Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide

Lista reclamatiilor la adresa Winmasters

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 10
Adauga o reclamatie
Nu recomand aceasta casa de pariuri. In umra cu ceva timp am deschis cont la aceasta agentie online, am parcurs toata procedura recomandata de ei si totul parea in regula. Toate bune si frumoase pana a venit momentul, ca in umra unor castiguri sa fac si prima retragere, una de 1500 RON, in acel moment contul a fost blocat si am inceput sa primesc mail-uri cu tot felul de cereri aberante, dupa cum urmeaza: 1-ul mail Va mul?umim pentru e-mail. Cererea dvs. de retragere a fost anulata. Va informam ca este necesar sa ne trimiteti o dovada din partea operatorului mobil de unde sa reiasa ca numarul de telefon declarat in contul winmasters va apartine. Actul trebuie sa fie color, datat si stampilat. În principal pentru securitatea dumneavoastra, în conformitate cu politica winmasters ?i cu cerin?ele de respectare a reglementarilor acesteia, va rugam sa ave?i amabilitatea sa trimite?i urmatoarele documente KYC (Know Your Client = cunoa?te-?i clientul) prin încarcarea acestora din contul dvs. winmasters. Men?ionam ca documentele trimise trebuie sa fie color, cele alb-negru nu sunt acceptate. 1. Dovada identita?ii: o copie (preferabil fotografie) a pa?aportului sau a car?ii de identitate. 2. Dovada metodei de plata: o copie (preferabil fotografie) clara a fe?ei cardului (cardurilor) dvs. de credit sau de debit, cu vizibilitate clara a ultimelor 4 cifre ale numarului cardului dvs. Va rugam sa va asigura?i ca restul cifrelor sunt ascunse. sau un screenshot al contului de portofel electronic (e-wallet) (de exemplu, Skrill sau Neteller), care demonstreaza ca a?i facut anterior o depunere la noi. Aceasta procedura va avea loc o singura data. Doar în cazul în care folosi?i un nou card de credit sau o metoda de plata diferita, va fi necesar sa ne trimite?i o copie a noii metode de plata folosite. Ramânem la dispozi?ia dumneavoastra pentru orice clarificari suplimentare a?i putea necesita. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. la care am raspuns trimitandu-le ceea ce au cerut si in plus o factura de abonament. Al 2-lea mail: Va mul?umim pentru e-mail. Dorim sa va informam ca factura transmisa nu poate fi validata de catre departamentul de specialitate. Este necesar sa va prezentati cu buletinul intr-un punct de reprezentanta al operatorului dvs. de telefonie mobila si sa solicitati un document color si stampilat ce atesta ca numarul declarat in cont va apartine. Va multumim pentru colaborare. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters a trebuit sa le raspund pentru a-mi clarifica si mie ce doresc mai exact: Ce inseamna colorat? Tocmai v-am trimis un document oficial, legal care incorporeaza o semnatura electronica valida si nemodificabila, un numar de factura si un cont client verificabile. va informez ca acesta este un numar atribuit unui abonament, contract cu numar de inregistrare valabil din 2013, si nu este un numar de cartela prepay. desi se recomanda ca fiind foarte amabili: "Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters" Nu am mai primit niciun raspuns din partea lor. Ultimul mail trimis azi 13/11 Inca astept un raspuns. Imi puteti trimite un exemplu, un format a ceea ce imi cereti? Cei de la vodafone nu au auzit niciodata de asa ceva...cu atat mai putin in cazul unui abonament. Va pot trimite vreun alt document doveditor sau exista o alta procedura?
Buna seara va spun si eu povestea mea cu agentia minunata Winmasters Mi-am facut cont la ei , am jucat , am dat retragere dupa ce am castigat. Totul bine si frumos. Sunt sunat pentru verificare telefonica , raspund , vorbesc , totul ok. Trimit toate actele solicitate , buletin , card credit , etc . Totul ok Ulterior , mi se solicita o factura telefonica a numarului inregistrat pe site. Le spun frumos ca este o cartela sim prepaid , si nu exista asa ceva. Imi spun ca trebuie sa aduc o dovada ca acea cartela imi apartine. Ma supun prostiei lor (deoarece in Romania nu se inregistreaza cartelele sim cu buletinul ; te duci la orice carciuma de cartier si iti poti cumpara o cartela cu numar) . Trec prin aproximativ 3 centre Vodafone , unde sunt luat efectiv in gluma de catre angajatii Vodafone , acestia spunandu-mi ca nu au auzit de asa ceva.Ajung la centrul Vodafone de pe Vasile Milea , unde acelasi lucru l-am patit , dar efectiv am inceput sa ma cert cu ei , pentru ca riscam sa pierd banii , eu fiind conditionat sa revin cu dovada in 48 de ore . Intr-un final , sunt de acord sa imi dea o hartie cum ca sunt inregistrat cu acea cartela in sistem. Fac o poza la acea hartie , le-o trimit domnilor , si primesc inapoi raspuns ca acea hartie trebuie sa fie color ( pur si simplu asa mi-au printat cei de acolo ) . Mai fac un drum la ei , ii rog sa printeze color (practic , doar logo-ul era color ) , le trimit pe mail poza , si primesc raspuns ca documentul este fals si ca acest cont este inchis definitiv. Ce pot face? Clar scopul lor de la bun inceput a fost sa nu imi dea banii , dar vazand ca nu au de ce sa se lege , si eu aducandu-le la cunostinta absolut tot ce mi-au solicitat , mi-au trantit acest raspuns in fata. Va rog sa ma ajutati . Nu este o suma tocmai mica. Nu este corect ce se intampla . Este un abuz . Le-am trimis poze cu cartela , le-am trimis poze cu dovada de la Vodafone , i-am sunat de pe numarul meu (deci clar este numarul meu ATATA TIMP CAT EU SUN DUPA EL ) . Chiar este un abuz nesimtit . Ce pot face? Multumesc
in data de 16-07-2018 o amica buna de-a mea a incercat sa faca un cont la o casa de pariuri si a ales intamplator winmasters .....totul a decurs super ok ..cu toate ca vizitand site-ul am vazut ca au cotele cele mai mici dar avand in vedere ca aveau sporturi galice si fotbal australian a sters aceste probleme ......in fine apoi a facut depunerea pentru bonusul de 555 ron plus pariul gratuit de 40 lei,,,,dar surpriza a fost instintata ca ar fi incalacat termenii si conditiile si ca nu va beneficia de nici un bonus si ca, contul va fi inchis permanent dupa cateva discutii aprinse a primit un raspuns de maidan..."NU MAI INSISTATI CA RASPUNSUL E FINAL SI FACEM CE VREM NOI" ok i-am zis sa se calmeze ca poate chiar o fi inclacat acele reguli poate in trecut un fost iubit sau ceva de genul asta a facut un cont pe numele ei etc ....am zis sa o ajut sa fie sigura si am plecat acasa ...si azi 17.07.2018 am facut eu personal un cont acasa pe numele meu ...eu nemaiavand alte conturi si culmea nici sansa ca cineva sa faca in locul meu nu a fost findca am fost permanent plecat deci exclus asa ceva , distanta de amica mea era de cativa zeci de km deci exclus ip-ul telefonul nou, card nou totul nou....deci nimic care fi fost folosit inainte la o alta inregistrare pe site....si surpriza fix acelas raspuns aceias atitudine ....am incalcat articolul 2.3 sau ceva de genul (mai precis conturi multiple) ....deci aceatsa firma inseala oamenii cu oferte practic mincinoase ....am facut sesizare la ONJN si in curand voi vorbi si cu un avocat ...nu pentru mine ci pentru toti ce au fost si urmeaza sa fie inselati de catre acesti sarlatani