Reclamatii
Rezolvat

Am dat retragere 3200 și mi s a închis contul abuziv

20 octombrie 2022, 11:16
6

Buna ziua. un cont mai vechi la netbet in care nu am numărul de telefon actual. doua zile am depus suma de 55 bonus încă inceput sa joc,am incercat sa fac retragere de 1000 nu s a putut face pentru că nu era contul validat. imediat am luat toate documentele necesare validării și le am incarcat pentru validarea contului. Ieri dimineață am reușit să fac retragerea pe card...(pe la ora 10:00). așteptat 8 încă nu au intrat...așa că am anulat retragerea(neștiind că retragerea durează 24-48 de ore). seara am mai jucat din acei bani până am făcut suma de 3200 lei. dat retragere după care am incercat sa contactez pe toate căile posibile(mail telefon whats app) pe cineva de la netbet sa mă asigur că sunt ok toate documentele necesare. un ător. reușit să iau legătura cu un asistent netbet..căruia i am spus că am un număr de telefon mai vechi pe acel cont. el a interpretat că ar fi doua persoane pe cont și mi a spus că, conform legii o să mi se închidă contul. Cererea de retragere a fost deja făcută iar la jumatate de ora după ce am vorbit cu omul respectiv am incercat sa mă loghez și mi a apărut"acest cont este blocat"... În dimineața aceasta am trimis trei mailuri pentru că mi se a cerut extras de cont..îl trimit și de fiecare dată primesc același mail(sa trimit extrasul de cont) Sun la call centre și nu răspunde nimeni... Va rog frumos sa mă ajutați macar sa îmi recuperez contul chiar îmi doresc să fie închis în continuare pentru că sunt foarte neserioși și abuzivi VA ROG FRUMOS AJUTATI MA Las aici un număr de telefon in caz că mă poate îndruma cineva sau sfătuii in vreun fel pentru recuperarea banilor 0748280331 Mail: Am atașat mai jos cererea de retragere Screenshot cu contul când am incercat sa mă conectez Și mailul pe care l am primit de 3 ori în această dimineață la care am atașat de fiecare data documentul cerut(extrasul de cont) Va rog ajutați mă și mulțumesc anticipat!

Suma: 3200 RON
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună ziua,

Vă mulțumim pentru mesajul trimis.

În urma verificărilor efectuate de către reprezentanții departamentului abilitat, aceștia au confirmat că accesul la contul dvs. a fost restricționat în mod corespunzător din cauza încălcării T&C site-ului.

Mai exact, dumneavoastră ați confirmat în discuția avută pe WhatsApp cu un operator NetBet că jucați împreună cu mama dvs. pe acest cont, condiție strict interzisă pe site-ul NetBet:

4.4 O persoană nu poate solicita deschiderea unui cont sau deținerea unui cont, în cazul în care această persoană nu va fi titulară Contului sau în cazul în care această acționează în numele unui terț.
4.5 Un Jucător poate avea doar un singur Cont NetBet, iar NetBet își rezervă dreptul de a închide toate conturile multiple care sunt deschise sub același nume sau asociate aceleiași persoane. În cazul în care o persoană a deschis conturi multiple, NetBet va avea dreptul de a lua orice acțiune permisă conform acestor Termeni și Condiții, inclusiv să crediteze, primul cont deschis de jucător pe NetBet, cu soldurile altor conturi, care ar fi fost închise. În cazul în care NetBet are motive întemeiate de a crede că Jucătorul a comis sau a încercat să comită orice fraudă, NetBet își rezervă dreptul de a anula orice tranzacție, fără a aduce prejudiciu oricărei alte acțiuni.
4.6 Cererea unei persoane de a deschide un Cont poate fi refuzată și un Cont poate fi închis, la discreția exclusivă NetBet. În temeiul acestor Termeni și Condiții, inclusiv a acelor termeni care permit companiei NetBet să suspende plata câștigurilor, toate obligațiile contractuale, fie ale unui Jucător, fie ale NetBet, efectuate înainte de închiderea contului, vor fi onorate.

Prin urmare, retragerea dvs. a fost anulată corespunzător, iar suma depusă vi se va vira înapoi pe cardul utilizat la depunere în termen de 24-48h.

În cazul în care mai aveți întrebări, rămânem la dispoziția dvs.

Cu respect,
Echipa NetBet
Și știți cumva daca răspunde cineva la call center netbet?
Că am sunat in 3 zile in total mai bine de 7 ore și nimic
Mulțumesc frumos...aștept un răspuns
Salut. Am trimis sesizarea ta către casa de pariuri.
Acum am primit mail și mi au băgat 150 lei in cont
Va rog ajutați ma
Mi au zis că banii o să îi am in doua zile lucrătoare înainte să mi se închidă contul...retragerea fiind în proces în momentul în care mi s a închis contul...mai am șanse să văd banii?(se poate face retragerea daca este contul închis?)
Pot avea surpriza sa sa mă trezesc cu banii in cont? Sau prima data trebuie rezolvată problema cu contul?
Copy the token