Lista reclamatiilor la adresa Maxbet

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 50

Buna ziua, Am inregistrat pe maxbet.ro ieri dupa amiaza la ora 13:30 cand am fost pe drum si am trimis toate documentele necesare pe care a trebuit sa trimit si pentru alte pariuri de casa inainte. Am depozitat 500 de ron. Am vazut și promotia cu freebeturile si am inceput sa joc cu toti banii mei la 9 evenimente cu 50 de ron. Am mai depozitat inca 215 ron ca am vazut ca sunt niste meciuri bune. Am pariat la Premier Leauge, la League One, Copa del Rey, la Esport si la un meci de tenis. Am pariat cam 10 meciuri pe evenimente din data de 26 ianuarie si restul la data de astazi la 27 ianuarie. Mă joc și la alte pariuri de case si toate documentele au fost totodate acceptate imediat sau ulterior, sau nu am putut sa fac depozit inainte sa fie validata contul meu (de ex. la unibet). Cu aceste ganduri am pariat de prima data înainte sa contul meu sa fie 100% verificate ca pana acum nu am avut problema din asta. La ora în jur de 19:00 am primit un email de la maxbet ca contul meu este inchis definitiv in urma verificarilor de rutina ce se efectueaza asupra tuturor conturilor. Am inceput sa contactez maxbetul pe telefon dar nu am putut ca nu are linie telefonie care funcționeaza am aflat ulterior. Am scris pe live chat de ce a fost inchis contul meu și am primit acest răspuns totodata: “Îți aducem la cunoștință faptul că aceste decizii sunt luate conform termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului. Te rugăm să dai atenție acestor termeni prin accesarea link-ului de aici. De asemenea, regăsești mai multe detalii dând click aici. În plus, poți verifica Articolul 133, alineatul 1 din Hotărârea de Guvern nr. 111 din 24 februarie 2016.” “Vă informăm că toate depunerile efectuate au fost jucate, iar banii jucați numai pot fi returnați.” Nu inteleg nimic. In familie toti jucam la multe case de pariuri, suntem 6 persoane in familie si concuram cine juca mai bine cu banii depozitat. Dar așa ceva nu sa întâmplat pana acum. Deci practic am ramas fara bani și fara cont activ. Ei au lasat sa fac depozitare fara nici o restrictie dar ulterior au inchis contul fara motivate concreta și nici banii depozitat nu da inapoi. Toate biletele au fost acceptate. Practic ei a furat banii mei. Am verificat pariurile din data de ieri și mai multe au câștigat decât pierdut, momentan ar trebui sa am pe cont în jur de 950 de ron și 3 pariuri deschise cu 50 de ron. Eu nu pot sa vorbesc cu ei, ei practic nu fac comunicare cu mine decat imi trimite totodata 2 linkuri cu termeni și condiții. Cea ce nu inteleg cum se poate functioneaza o casa de pariu in Romania care lasa sa oamenii fac depunere și ulterior fără motivatie concretă ei Inchide contul și confisca toți banii depozitat și câștigurile relevante din pariurile. Va rog să-mi ajutați cu acest caz dacă aveți comunicare mai directe cu ei ca eu nu pot sa fac altceva decât sa mă duc la onjn (dar problema este ca onjn-ul verifica numai dacă au fost respectat termeni și condiții) dar nu verifica dacă este legitim si termenele și condițiile. Cu toate bune, Szatmari Margit Agnes

Refuz retragere

Rezolvat
Salutare! De o săptămână si ceva ma tot chinui sa retrag o sumă de bani din contul meu. Precizez ca anul trecut am mai facut depuneri si retrageri pe acest cont, este un cont verificat de foarte mult timp. Acum cand am vrut sa retrag din nou, mi-au anulat retragerea pe motiv ca trebuie sa le trimit poza cu buletinul si cardul folosit la depuneri, zis si facut. Le-am trimis documentele cerute, urmand sa primesc încă un mail unde mi se cer datele pentru un alt card de pe care am făcut niște depuneri in trecut. Ideea este ca acel card a fost furat, eu l-am blocat prin callcenter si am închis tot ce tine de acel card. Ei mi-au cerut un document care sa ateste că acel card este inchis, iarăși zis si facut, am umblat pe la bancă si am facut rost si de acel document si l-am trimis către ei. Totuși imi dau reply ca acel document nu este acceptat, chiar daca pe acel card scrie clar numele meu si numarul contului care este închis. Pana la urmă am reușit cu cineva de la livechat sa scot avel card de la modalitățile de plată pentru a putea face retragerea în sfârșit. Chiar si așa contul meu nu este eligibil pentru retragere pentru ca ei țin morțiș să vadă nu știu ce document pentru acel card închis, chiar daca le-am trimis de vreo 3 ori, am scos acel card de pe cont. Nu știu daca am mai precizat, dar cardul de pe care il folosesc acum si de pe care am făcut depunerea si pe care vreau sa fac si retragerea este validat, extrasul de cont la fel si buletinul. Chiar nu mi se pare ok această situațiși ma gândesc serios sa consult un avocat deoarece nu mi se pare prea legal acest lucru.

Cont blocat

Rezolvat
Incarca mai multe