Reclamatii
In afara competentei

Cont suspendat - bonus nevalidat Unibet

14 martie 2021, 22:12
3

Buna seara! Acum 3 saptamani am facut 2 retrageri una de12000 , rrespectiv 250 Ron , pe un card ce nu imi apartinea ((precizez ca timp de peste 2 ani am depus si retras bani dupa acest card), in aceasi zi cand am facut retragerea am primit mail cu faptul ca retragerile sunt suspendate si mi’au cerut mai dovada adresei mele precum și documentul aparținătorului cardului! Dupa 10 zile de așteptare, timp in care eu am putut folosi contul in continuare având pe el o suma de bani de peste 70 000 RON,bani folosiți pt a ma juca la mini jocuri. In data de din banii respectivi mai aveam in jur de 33000 RON și in jur de ora 14 jucandu’ma la mini jocul temple tumble(megaways), după pagina de bingo, mai aveam in jur de25000 RON unde am ridicat betul la 60 RON mâna , spre surprinderea mea după câteva mâini îmi da Bonus de 6 rotiri. In timpul Bonusului ajung sa’mi dea 24 de rotiri, la a 23’a rotire mi s’a blocat jocul , lucru ce nu m’a preocupat deoarece și in trecut cu alt joc mi se intamplase, chiar și cu o zi înainte la același joc am avut același problema. ( in primul caz am vb cu live chatul si m’au ghidat spre istoricul jocului din contul meu, dandu’le toate informațiile pt a confirma câștigul . In al doilea caz nu a fost nevoie, pt ca am închis telefonul și încercând sa intru la o ora diferită a funcționat , nu am fost nevoită sa cooptez live chatul ) . Revenind la problema de baza , am închis jocul și am intrat mai pe seara cu gândul ca voi termina ultima mâna și voi avea câștigul. Spre surprinderea mea contul era suspendat !!! Câștigul in momentul blocării jocului era de peste 21000 RON ! I’am contactat prin live chat și mi’au confirmat suspendarea contului Unibet pt încălcarea Termenilor și condițiilor și mi’au spus ca cele 2 retrageri au fost deblocate plus soldul meu punandu’mi banii pe cont. Bineinteles ca Bonusul nu a fost alocat in contul meu pt ca Bonusul este blocat la mâna 23 din 24. Au zis ca vor controla și îmi vor trimite un mail . Am rugat sa ma lase sa accesez contul pt a intra in istoricul jocului, lucru care mi’a fost câteva ore am primit un mail unde spune ca mâinele au fost finalizate. I’am contactat din nou și mi’au zis ca vor redeschide cazul , in momentul de fata nu am niciun răspuns ! Dacă eu nu pot accesa istoricul jocului , cum pot demonstra câștigul!?

Suma: 21000 RON
Raspunsul de la Unibet:
"Contul clientului a fost suspendat conform T&Cs Unibet. Suma din contul clientului a fost retrasa manual, iar dupa retragere, contul a fost suspendat. Contul nu se va putea redeschide."
Salutare. Am trimis cererea ta către Unibet, in forma pe care ne-ai prezentat-o pe Messenger.
Copy the token