Lista reclamatiilor la adresa Superbet

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 85

Salutare, Doresc sa inaintez aceasta sesizare din pricina comportamentului abuziv avut de catre o angajata de-a dvs. Astazi, 16.02.2021, in jurul orei 11:30, am fost in agentia Superbet de pe bulevardul Garii nr 30 A, Brasov, intentionand sa pariez pe cateva meciuri, moment in care domnisoara ce se afla pe acea tura de lucru ( fara ecuson la vedere, fara masca si fumand iqos in incinta agentiei ) m-a rugat sa astept afara deoarece limita este de 3 persoane ce pot intra in agentie. Zis si facut, am așteptat cca. 15 minute in frig, intr-un final iesind din agentie o persoana. Imediat dupa, am intrat in agentie si am pus biletele cu meciurile pe care doream sa pariez ( maxim 3 minute a durat) O rog frumos pe angajata dvs sa imi puna si cateva extrageri la jocul cu bile insa pe un ton ridicat mi-a spus: ,, nu poti pentru ca domnul ce a iesit se intoarce si aici au voie maxim 3 persoane si are credit in aparat. Nu te ajut! " In acel moment o intreb pe un ton politicos de ce procedeaza asa, exprimându-mi dorinta de a ma juca si la aparate, insa in continuare imi spune sa pararesc agentia ca se intoarce domnul ce a iesit dar mai are credite in aparat. As vrea sa imi spuneti va rog in baza carei politici interne a companiei Superbet se obisnuieste in acest context pandemic ca desi jucatorul paraseste agentia, el sa aiba posibilitatea sa tina aparatele ocupate inutil pe motiv ca are credit in aparat si se va intoarce, din moment ce tot compania Superbet impune ca in unele agentii sa intre maxim 3 persoane ? Inteleg ca daca vin si eu cu 10 lei si pun miza de 1 ban, am dreptul sa stau in agentie si sa blochez aparatele pana mi se termina creditul, nu ? As dori un raspuns clar, sustinut cu argumente pertinente din partea dvs, ulterior si analizarea acestei situatii si sanctionarea angajatei dvs, care se pare ca are o atitudine de manager regional, fara masca in agentie ( fiind clienti in agentie la acel moment) si fumand cu nonsalanta iqos ( daca as fi fumat si eu iqos sau glo in incinta unei agentii Superbet, sunt sigur ca era chemata echipa de interventie ) . Astept cat mai urgent raspunsul din partea dvs, ulterior ne vom auzi in instanta. Multumesc, Andrei

Frauda

Se analizeaza
In data de 08.11.2020 am efectuat o retragere de 3000 de lei prin intermediul cardului visa.Luni am luat legătura cu operatorii, tranzacția având statusul in asteptare si am primit ca răspuns din partea lor ca tranzacția a fost ACHITATA de către cei de la superbet urmând ca banii sa intre in cont pe parcursul celor 3 6 zile lucratoare iar tranzacția este o eroare de afișaj ce îmi apare mie. Termenul de 3 6 zile a trecut iar astăzi am luat legătura cu cei de la suport pentru a soluționa problema.iCa surpriza pentru răspunsurile lor de saptamana trecuta pentru ca sunt nu 1 ci 5 apeluri la ei pe subiectul acestei tranzactii, unde la toate mi s a răspuns ca a fost achitat, astăzi cand am venit cu extrasul de cont pentru a le arata ca nu a fost virata nici o suma, am avut surpriza de a mi se comunica ca defapt, ei nu au acceptat tranzacția, asta după o săptămână în care am fost dus cu zăhărelul ca aceasta este achitata. Ca răspuns primit de la ei am avut următoarele, Banii vă vor fi înapoiați in contul de jucător fara a se oferii o data exacta, doamna nu știe poate in decembrie, nu anul acesta la cat o taraganeaza pe anul viitor vor fi băgați, nu e vorba de suma în sine e vorba de minciuna cu care ei sunt învățați pentru a acoperii incompetenta angajaților, pentru că da, nu pot comunica la termen problemele, își bat joc și de puține ori au repercusiuni, am depus o sesizare la anpc cu toate datele, screen pe conversații, ca macar un avertisment să primească, este inacceptabil si pur și simplu bătaie de joc către clienti .

Frauda

Rezolvat

Frauda

In afara competentei
Incarca mai multe