vă mulţumim în primul rând pentru mesaj.

Ne cerem scuze pentru neplăcerile create şi pentru durata extinsă de verificare a Departamentului nostru abilitat în Frauda. Fondurile dumneavoastră nu au dispărut din cont, aşteptam doar finalizarea procedurilor de verificare înainte ca retragerile să vă fie aprobate.
Dacă mai aveţi şi alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi.

Cu stimă,
Echipa de Suport NetBet
Eu folosesc de mai multi ani nenumarate platforme de pariere online insa aceasta atitudine rigida si comportament atat de abuziv pentru mine sunt nemaintalnite.In conditiile in care mi-am exprimat mereu disponibilitatea,oare nu era mai indicat ca aceste verificari sa fie efectuate in decursul celor 24-48 de ore de cand a fost procesata retragerea? Mie mereu mi se spunea,oarecum robotic cu copy-paste ca retragerea va fii aprobata in maxim 48 de ora urmand ca apoi sa constat ca au trecut zile in sir,fara nici o solicitare sau verificare suplimentara sa ma trezesc cu contul blocat.Nu mi s-a comunicat de ce mi s-a inchis contul,ce se va intampla cu fondurile mele sau ce ar trebui sa fac eu pentru clarificarea situatiei ivite.Daca veti face un simplu search in mediul online veti observa ca nu sunt un caz singular,nu stiu cat de benefic este pentru platforma dvs continuarea interactiunii cu clientii dumneavoastra in acelasi mod.
Copy the token