Lista reclamatiilor la adresa Unibet pariuri sportive

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 39

Buna seara! Acum 3 saptamani am facut 2 retrageri una de12000 , rrespectiv 250 Ron , pe un card ce nu imi apartinea ((precizez ca timp de peste 2 ani am depus si retras bani dupa acest card), in aceasi zi cand am facut retragerea am primit mail cu faptul ca retragerile sunt suspendate si mi’au cerut mai dovada adresei mele precum și documentul aparținătorului cardului! Dupa 10 zile de așteptare, timp in care eu am putut folosi contul in continuare având pe el o suma de bani de peste 70 000 RON,bani folosiți pt a ma juca la mini jocuri. In data de 11.03.2021 din banii respectivi mai aveam in jur de 33000 RON și in jur de ora 14 jucandu’ma la mini jocul temple tumble(megaways), după pagina de bingo, mai aveam in jur de25000 RON unde am ridicat betul la 60 RON mâna , spre surprinderea mea după câteva mâini îmi da Bonus de 6 rotiri. In timpul Bonusului ajung sa’mi dea 24 de rotiri, la a 23’a rotire mi s’a blocat jocul , lucru ce nu m’a preocupat deoarece și in trecut cu alt joc mi se intamplase, chiar și cu o zi înainte la același joc am avut același problema. ( in primul caz am vb cu live chatul si m’au ghidat spre istoricul jocului din contul meu, dandu’le toate informațiile pt a confirma câștigul . In al doilea caz nu a fost nevoie, pt ca am închis telefonul și încercând sa intru la o ora diferită a funcționat , nu am fost nevoită sa cooptez live chatul ) . Revenind la problema de baza , am închis jocul și am intrat mai pe seara cu gândul ca voi termina ultima mâna și voi avea câștigul. Spre surprinderea mea contul era suspendat !!! Câștigul in momentul blocării jocului era de peste 21000 RON ! I’am contactat prin live chat și mi’au confirmat suspendarea contului Unibet pt încălcarea Termenilor și condițiilor și mi’au spus ca cele 2 retrageri au fost deblocate plus soldul meu punandu’mi banii pe cont. Bineinteles ca Bonusul nu a fost alocat in contul meu pt ca Bonusul este blocat la mâna 23 din 24. Au zis ca vor controla și îmi vor trimite un mail . Am rugat sa ma lase sa accesez contul pt a intra in istoricul jocului, lucru care mi’a fost refuzat.in câteva ore am primit un mail unde spune ca mâinele au fost finalizate. I’am contactat din nou și mi’au zis ca vor redeschide cazul , in momentul de fata nu am niciun răspuns ! Dacă eu nu pot accesa istoricul jocului , cum pot demonstra câștigul!?

