Lista reclamatiilor la adresa Superbet

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 42

Salutare, Doresc sa inaintez aceasta sesizare din pricina comportamentului abuziv avut de catre o angajata de-a dvs. Astazi, 16.02.2021, in jurul orei 11:30, am fost in agentia Superbet de pe bulevardul Garii nr 30 A, Brasov, intentionand sa pariez pe cateva meciuri, moment in care domnisoara ce se afla pe acea tura de lucru ( fara ecuson la vedere, fara masca si fumand iqos in incinta agentiei ) m-a rugat sa astept afara deoarece limita este de 3 persoane ce pot intra in agentie. Zis si facut, am așteptat cca. 15 minute in frig, intr-un final iesind din agentie o persoana. Imediat dupa, am intrat in agentie si am pus biletele cu meciurile pe care doream sa pariez ( maxim 3 minute a durat) O rog frumos pe angajata dvs sa imi puna si cateva extrageri la jocul cu bile insa pe un ton ridicat mi-a spus: ,, nu poti pentru ca domnul ce a iesit se intoarce si aici au voie maxim 3 persoane si are credit in aparat. Nu te ajut! " In acel moment o intreb pe un ton politicos de ce procedeaza asa, exprimându-mi dorinta de a ma juca si la aparate, insa in continuare imi spune sa pararesc agentia ca se intoarce domnul ce a iesit dar mai are credite in aparat. As vrea sa imi spuneti va rog in baza carei politici interne a companiei Superbet se obisnuieste in acest context pandemic ca desi jucatorul paraseste agentia, el sa aiba posibilitatea sa tina aparatele ocupate inutil pe motiv ca are credit in aparat si se va intoarce, din moment ce tot compania Superbet impune ca in unele agentii sa intre maxim 3 persoane ? Inteleg ca daca vin si eu cu 10 lei si pun miza de 1 ban, am dreptul sa stau in agentie si sa blochez aparatele pana mi se termina creditul, nu ? As dori un raspuns clar, sustinut cu argumente pertinente din partea dvs, ulterior si analizarea acestei situatii si sanctionarea angajatei dvs, care se pare ca are o atitudine de manager regional, fara masca in agentie ( fiind clienti in agentie la acel moment) si fumand cu nonsalanta iqos ( daca as fi fumat si eu iqos sau glo in incinta unei agentii Superbet, sunt sigur ca era chemata echipa de interventie ) . Astept cat mai urgent raspunsul din partea dvs, ulterior ne vom auzi in instanta. Multumesc, Andrei
In data de 08.11.2020 am efectuat o retragere de 3000 de lei prin intermediul cardului visa.Luni am luat legătura cu operatorii, tranzacția având statusul in asteptare si am primit ca răspuns din partea lor ca tranzacția a fost ACHITATA de către cei de la superbet urmând ca banii sa intre in cont pe parcursul celor 3 6 zile lucratoare iar tranzacția este o eroare de afișaj ce îmi apare mie. Termenul de 3 6 zile a trecut iar astăzi am luat legătura cu cei de la suport pentru a soluționa problema.iCa surpriza pentru răspunsurile lor de saptamana trecuta pentru ca sunt nu 1 ci 5 apeluri la ei pe subiectul acestei tranzactii, unde la toate mi s a răspuns ca a fost achitat, astăzi cand am venit cu extrasul de cont pentru a le arata ca nu a fost virata nici o suma, am avut surpriza de a mi se comunica ca defapt, ei nu au acceptat tranzacția, asta după o săptămână în care am fost dus cu zăhărelul ca aceasta este achitata. Ca răspuns primit de la ei am avut următoarele, Banii vă vor fi înapoiați in contul de jucător fara a se oferii o data exacta, doamna nu știe poate in decembrie, nu anul acesta la cat o taraganeaza pe anul viitor vor fi băgați, nu e vorba de suma în sine e vorba de minciuna cu care ei sunt învățați pentru a acoperii incompetenta angajaților, pentru că da, nu pot comunica la termen problemele, își bat joc și de puține ori au repercusiuni, am depus o sesizare la anpc cu toate datele, screen pe conversații, ca macar un avertisment să primească, este inacceptabil si pur și simplu bătaie de joc către clienti .

Frauda

Rezolvat
Bună ziua. Va rog sa ma ajutați. Am un cont, care e folosit deja de mult timp, cu multe retrageri și depuneri. Am luat jackpot serile trecute, 2.000 lei. Dau sa retrag prin agenție (cum folosesc majoritatea cazurilor) și primesc mail ca a fost cererea anulata, ca nu se poate, și ca trebuie verificat contul. Defapt contul a fost verificat, îmi cerea acum verificarea cardurilor. Pentru ca pe cont am folosit un card de al meu și 2 carduri ale cunoștințelor. În primul rând, în același mail scria ca pana la trimiterea dovezilor, pot scoate banii de pe cele 2 carduri care defapt erau cele 2 ce nu îmi aparțineau. Culmea, cu alea câte o singura data s-a făcut depunere mica. Cu al meu, am depus și retras de mai multe ori. Și culmea, la al meu Cereau dovezi. Le răspund la mail, trimit poza cu buletinul și cardul + extras de cont. Îmi aproba zice ca e bine, asta după câteva ore de așteptat. Și în același timp, prin chat live vorbeam și întrebam de celelalte doua carduri, ca nu sunt ale mele și nu mai țin legătură cu persoanele respective și sunt plecate. Dau iar sa retrag, nu merge, primesc iar mail în care sunt rugat sa trimit la fel dovezi și pentru celelalte 2 carduri, ca asa e situația, ca cică trebuie verificare la toate cele 3 carduri. Cu chiu cu vai, cu nervi și ore trecute, reușesc sa conving persoanele și să-mi trimită dovezile, le dau iar prin mail și acum dimineața spune ca nu-mi accepta, ca operatorii spun sa trimit iar poze mai clare. Vorbesc iar cu, cunoștințele. Iar poze, iar deranj, iar le trimit mail. Și îmi spun apoi sa le trimit iar, ca ei au impresia ca sunt editate pozele sau ce Dumnezeu știe ce altceva mai au. Apoi tot cautau motive, ca nu se vede bine data expirării pe un card ( dar Cunoștința are de mult timp cardul și e mai șters de pe el).. Și în fine. Acum nu știu ce să fac. Nu pot scoate banii, când în sfârșit, pentru prima data, cadtif și eu ceva și chiar am nevoie de ei. Nu am mai pomenit asa ceva. Am trimis dovezi la cont, am trimis la cardul meu, a fost acceptat, apoi tot găsesc ei motive acum la ultimele dovezi, ca să nu îmi deblocheze să-mi pot scoate câștigul. s6.pngs6.pngs6.png Acum dacă dau la retragere, îmi scrie ceva de genul ca momentan nu am opțiuni valabile de retragere ... Asta numai din cauza lor
Am încărcat contul acestei platforme de nenumărate ori sume de peste 10.000 de lei cu toate acestea mi-au fost refuzate retragerile de nenumărate ori pe diverse motive stupide intr-o specială la jocul chili chili Bang Bang aveam un câștig substanțial de peste 3000 de lei acesta sa blocat ma trimis in home iar apoi când am reintrat mi-a dat doua mesaje de eroare la a 3 încercare am intrat in joc iar aceștia au dispărut .am încercat sa vorbesc cu cineva prin ajutorul singurului nr de contact care și acesta se folosește prin intermediul whatup mi sa confirmat o eroare și ca problema va fi trimisa colegilor dânsei ...numi amintesc numele .bun am mers mai departe Ca prin urmare asta de dimineața sa observ cu toate ca contul meu era aproape zero ca la orele 7:20 pm a fost retrasa o suma de 1500 de lei .pe scurt am fost fraudat odată in timpul jocului de 3000 de lei iar apoi dimineața Find taxat pe anumite depuneri de 2 doua ori pana la suna de 1500. Ceea ce faceți voi se numește frauda electronica chiar și in Malta Am adăugat 3 poZe una cu o poza din ce sa întâmplat cu jocul respectiv O alta cu retragerile din contul meu fără aprobarea mea (Am vrut sa fac tranzacțiile și pe retragerile pe contul de nr ,mi-ați găsit nod in papura să-l folosesc pasta,aseară numai mai cerut cvv azi de dimineața ați loat bani,prelucrarea datelor cu caracter personal folosite fraudulos) A treia poza se referă la contul meu prin care arat ca bani retrași n-au ajuns in cont Mai am câteva video print display prin urmare dacă acestea nu se vor realiza in termen de 3zile am sa le duc la poliție
Incarca mai multe