Lista reclamatiilor la adresa Maxbet

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 87

Buna ziua, Am inregistrat pe maxbet.ro ieri dupa amiaza la ora 13:30 cand am fost pe drum si am trimis toate documentele necesare pe care a trebuit sa trimit si pentru alte pariuri de casa inainte. Am depozitat 500 de ron. Am vazut și promotia cu freebeturile si am inceput sa joc cu toti banii mei la 9 evenimente cu 50 de ron. Am mai depozitat inca 215 ron ca am vazut ca sunt niste meciuri bune. Am pariat la Premier Leauge, la League One, Copa del Rey, la Esport si la un meci de tenis. Am pariat cam 10 meciuri pe evenimente din data de 26 ianuarie si restul la data de astazi la 27 ianuarie. Mă joc și la alte pariuri de case si toate documentele au fost totodate acceptate imediat sau ulterior, sau nu am putut sa fac depozit inainte sa fie validata contul meu (de ex. la unibet). Cu aceste ganduri am pariat de prima data înainte sa contul meu sa fie 100% verificate ca pana acum nu am avut problema din asta. La ora în jur de 19:00 am primit un email de la maxbet ca contul meu este inchis definitiv in urma verificarilor de rutina ce se efectueaza asupra tuturor conturilor. Am inceput sa contactez maxbetul pe telefon dar nu am putut ca nu are linie telefonie care funcționeaza am aflat ulterior. Am scris pe live chat de ce a fost inchis contul meu și am primit acest răspuns totodata: “Îți aducem la cunoștință faptul că aceste decizii sunt luate conform termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului. Te rugăm să dai atenție acestor termeni prin accesarea link-ului de aici. De asemenea, regăsești mai multe detalii dând click aici. În plus, poți verifica Articolul 133, alineatul 1 din Hotărârea de Guvern nr. 111 din 24 februarie 2016.” “Vă informăm că toate depunerile efectuate au fost jucate, iar banii jucați numai pot fi returnați.” Nu inteleg nimic. In familie toti jucam la multe case de pariuri, suntem 6 persoane in familie si concuram cine juca mai bine cu banii depozitat. Dar așa ceva nu sa întâmplat pana acum. Deci practic am ramas fara bani și fara cont activ. Ei au lasat sa fac depozitare fara nici o restrictie dar ulterior au inchis contul fara motivate concreta și nici banii depozitat nu da inapoi. Toate biletele au fost acceptate. Practic ei a furat banii mei. Am verificat pariurile din data de ieri și mai multe au câștigat decât pierdut, momentan ar trebui sa am pe cont în jur de 950 de ron și 3 pariuri deschise cu 50 de ron. Eu nu pot sa vorbesc cu ei, ei practic nu fac comunicare cu mine decat imi trimite totodata 2 linkuri cu termeni și condiții. Cea ce nu inteleg cum se poate functioneaza o casa de pariu in Romania care lasa sa oamenii fac depunere și ulterior fără motivatie concretă ei Inchide contul și confisca toți banii depozitat și câștigurile relevante din pariurile. Va rog să-mi ajutați cu acest caz dacă aveți comunicare mai directe cu ei ca eu nu pot sa fac altceva decât sa mă duc la onjn (dar problema este ca onjn-ul verifica numai dacă au fost respectat termeni și condiții) dar nu verifica dacă este legitim si termenele și condițiile. Cu toate bune, Szatmari Margit Agnes
Buna ziua,mă numesc Gogoasa Veronica.Am cont la maxbet de aproape un an.Mi-au fost făcute verificările necesare,iar contul mi-a fost verificat cu succes.Toate bune și frumoase până astăzi.Mentionez că acum o săptămână,am primit niste rotiri gratis fara depunere.Am jucat ,mi-au făcut 8 Ron.Am rulat acei bani până i-am transformat în bani reali,ajungând la suma de 500 ron,bani reali.Dupa ce am transformat banii,m-am înscris la un turneu,in care daca jucai,urcai in clasament,în funcție de miza ce jucai.Intr-un final până la sfârșitul turneului,eu am rămas fără banii ce ii aveam,dar în clasament,ajunsesem la nivelul 177 unde beneficiam de 200 Ron bani reali.Zis și făcut pe data de 5 aprilie s-a terminat turneul,iar pe 6 la ora 12 aveam in cont cei 200 Ron.Toate bune și frumoase,am inceput de atunci să mă joc zilnic crescând de la 200 Ron puțin câte puțin până astăzi când am ajuns la suma de 7344,66 Ron .Am dat retragere pe bani o data 5000 ,o data 2320 Ron și în cont au mai rămas 44 Ron,dar când sa intru și să mă joc,prima dată se bloca jocul,după mă scotea din el,apoi mi-a apărut toată suma de 7344,66 Ron,dar nu mă mai lasă să intru în nici un joc.Am dat delogare și când am vrut să mă loghez înapoi,mi-a apărut un pop-up in care scria că mi-a fost contul blocat sau că eu m-am autoexclus singura.Am intrat pe chat să întreb ce se întâmplă,iar ei mi-au răspuns că așa a hotărât departamentul clienți și că mi-au fost anulați și banii,și că vor merge către Bugetul de Stat,cu toate că dădusem retragere pe ei și primisem email in care spunea că trebuie să aștept maxim 3 zile lucratoare.Mi-au mai spus că dacă nu sunt mulțumită,sa iau legătura cu departamentul mai departe.Am făcut și acest lucru,am trimis email la [email protected] și am întrebat ce se întâmplă de ce mi-au blocat contul,fiindcă eu nu am cerut acest lucru și nici nu am greșit cu nimic,dar nu am primit nici un răspuns cu motivul pentru care au închis contul,doar au spus că este în conformitate cu articolul 133, alineatul 1 sau 4 publicat pe 24 februarie.Doar atât mi-au spus,dar până azi primeam email de la ei in care mă încurajau sa joc pentru a urca in clasament cat mai sus și mă felicitau .Vreau că să mă ajutați să îmi pot lua banii de la ei și dacă se poate să ii ridic așa cum dădusem retragerea prin Smith and Smith când se va deschide,deoarece eu nu am card bancar.
Incarca mai multe