Cont suspendat

Se analizeaza
in data de 22 iu2020 am avut un pariu castigator, in valoarea de 1650 ron si am incercat sa-mi retrag castigul dar am uitat faptul ca cardul bancar (si contul inclusiv) atasat contului unibet era expirat respectiv contul oprit, drept urmare am ales optiunea sa ii retrag intr un cont bancar, unde aveam posibilitatea sa adaug si numele titularului contului. Ulterior de pe acealasi card am mai si depus suma de 100 ron, pentru ca retragerile erau in asteptare, eu nu mai aveam fonduri in cont si a trebuit sa mai adaug 100 ron (de pe cardul a carui cont am si incercat sa retrag suma castigata). am asteptat cele 5 zile pentru verificarea noului card, si dupa ce nu am primit raspuns am revenit cu un email la departamentul suport sa ii intreb de ce dureaza. Am primit raspunsul ca datorita faptului ca am incercat sa ii retrag intr un cont unde nu sunt titular, fiind suspiciunea de tentativa de frauda(?!), va dura putin mai mult verificarea. imediat ce am aflat lucrurile astea, am fost la banca sa imi reactivez contul bancar si cardul si cum am facut chestiile astea, le am dat email spunandu-le ca am actualizat contul unibet cu cardul si contul meu bancar. dupa ce am facut asta, am primit email de la ei, ca nu mai pot face nimic si ca retragerea e verificata de cei de la departamentul de securitate. si asa o tin cu ei de 3 saptamani si nu vor sa imi plateasca castigul pe nici un cont bancar. am apelat de nenumarate ori pana acum la suportul live unibet, si am deja facut dosarul pentru a ma adresa ANPC, Politie si ANAF si toate autoritatile ce pot lua instiintare de asemenea lucru revoltator. sunt client UNIBET de mai bine de 5 ani si pana acum am tot pierdut bani de a lungul timpului la ei, o singura data cand trebuie sa retrag bani patesc asta. am primit aproape toate copiile discutiilor pe care le-am avut in chat-ul live, mai putin cele din 6 si 8 august, care erau cele mai incrimitorii dar am facut captura de ecran la discutie in timp real..am incercat sa le cer si ultimile copii si nu vor sub nicio forma sa mi le dea, asa cum au facut-o si cu restul imediat. am contul unibet verificat, acceptat cu 3 carduri bancare pe el (dintre care doar 2 imi apartin in nume personal) sunt utilizator unibet vechi de peste 5 ani si nu pot sa accept ca mi-se intampla asa ceva ! e inadmisibil. am ajuns pe site ul legalbet de pe google, incercand sa caut alte situatii de genul...si mi am spus intamplarea in speranta ca macar vor vedea si restul pariorilor ce se intampla atunci cand castigi pe o platforma cu "prestigiu" international. In speranta ca mi se va lua in considerarea reclamatia, va multumesc anticipat dar in acelasi timp voi lua si restul masurilor legale de care dispun, respectiv plangeri si sesizari peste tot unde e cazul. De asemenea am sa deschid si un proces civil pentru daune. Nu numai pentru castig dar si pentru cum am fost tratat de catre departamentul suport, in momentul cand eu am fost un fericit castigator al unui pariu, am fost tratat ca si infractor sau suspect (cel putin) pentru simplu fapt ca am ales sa imi retrag castigurile pe un cont bancar al unui alt membru al familiei. repet, ulterior cum am aflat ca sunt in verificari prelungite pentru acest fapt, mi-am redeschis cont bancar si am atasat cardul contului de unibet tocmai pentru a grabi solutionarea acestui incident. Nu voi renunta pentru ca am dreptatea de partea mea, si imediat cum pun dosarul la punct, voi face tot posibilul ca acest incident sa apara si in media online, eu fiind un utilizator destul de urmarit pe mai multe platforme de socializare.
Am inceput un turneu Singularity de 1€ intrarea si locul unu premiat cu 19,77€ . Am stat 4 ore ca sa ajung la ultima masa acolo unde am ramas doar eu cu inca cineva . La 3;30 AM aplicatia pur si simplu s a blocat cand eu aveam 393k chips (393 de mii) si adversarul meu 27k chips(27 de mii). Vreau sa spun ca dupa 4 ore petrecute in turneu NU AM PRIMIT ABSOLUT NIMIC ! Trebuia sa fiu fericitul castigator cu 19,77 € in cont, deoarece la ultima mana cand i-am platit all in-ul adversarului aplicatia PUR SI SIMPLU S-A OPRIT SI NU AM MAI PUTUT INTRA. Ca dovada am 2 ss-uri si vreau sa spun ca aveam si un quest care spunea sa termin in bani orice turneu cu intrare 1€ , si eu asta urma sa fac . Ca recompensa primeam un tichet de 3000€ pt o intrare la un turneu si 10 free spinnuri la jocul Dwarfs Gone Wild. Per total trebuie sa primesc 19,77 € si acest tichet si cele 10 rotiri gratuite pe care vi le-am enumerat mai sus . Nu vreau sa fiu luat de prost . Am stat 4 ore in fata telefonului pentru acel turneu la care urma sa fiu castigator , dar din cauza aplicatiei nu am primit nimic! Va rog frumos sa remediati aceasta problema . Am si ss-urile concludente care arata ca eram in turneul respectiv cu locul 1 premiat cu 19,77€ si ca nu am terminat misiunea cu tichetul si rotirile gratis . Va rog frumos , nu vreau sa inchei activitatea pe aplicatia dvs de poker, dar daca problema nu se rezolva eu nu mai pot continua in aceste conditii. Am confirmarea prin cele 3 ss-uri si as dori, repet, rezolvarea problemei cu cei 19,77€ alocati in contul meu , tichetul de 3000€ GTD SPECIAL si cele 10 rotiri gratis. Va multumesc frumos !