Lista reclamatiilor la adresa Fortuna

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 27
Adauga o reclamatie

Cont blocat . FURT

Se analizeaza
Buna ziua . Mă numesc Simona mi am deschis cont pe efortuna acum câteva zile . Am depus de mai multe ori de pe contul meu de paysafecard in totat suma de 1100 lei . Am trimis poza cu buletinul și am primit un mail că poza nu este clara și să fac alta sa se vadă toate cele 4 colturi . Am făcut alta și am trimis . Între timp m am tot pariat și am ajuns la suma de 14.000 . Vreau sa specific că nu am primit nici un bonus . Am primit din nou mail sa trimit un selfie cu buletinul in mana cu datele mele personal din contul meu paysafe cu depunerile catre efortuna . Am trimis și a 2 zi am sunat și mi s a spus că trebuie să aștept 48 de ore . Am așteptat și au trecut acele 48 de ore și nu am primit nici un mail și am sunat din nou la relații cu clienți și mi-a spus un domn că trimite un mesaj și că o să primesc un mail . Eram in mașină după o oră mă sună o doamna și efectiv ma luat la rost că sa i spun numele de utilizator cnp-ul , că cine joacă în contul meu că dacă joc singura am spus că da pentru că asta este adevărul . Sa i spun ce pariu an plasat în data de ... Și ce cota am avut și la ce sumă am putut să dau cashout . Mă întrebat dece este mail-ul iubitului meu i am zis că l am pus a lui pentru că știam mai bine username-ul pentru că eu mi am făcut altul recent și încă nu l am memorat dar am zis daca este vreo problema îl schimb . A spus că nu și că totul este in regula că o să primesc un mail . A doua zi dimineață adică azi m am trezit cu contul blocat . Și cu un mail in care scria contul tau a fost blocat fara nici un motiv menționat . Am sunat la relații cu clienți și am întrebat dece ? Pe motiv că iubitul meu ar fi jucat pe contul meu . L am întrebat că cum pot debloca contul și mi a spus că nu se mai poate și mi a închis . Și am primit un mail in care îmi spune că informăm că contul dumneavoastră a fost închis conform regulamentului cap. 2 art3 și 7 și că activitatea contului a fost anulata și să trimit extras de cont sa mi returneze bani care i am pariat. Am sunat din nou la ei și am întrebat cu pot sa recuperez toți bani pentru că dacă greșeam cu ceva nu mi returna nimic și răspunsul a fost puteți primi doar suma care ați depuso ai cealata suma a fost depusă în bugetul statului și a închis . Am citit regulamentul și nu am încălcat nimic . O sa i dau in judecata . Efectiv mi au furat bani ...... Cine a mai pățit așa ceva va rog să lăsați comentariu . Eu oricum o să-i dau in judecata dar trebuie sa fim mai mulți că sa și câștigăm .

