Reclamatii
Rezolvat

Nerespectarea termenilor de plata catre jucatorii NETBET

12 octombrie 2022, 22:41
1

Salutare tuturor , De curand am deschis un cont de "pierzator" pe platforma NETBET ,mai exact in data de , iar pana in data de am facut un numar de depuneri cumulativ 5000 Ron in data de am castigat suma de 72000 Ron , dar retragerea am facut-o pe 10000 Ron atunci ma aflu in asteptare , cu un sold curent de 60003 Ron , am trimis un email catre echipa NetBet la care primit urmatorul raspuns. Buna ziua , Termenul standard de validare al retragerilor oferit de catre departamentul abilitat este de 24/48 ore. De asemenea observ in contul dvs . ca departamantul abilitat a solicitat si o verificare telefonica .... Lucru ce nu sa intamplat , iar astazi am reusit sa ii contactez via chat , unde domnul Tudor angajat al Netbet mi-a zis ca retragerea poate dura pana la 15 zile lucratoare . Eu inteleg mahnirea lor , nu vor sa plateasca , sunt ceea ce sunt cu un motiv , si existenta lor pe piata din Romania se datoreaza unor spagi uriase , cu niste contracte semnate cu statul Roman ce lucreaza in favoarea lor , dar totul are o limita . Nu ma gandeam sa fac o astfel de plangere , dar nu este prima data in care banii imi sunt furati si contul inchis fara motiv , si aici ma refer la Casa Pariurilor , o alta companie cu sediu fizic in Malta ... ( nu platesc taxe pe teritorul acelei insule) Ideea este urmatoarea , vreau sa stabilesc un precedent pentru toti acesti escroci , ii voi da in judecata daca nu isi respecta platile , imi permit sa suport cheltuielile , sper sa fac un bine intregii comunitati de jucatori inselati trebuie sa fie si in favoarea noastra . Multumesc Alina mBună ziua, Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și lțumesc pentru mesajul trimis. TermBună ziua,Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului dvs. Ne puteți ajuta să ne îmbunătățim serviciile răspunzând unui chestionar compus din 5 întrebări scurte. Întregul proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, click aici :) În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect,Bia 312 296 251 NetBetenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect, Biancelații Clienţi -măr de telefon: +40 312

Suma: 10000 RON
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună ziua,


Vă informăm că verificarea telefonică reprezintă o procedură standard în procesul de validare completă a unui cont.

Astfel, cererea dvs. de retragere a rămas în așteptare până ce am întrunit și acest criteriu al procesului de verificare (apelul telefonic).
Menționăm că în cursul zilei de ieri a răspuns un domn la numărul de telefon confirmat de dvs. ca aparținându-vă, aspect ce poate ridica suspiciunea că - în fapt - contul ar putea fi folosit de o altă persoană decât titularul de drept.

Însă întrucât colegii mei au reușit să discute astăzi cu dvs. urmează să primiți în cel mai scurt timp - pe adresa de email salvată în contul jucător - o confirmare cu privire la cererea dvs. de retragere.

Vă mulțumim pentru colaborare!

Cu prietenie,
Echipa NetBet
Copy the token