Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide

Lista reclamatiilor la adresa Maxbet

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 66
Adauga o reclamatie
Buna ziua,mă numesc Gogoasa Veronica.Am cont la maxbet de aproape un an.Mi-au fost făcute verificările necesare,iar contul mi-a fost verificat cu succes.Toate bune și frumoase până astăzi.Mentionez că acum o săptămână,am primit niste rotiri gratis fara depunere.Am jucat ,mi-au făcut 8 Ron.Am rulat acei bani până i-am transformat în bani reali,ajungând la suma de 500 ron,bani reali.Dupa ce am transformat banii,m-am înscris la un turneu,in care daca jucai,urcai in clasament,în funcție de miza ce jucai.Intr-un final până la sfârșitul turneului,eu am rămas fără banii ce ii aveam,dar în clasament,ajunsesem la nivelul 177 unde beneficiam de 200 Ron bani reali.Zis și făcut pe data de 5 aprilie s-a terminat turneul,iar pe 6 la ora 12 aveam in cont cei 200 Ron.Toate bune și frumoase,am inceput de atunci să mă joc zilnic crescând de la 200 Ron puțin câte puțin până astăzi când am ajuns la suma de 7344,66 Ron .Am dat retragere pe bani o data 5000 ,o data 2320 Ron și în cont au mai rămas 44 Ron,dar când sa intru și să mă joc,prima dată se bloca jocul,după mă scotea din el,apoi mi-a apărut toată suma de 7344,66 Ron,dar nu mă mai lasă să intru în nici un joc.Am dat delogare și când am vrut să mă loghez înapoi,mi-a apărut un pop-up in care scria că mi-a fost contul blocat sau că eu m-am autoexclus singura.Am intrat pe chat să întreb ce se întâmplă,iar ei mi-au răspuns că așa a hotărât departamentul clienți și că mi-au fost anulați și banii,și că vor merge către Bugetul de Stat,cu toate că dădusem retragere pe ei și primisem email in care spunea că trebuie să aștept maxim 3 zile lucratoare.Mi-au mai spus că dacă nu sunt mulțumită,sa iau legătura cu departamentul mai departe.Am făcut și acest lucru,am trimis email la [email protected] și am întrebat ce se întâmplă de ce mi-au blocat contul,fiindcă eu nu am cerut acest lucru și nici nu am greșit cu nimic,dar nu am primit nici un răspuns cu motivul pentru care au închis contul,doar au spus că este în conformitate cu articolul 133, alineatul 1 sau 4 publicat pe 24 februarie.Doar atât mi-au spus,dar până azi primeam email de la ei in care mă încurajau sa joc pentru a urca in clasament cat mai sus și mă felicitau .Vreau că să mă ajutați să îmi pot lua banii de la ei și dacă se poate să ii ridic așa cum dădusem retragerea prin Smith and Smith când se va deschide,deoarece eu nu am card bancar.