Eroare bonusi..vina clientului

In afara competentei
Mi-am facut cont pe efortuna,la prima depunere trebuia sa primesc 100% suma bonus,nu am primit-o,dar am inceput sa joc suma mea initiala crezand ca mai intai trebuie sa joc banii mei sau ca mai dureaza pana intra in cont bonusul.Am mai facut o depunere sa mai joc si dupa am sunat la ei sa ma informez cand intra bonusul dar spre uimirea mea fata de la relatii cu clientii mi-a spus ca intradevar a fost o eroare a lor si nu au fost virati banii instant cum trebuia la prima depunere.Mi-a zis ca eu trebuia sa sun imediat la ei de cand nu am primit bonusul fara sa joc nimic inainte si ca nu se mai poate face nimic.In incercarile mele sa-i explic ca eu nici macar nu am stiut ca a fost o eroare a siteului,caci ea a recunoscut ca eroarea a fost a lor dar insista ca a fost vina mea ca nu mi-am dat seama de eroare si ca nu am sunat la ei inainte sa incep sa-mi joc proprii mei bani.Va dati seama?Sa imi recunoasca in fata ca din vina lor nu a fost acordat bonusul dar sa arunce vina pe mine ca am inceput sa joc si ca nu am sunat la ei inainte de asta.O agentie serioasa imi zicea clar,"ba tu ai bagat x suma de bani",ne-a dat eroare site-ul, si iti transferam imediat inca x suma de bani in cont,,nu ma ocolea cu "pai stai ca ai inceput sa joci banii(banii mei bineinteles) si ca deaia nu-ti mai putem transfera,scrie in termeni si conditii".Nu are absolut nicio legatura ca eu am jucat banii pe care DEAIA I-AM BAGAT,SA-I JOC,cu eroare ta, domnule ,asuma-ti erorile tale cand se intampla,nu da vina pe clienti pentru ele. Eu m-am convis de aceasta firma,sper ca si voi.
Buna seara,din start vreau sa stiti ca sufar de o problema foarte serioasa de sanatate care imi ingreuneaza deplasarea extrem de mult,de aceea joc doar online la pariuri. Am efectuat o depunere prin paysafe pe site-ul efortuna.ro,fara a sti ca nu voi putea efectua o retragere prin aceeasi modalitate.Neavand optiunea in cont de a retrage tot prin paysafe,am efectuat o alta depunere prin neteller cu gandul ca voi avea pe urma optiunea de a-mi putea retrage o parte din fonduri prin neteller. Am solicitat o retragere care mi-a fost anulata,am primit un mail in care mi se comunica urmatorul lucru: " Vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale stipulate în art. 130, paragrafele 5) și 9) din HG 111/2016, fondurile din contul de joc pot fi restituite numai prin aceeași metodă prin care s-a efectuat alimentarea contului. În această situație, cererea dumneavoastră de retragere prin metoda contului de Neteller a fost anulata si va rugam sa inregistrati o noua cerere de retragere prin intermediul agentiilor Fortuna". Acum in primul rand nu e aceeasi metoda prin care mi-am alimentat contul ( prin intermediul agentiilor fortuna) ca am depus cu paysafe respectiv neteller,se incalca legea din cate pricep,nu? Am sunat la relatii cu clientii,un baiat Ionut a raspuns,i-am explicat problema de sanatate,mi-a sugerat sa scriu un mail sa le explic ca nu va fi nicio problema sigur,si voi putea retrage online,ca altfel trebuie sa ma care lumea in brate si sa merg cu ambulanta la casa de pariuri. Le-am trimis un mail in care le-am explicat situatia,nu le-a pasat deloc binenteles,desi am facut apel la mila si intelegerea lor,si mai nou imediat a disparut si optiunea de a efectua retrageri prin neteller din contul meu,desi am depus prin neteller si chiar solicitarea mea de retragere care a fost respinsa a fost facuta prin neteller,acum repet aceasta optiune a disparut din contul meu. Am vorbit cu un baiat George la chat-ul lor relatii cu clientii,l-am intrebat desigur unde a disparut optiunea mea de a efectua retrageri prin neteller,m-am gandit macar banii depusi prin neteller sa-i retrag tot prin neteller cum zice legea,cum mi-au specificat ei in mail-ul primit,acesta a scris: "Fortuna își rezervă dreptul de a folosi o metodă de plată alternativă dacă consideră necesar",la care i-am zis pai stai asa uite ce paragraf mi-ati trimis in mail retragerile se fac prin aceeasi metoda folosita la alimentarea contului,nu vreau sa incalc legea,am salvat chat-ul,sumele depuse si orice informatie aveti nevoie daca hotarati sa incercati sa ma ajutati va stau la dispozitie. Ideal ar fi sa nu ma chinuie ca ii bate Dumnezeu pe strazi aiurea,sa pot retrage online,si poate reapare si optiunea de retragere prin neteller cum e si legal de fapt,multumesc anticipat.
Buna ziua. In data de 26.11.2018 mi-am creeat cont la efortuna.ro si am depus suma de 300 ron. Am trimis C.I si cardul aferent depunerii pentru verificare. Imediat dupa am primit un e-mail ca am efectuat prima depunere cu succes si sa intru in cont sa imi activez bonusul de bun venit ( lucru care nu l-am facut deoarece nu ma interesat ) si sa inchei verificarea contului ( lucru ce il facusem deja ). Ulterior m-am logat in contul de joc si am plasat un pariu pe meciul Fc Botosani - Universitatea Craiova cu suma de 300 ron pe 1, respectiv FC Botosani, la o cota de 3.3, pariu ce a rezultat castigator si mi-a adus suma de 990 ron. In data d 28.11.2018 am plasat un alt pariu pe un meci de hochei din Polonia, Torun cu U. Oswiecim cu suma de 990 ron la o cota de 1.53, iar la cateva ore am primit email de la efortuna ca mi-a fost inchis contul de joc si pentru mai multe detalii sa ii contactez. Am pus mana pe telefon si i-am sunat iar la capatul firului era un domn nu prea amabil care mai mult ma lua la misto decat sa imi explice care este motivul inchiderii contului. Mi-a spus ca am incalcat T C si sa intru sa le citesc iarasi, explicadu-i ca nu am citit T C si ca nu fac deobicei acest lucru ma tot trimitea sa citesc acesti termeni fara o alta explicatie. I-am spus, bun, nu i-am citit, greseala mea, va rog sa imi explicati dv daca tot v-am contactat despre ce este vorba mai exact! Mi-a raspuns ca am incalcat art. 3 privind bonusul acordat iar eu i-am raspuns franc ca nu am acceptat nici un bonus, despre ce bonus ar putea fi vorba iar el deranjat de treaba aceasta mi-a zis iarasi sa citesc termenii si conditiile ca el vrea sa imi explice dar eu nu il las si ca e si art 7 din T C dar acum sa caut eu sa citesc, vazand ca nu o scot la capat i-am multumit si apoi am trimis un e-mail catre efortuna explicand situatia la care am primit un raspuns franc ca in acest moment contul aferent username-ului maricicasrg se afl in cadrul procedurilor de analiza a departamentului abilitat! Au trecut 4 zile si inca nu am primit un raspuns! Va rog sa ma ajutati daca puteti deoarece cred ca mi-se face o nedreptate si este un abuz din partea celor de la efortuna. Va multumesc,
Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide