Reclamatii
Rezolvat

Probleme retragere.

17 ianuarie, 11:48
5

Buna ziua,Am făcut o retragere ieri dimineață prin skrill si seara primesc email ca procesatorul de plăți a ales sa proceseze retragerea prin transfer bancar cea ce înseamnă pana la 8 contactat relații cu clienții si i-am întrebat de ce nu au ales sa facă retragerea prin cardul pe care îl am înregistrat si validat la ei cum au mai făcut in trecut daca nu a mers prin skrill, de ce au ales metoda cea mai de durata si mi-au raspuns ca așa a decis procesatorul de plăț este normal sa facă așa ceva când eu am doua metode de retragere/depunere validate in cont ca sa nu se mai întâmple lucruri de genul ca nu este prima acum trebuie sa aștept pana la 8 zile lucrătoare sa primesc bani si nu este prima oara când se întâmplă asta si nimeni nu îmi da un răspuns de ce se întâmplă asta pur si simplu așa vrea procesatorul de plăț joc la mai multe cazinouri si primesc bani in maxim 30 minute după retragere la oricare alt cazinou, in schimb la netbet după ce ca aștept cate o zi sa primesc bani mai fac si probleme de genul si trebuie sa aștept pana la 8 zis ca poate sunt probleme cu skrill ca am actualizat eu adresa de email din contul skrill dar nu si la netbet așa ca inițial am înțeles de ce nu am primit bani dupa o zi si nu am zis nimic așa ca aseară am anulat retragerea făcută prin skrill chiar daca am așteptat toata ziua sa primesc bani si am refăcut retragerea prin cardul de la ING (card validat) si azi de dimineață surpriza primesc același email ca procesatorul nu vrea decât prin transfer am înțeles ca nu a vrut prin skrill ca poate nu s-a putut dar nici prin cardul de la ING nu se poate?? Asta este rea voință daca vrea neapărat sa aleagă metoda cea mai de va supărați dar nu așa se tratează clienții mai ales ca nu sunt un jucător nou si m-ați validat si super sa mai vrea jucătorii sa joace la dumneavoastră când trebuie sa aștepte cu zilele sa-si primească bani dar când ii depune ii luați in 1 am interes de fiecare data de cate ori m-ați întârziat si peste termenul standard ca ați avut probleme ba cu procesatorul ba cu banca dar acum chiar se da dovada de rea voință mai ales ca am card validat la dumneavoastră.

Suma: 4850 RON
Buna ziua,
Doresc sa menționez ca astăzi am sunat la netbet si am vorbit direct cu un agent (ceea ce nu știam ca se poate deci un lucru foarte bun din partea netbet ca exista un număr la care poți suna acum) care mi-a putut da informații concrete si cei de la financiar au ajutat ca procesatorul sa facă plata direct pe card iar in maxim 2 ore am primit bani, deci felicitări netbet de cat de repede au rezolvat problema de data aceasta.
Menționez încă odată faptul ca nu s-a putut face plata prin skrill din cauza ca am schimbat eu email la skrill fără sa-l actualizez si la netbet, NU A FOST DIN VINA NETBET.
Trebuie sa fiu corect si sa felicit netbet pentru promptitudinea si profesialismul de care a dat dovada in rezolvarea acestei probleme.
Cu NetBet avem o relație de colaborare foarte bună. Mă bucur că sunt și reacții pozitive pe aici! Felicitări pentru comentariu!
Comentariul a fost editat (omisiune)
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
2
Buna ziua,

Va multumim pentru interesul acordat site-ului NetBet!

Dorim sa va anuntam ca T&C site-ului specifica faptul ca " NetBet are dreptul, potrivit deciziilor interne, de a face orice transfer unui Jucător, utilizând metoda de plată aleasă de NetBet."

Va asiguram ca nu este vorba de rea vointa, faptul ca s-a incercat plata pe Skrill denota acest aspect. 
Cu toate acestea, din pacate transferul nu s-a putut realiza datorita unei erori primite din partea furnizorului Skrill, nu din partea NetBet.

Chiar si asa, NetBet a luat in considerare cerinta dvs. de a va plati pe cardul de la ING si a efectuat transferul prin aceasta metoda.

Pentru a ne contacta, te rugam sa accesezi pagina: https://casino.netbet.ro/help/contact-us
telefon: +40 312 296 251
whatsapp: +40752481152
sau Email si Live Chat de pe site.

Cu Stima,

Echipa de Suport NetBet
Update, ca sa arat ca eu sunt corect chiar daca ei nu sunt, va informez ca au procesat documentul (extrasul de cont) trimis in o ora de la trimitere. Acum așteptam sa vedem cat durează sa primesc bani. 
In plus după ce am trimis extrasul de cont pe email un agent îmi spune ca durează pana la 24 ore procesarea acelui document, deci acum eu aștept 24 ore sa primesc răspuns daca e bun documentul pe care ei l-au cerut si d-abia după trebuie sa mai aștept pana la 8 zile sa îmi dea bani. Este prima data când fac o astfel de reclamație dar nu se mai poate așa. MARE GRIJA CU NETBET, sa primești bani de la ei dureazaaaa si nu exista număr de telefon la care sa suni. Sa joci la ei au multe jocuri si la început cu 2 ani in urma erau ok nu aveai probleme la retrageri dar acum parca ei merg înapoi in loc sa evolueze, când vine vorba de retragerii e JALEEEEE, daca nu își schimba sistemul de procesare a retragerilor si a documentelor ca sa dureze mai puțin nu se merita stresul creat pana primești bani, când la multe alte cazinouri primești bani instant.

Copy the token