Lista reclamatiilor la adresa Unibet pariuri sportive

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 26
Adauga o reclamatie
in data de 22 iu2020 am avut un pariu castigator, in valoarea de 1650 ron si am incercat sa-mi retrag castigul dar am uitat faptul ca cardul bancar (si contul inclusiv) atasat contului unibet era expirat respectiv contul oprit, drept urmare am ales optiunea sa ii retrag intr un cont bancar, unde aveam posibilitatea sa adaug si numele titularului contului. Ulterior de pe acealasi card am mai si depus suma de 100 ron, pentru ca retragerile erau in asteptare, eu nu mai aveam fonduri in cont si a trebuit sa mai adaug 100 ron (de pe cardul a carui cont am si incercat sa retrag suma castigata). am asteptat cele 5 zile pentru verificarea noului card, si dupa ce nu am primit raspuns am revenit cu un email la departamentul suport sa ii intreb de ce dureaza. Am primit raspunsul ca datorita faptului ca am incercat sa ii retrag intr un cont unde nu sunt titular, fiind suspiciunea de tentativa de frauda(?!), va dura putin mai mult verificarea. imediat ce am aflat lucrurile astea, am fost la banca sa imi reactivez contul bancar si cardul si cum am facut chestiile astea, le am dat email spunandu-le ca am actualizat contul unibet cu cardul si contul meu bancar. dupa ce am facut asta, am primit email de la ei, ca nu mai pot face nimic si ca retragerea e verificata de cei de la departamentul de securitate. si asa o tin cu ei de 3 saptamani si nu vor sa imi plateasca castigul pe nici un cont bancar. am apelat de nenumarate ori pana acum la suportul live unibet, si am deja facut dosarul pentru a ma adresa ANPC, Politie si ANAF si toate autoritatile ce pot lua instiintare de asemenea lucru revoltator. sunt client UNIBET de mai bine de 5 ani si pana acum am tot pierdut bani de a lungul timpului la ei, o singura data cand trebuie sa retrag bani patesc asta. am primit aproape toate copiile discutiilor pe care le-am avut in chat-ul live, mai putin cele din 6 si 8 august, care erau cele mai incrimitorii dar am facut captura de ecran la discutie in timp real..am incercat sa le cer si ultimile copii si nu vor sub nicio forma sa mi le dea, asa cum au facut-o si cu restul imediat. am contul unibet verificat, acceptat cu 3 carduri bancare pe el (dintre care doar 2 imi apartin in nume personal) sunt utilizator unibet vechi de peste 5 ani si nu pot sa accept ca mi-se intampla asa ceva ! e inadmisibil. am ajuns pe site ul legalbet de pe google, incercand sa caut alte situatii de genul...si mi am spus intamplarea in speranta ca macar vor vedea si restul pariorilor ce se intampla atunci cand castigi pe o platforma cu "prestigiu" international. In speranta ca mi se va lua in considerarea reclamatia, va multumesc anticipat dar in acelasi timp voi lua si restul masurilor legale de care dispun, respectiv plangeri si sesizari peste tot unde e cazul. De asemenea am sa deschid si un proces civil pentru daune. Nu numai pentru castig dar si pentru cum am fost tratat de catre departamentul suport, in momentul cand eu am fost un fericit castigator al unui pariu, am fost tratat ca si infractor sau suspect (cel putin) pentru simplu fapt ca am ales sa imi retrag castigurile pe un cont bancar al unui alt membru al familiei. repet, ulterior cum am aflat ca sunt in verificari prelungite pentru acest fapt, mi-am redeschis cont bancar si am atasat cardul contului de unibet tocmai pentru a grabi solutionarea acestui incident. Nu voi renunta pentru ca am dreptatea de partea mea, si imediat cum pun dosarul la punct, voi face tot posibilul ca acest incident sa apara si in media online, eu fiind un utilizator destul de urmarit pe mai multe platforme de socializare.
Am inceput un turneu Singularity de 1€ intrarea si locul unu premiat cu 19,77€ . Am stat 4 ore ca sa ajung la ultima masa acolo unde am ramas doar eu cu inca cineva . La 3;30 AM aplicatia pur si simplu s a blocat cand eu aveam 393k chips (393 de mii) si adversarul meu 27k chips(27 de mii). Vreau sa spun ca dupa 4 ore petrecute in turneu NU AM PRIMIT ABSOLUT NIMIC ! Trebuia sa fiu fericitul castigator cu 19,77 € in cont, deoarece la ultima mana cand i-am platit all in-ul adversarului aplicatia PUR SI SIMPLU S-A OPRIT SI NU AM MAI PUTUT INTRA. Ca dovada am 2 ss-uri si vreau sa spun ca aveam si un quest care spunea sa termin in bani orice turneu cu intrare 1€ , si eu asta urma sa fac . Ca recompensa primeam un tichet de 3000€ pt o intrare la un turneu si 10 free spinnuri la jocul Dwarfs Gone Wild. Per total trebuie sa primesc 19,77 € si acest tichet si cele 10 rotiri gratuite pe care vi le-am enumerat mai sus . Nu vreau sa fiu luat de prost . Am stat 4 ore in fata telefonului pentru acel turneu la care urma sa fiu castigator , dar din cauza aplicatiei nu am primit nimic! Va rog frumos sa remediati aceasta problema . Am si ss-urile concludente care arata ca eram in turneul respectiv cu locul 1 premiat cu 19,77€ si ca nu am terminat misiunea cu tichetul si rotirile gratis . Va rog frumos , nu vreau sa inchei activitatea pe aplicatia dvs de poker, dar daca problema nu se rezolva eu nu mai pot continua in aceste conditii. Am confirmarea prin cele 3 ss-uri si as dori, repet, rezolvarea problemei cu cei 19,77€ alocati in contul meu , tichetul de 3000€ GTD SPECIAL si cele 10 rotiri gratis. Va multumesc frumos !
Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide