Lista reclamatiilor la adresa Fortuna

42

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 42

Bună ziua , La data de am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe evenimentele de Polo Feminin Triglav Premier League (F) , pe data de nu am mai apucat plasa bilete în agențiile Efortuna și am plasat la Superbet , dar cei de la superbet aveau la băieți nu feminin cum au avut cei de la Efortuna , ajungând acasă am început sa verific și am găsit ca evenimentele respective se desfășurau la băieți, aveți atasament cu site-ul oficial al competiției: Pe data de i am anunțat pe cei de la Efortuna ca au o competiție inexistenta și sa îmi furnizeze site ul oficial al competiției după care validează rezultatele la acele evenimente de Polo feminin , primind Email înapoi ca au transmis catre departamentul abilitat , pentru solicitarea mea de a acorda cota 1 tuturor evenimentelor din aceea liga. Aveți atasament cu: oferta acestora , o parte din biletele plasate , rezultatele acestora și conversațiile cu aceasta firma , totodata pe lângă Efortuna au avut și Casa pariurilor aceste evenimente nu am plasat bilete la aceasta companie dar probabil se intampla ceva de fac astfel de lucruri. unor evenimente inexistente plasam un bilet cu toate evenimentele respective și castigam suma de ron ce făceau îmi dădeau cota 1 ? Ca se juca la masculin , au mers la 2 capete? 3. Incalca T&C , validarea rezultatelor se face doar din surse oficiale , ei neavând nici o sursa oficiala la aceasta Competiție etc. contractul încheiat între mine și acestia reprezentând biletul de joc
In data de am plasat online urmatorul bilet la folosind aplicatia Fortuna pentru android de pe telefonul meu. Seria biletului jucat este este contine 5 evenimente scor corect,jucat la meci s-a terminat 7:0 si meciul este validat castigator cu cota de 2 meciuri s-au terminat 0:1 si 1:0 deci sunt validate aici totul este sunt cele 2 meciuri ramase mai exact Olimpiakos si evenimente jucat in data de si s-au terminat ambele la fel respectiv 6: toate acestea pe acel bilet ele sunt validate vorbit pe chat la suport cu operatorul Georgiana in data de de la ora 18:09 pana la ora se terminase doar primul meci Olimpiakos care NU a fost validat operatorului a fost acesta : "Ca evenimentul sa fi fost castigator era necesar sa se termine cu un scor corect diferit de cele deja prezentate in oferta,asta inseamna altele" ca evenimentul deja se terminase am luat de bun augur spusele domnisoarei cum sa verific corectitudinea raspunsului domnisoarei de pe chat,am crezut ca intra-devar la acel eveniment inainte de meci la sectiunea Scor Corect probabil exista undeva deja si cota de 6:0 si nu am mai dat la ora incepea ultimul eveniment meciul cu data aceasta am facut printscreenuri la cotele afisate si inainte de meci si in timpul meciului cand scorul era deja 4:0.(Screenshot_20230305-203245 si Screenshot_20230305-210736) cum reiese din acele 2 screenshoturi anterioare,nici un moment NU A EXISTAT acel scor corect de 6:0 in oferta cu Paok se joaca, ajunge la final si iar scor corect 6:0 capturile de ecran se vede clar ca aceasta cota la scor corect 6:0 NU EXISTA nici inainte de meci ,nici in timpul toate acestea,la finalul meciului ,el este validat aceea suspectez necorectitudinea casei de pariuri in acordarea cotelor si inainte de meci si in timpul meciului si nevalidarea corespunzatoarea si eronata a rezultatului suspectez ca si evenimentului legat de meciul cu Olympiakos NU prevedea acel scor corect de 6:0 ,insa operatoarea de pe chat mi-a indicat ca acea cota era in oferta ceea ce doresc eu este sa se revalideze acel bilet castigator la sistemul 3/5 pentru ca asa a fost jucat si sa mi se acorde suma de bani cuvenita pentru acel sistem respectiv o suma intre 613 lei si 2006 jos aveti linkul cu pozele atasate: In speranta unei solutionari pozitive a acestei dispute,va rog sa imi raspundeti urgent la aceasta problema NU se rezolva sau nu primesc explicatii clare pe chat sau pe email,ma vad nevoit sa fac o plangere la ONJN si eventual sa ma consult cu un avocat pentru rezolvarea acestei dispute pe cale legala.
Salutare! Imi cer scuze pentru mesajul foarte lung, m-am gandit sa descriu pe larg situatia deoarece este destul de greu de inteles daca nu faceti pariuri pe CS:GO. In urma cu 2-3 saptamani am observat ca fortuna a adaugat o platforma de pariuri pe Esports, cu mai multe tipuri de pariuri pentru CS:GO fata de ceea ce se ofera momentan pe piata, motiv pentru care am inceput sa pariez la ei. Printre aceste tipuri de pariuri, exista optiunea de a paria pe numarul de deaths ale unui anumit jucator pe o harta, iar aceste pariuri se pot combina(adica poti paria pe toti jucatorii din cele doua echipe ca vor muri de mai multe ori decat line-ul lor), iar pariul final are cota maxima limitata undeva intre 20 si 60(desi cota rezultata ar fi trebuit sa fie mai mare). Pentru ca pariul respectiv sa iasa, era in mod clar nevoie de un meci foarte strans(ceea ce imi si place sa urmaresc), in care sa moara cat mai multi jucatori pe runda, motiv pentru care m-am decis sa imi incerc norocul pe toate meciurile/hartile disponibile cu cate 20-30 lei. Dupa cateva zile si vreo 15 bilete pierdute, a iesit primul bilet cu un castig de 546 lei pe cota 21. A doua zi, a iesit al doilea bilet, castig 1836 lei pe cota 51. Am facut o retragere de 1300 lei si am continuat sa pariez in acelasi mod. Am mai pierdut vreo 25 de bilete, apoi am prins al treilea castig(1260 lei), cu 60 lei(in doua bilete de cate 40 si 20 lei) pe cota 21, iar o zi mai tarziu al patrulea castig(3315 lei), cu 65 lei(in doua bilete de cate 40 si 25 lei) pe cota 51. Pana aici toate bune si frumoase, am mai retras 3000 lei si am lasat in cont in jur de 1300 lei pentru a paria in continuare. Pe 20 mai am facut pariuri pe meciurile din ziua respectiva, urmand ca mai tarziu, cand am verificat contul, sa ma trezesc cu biletele din ziua respectiva anulate si, de asemenea, cu alte cateva bilete din zilele trecute, printre care si ultimele doua castiguri(de 1260 si 3315 lei). Am verificat biletele, toate evenimentele au iesit(asa cum stiam deja), insa cumva am primit cota 1 pe tot biletul la 3-4 zile dupa ce acesta a iesit castigator, balanta mea fiind in acest moment pe -3225 lei(iar la inceputul zilei era +700 lei). Am contactat echipa de asistenta pe live chat, care mi-a propus sa trimit pinurile biletelor in cauza pe mail, apoi am primit un raspuns cum ca am avut mai multe bilete validate in mod eronat ca fiind castigatoare si ca acestea au fost revalidate conform regulamentului de pariere, si ca a fost generat un sold negativ care va fi egalat in momentul in care efectuez depunerea necesara in contul de joc. Nu exista niciun dubiu cum ca biletele respective au fost castigatoare, m-am uitat la meci, am vazut chiar eu cum au iesit, apoi am verificat de 100 de ori rezultatele pe site-uri oficiale si chiar cei de la fortuna le-au validat la finalul evenimentelor. Se ridica astfel cateva intrebari la care nu am raspuns, am incercat sa obtin aceste raspunsuri de la echipa de asistenta insa nu le-am primit:1. Daca biletele sunt castigatoare, de ce mi-au fost anulate in mod abuziv la 2-3 zile dupa ce am retras castigurile?2. Daca totusi biletele nu ar fi fost castigatoare, logic era sa primesc cota 0 pe ele, nu cota 1, in mod clar se contrazic singuri.3. Daca este o problema cu tipul de pariuri pe care il faceam (doar presupunea mea), de ce nu mi-au fost anulate toate pariurile de acest tip, ci doar unele dintre ele?4. Soldul meu fiind negativ, cum se procedeaza in aceasta situatie? Ce se intampla daca nu realizez o depunere pentru a duce soldul pe 0? Am primit banii castigati si am facut cheltuieli pe care nu le-as fi facut daca nu castigam, nu este datoria mea sa pastrez banii in caz ca se trezesc ei sa anuleze pariurile. Asta ca sa nu mai mentionez faptul ca mai aveam 700 lei pe cont, dar in principiu ma intereseaza doar sa pastrez banii retrasi si sa ii consider pierduti pe cei 700. In final, daca o casa de pariuri licentiata iti poate anula orice pariu, oricand, pe orice motiv au ei chef, ce sens mai are sa pariezi la ei? M-as fi asteptat la astfel de situatii daca pariam pe cine stie ce site-uri aflate in ilegalitate, dar din moment ce pariez legal, ma astept la corectitudine, pe care din pacate nu o primesc. Am atasat doar trei imagini pentru ca atat era posibil, as fi avut mai multe.

Cont blocat . FURT

In afara competentei
Buna ziua . Mă numesc Simona mi am deschis cont pe efortuna acum câteva zile . Am depus de mai multe ori de pe contul meu de paysafecard in totat suma de 1100 lei . Am trimis poza cu buletinul și am primit un mail că poza nu este clara și să fac alta sa se vadă toate cele 4 colturi . Am făcut alta și am trimis . Între timp m am tot pariat și am ajuns la suma de . Vreau sa specific că nu am primit nici un bonus . Am primit din nou mail sa trimit un selfie cu buletinul in mana cu datele mele personal din contul meu paysafe cu depunerile catre efortuna . Am trimis și a 2 zi am sunat și mi s a spus că trebuie să aștept 48 de ore . Am așteptat și au trecut acele 48 de ore și nu am primit nici un mail și am sunat din nou la relații cu clienți și mi-a spus un domn că trimite un mesaj și că o să primesc un mail . Eram in mașină după o oră mă sună o doamna și efectiv ma luat la rost că sa i spun numele de utilizator cnp-ul , că cine joacă în contul meu că dacă joc singura am spus că da pentru că asta este adevărul . Sa i spun ce pariu an plasat în data de ... Și ce cota am avut și la ce sumă am putut să dau cashout . Mă întrebat dece este mail-ul iubitului meu i am zis că l am pus a lui pentru că știam mai bine username-ul pentru că eu mi am făcut altul recent și încă nu l am memorat dar am zis daca este vreo problema îl schimb . A spus că nu și că totul este in regula că o să primesc un mail . A doua zi dimineață adică azi m am trezit cu contul blocat . Și cu un mail in care scria contul tau a fost blocat fara nici un motiv menționat . Am sunat la relații cu clienți și am întrebat dece ? Pe motiv că iubitul meu ar fi jucat pe contul meu . L am întrebat că cum pot debloca contul și mi a spus că nu se mai poate și mi a închis . Și am primit un mail in care îmi spune că informăm că contul dumneavoastră a fost închis conform regulamentului cap. 2 art3 și 7 și că activitatea contului a fost anulata și să trimit extras de cont sa mi returneze bani care i am pariat. Am sunat din nou la ei și am întrebat cu pot sa recuperez toți bani pentru că dacă greșeam cu ceva nu mi returna nimic și răspunsul a fost puteți primi doar suma care ați depuso ai cealata suma a fost depusă în bugetul statului și a închis . Am citit regulamentul și nu am încălcat nimic . O sa i dau in judecata . Efectiv mi au furat bani ...... Cine a mai pățit așa ceva va rog să lăsați comentariu . Eu oricum o să-i dau in judecata dar trebuie sa fim mai mulți că sa și câștigăm .

Eroare clientului

In afara competentei
Mi-am facut cont pe efortuna,la prima depunere trebuia sa primesc 100% suma bonus,nu am primit-o,dar am inceput sa joc suma mea initiala crezand ca mai intai trebuie sa joc banii mei sau ca mai dureaza pana intra in cont mai facut o depunere sa mai joc si dupa am sunat la ei sa ma informez cand intra bonusul dar spre uimirea mea fata de la relatii cu clientii mi-a spus ca intradevar a fost o eroare a lor si nu au fost virati banii instant cum trebuia la prima zis ca eu trebuia sa sun imediat la ei de cand nu am primit bonusul fara sa joc nimic inainte si ca nu se mai poate face incercarile mele sa-i explic ca eu nici macar nu am stiut ca a fost o eroare a siteului,caci ea a recunoscut ca eroarea a fost a lor dar insista ca a fost vina mea ca nu mi-am dat seama de eroare si ca nu am sunat la ei inainte sa incep sa-mi joc proprii mei dati seama?Sa imi recunoasca in fata ca din vina lor nu a fost acordat bonusul dar sa arunce vina pe mine ca am inceput sa joc si ca nu am sunat la ei inainte de asta.O agentie serioasa imi zicea clar,"ba tu ai bagat x suma de bani",ne-a dat eroare site-ul, si iti transferam imediat inca x suma de bani in cont,,nu ma ocolea cu "pai stai ca ai inceput sa joci banii(banii mei bineinteles) si ca deaia nu-ti mai putem transfera,scrie in termeni si conditii" are absolut nicio legatura ca eu am jucat banii pe care DEAIA I-AM BAGAT,SA-I JOC,cu eroare ta, domnule ,asuma-ti erorile tale cand se intampla,nu da vina pe clienti pentru ele. Eu m-am convis de aceasta firma,sper ca si voi.
Buna seara,din start vreau sa stiti ca sufar de o problema foarte serioasa de sanatate care imi ingreuneaza deplasarea extrem de mult,de aceea joc doar online la pariuri. Am efectuat o depunere prin paysafe pe site-ul ,fara a sti ca nu voi putea efectua o retragere prin aceeasi optiunea in cont de a retrage tot prin paysafe,am efectuat o alta depunere prin neteller cu gandul ca voi avea pe urma optiunea de a-mi putea retrage o parte din fonduri prin neteller. Am solicitat o retragere care mi-a fost anulata,am primit un mail in care mi se comunica urmatorul lucru: " Vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale stipulate în art. 130, paragrafele 5) și 9) din HG 111/2016, fondurile din contul de joc pot fi restituite numai prin aceeași metodă prin care s-a efectuat alimentarea contului. În această situație, cererea dumneavoastră de retragere prin metoda contului de Neteller a fost anulata si va rugam sa inregistrati o noua cerere de retragere prin intermediul agentiilor Fortuna". Acum in primul rand nu e aceeasi metoda prin care mi-am alimentat contul ( prin intermediul agentiilor fortuna) ca am depus cu paysafe respectiv neteller,se incalca legea din cate pricep,nu? Am sunat la relatii cu clientii,un baiat Ionut a raspuns,i-am explicat problema de sanatate,mi-a sugerat sa scriu un mail sa le explic ca nu va fi nicio problema sigur,si voi putea retrage online,ca altfel trebuie sa ma care lumea in brate si sa merg cu ambulanta la casa de pariuri. Le-am trimis un mail in care le-am explicat situatia,nu le-a pasat deloc binenteles,desi am facut apel la mila si intelegerea lor,si mai nou imediat a disparut si optiunea de a efectua retrageri prin neteller din contul meu,desi am depus prin neteller si chiar solicitarea mea de retragere care a fost respinsa a fost facuta prin neteller,acum repet aceasta optiune a disparut din contul meu. Am vorbit cu un baiat George la chat-ul lor relatii cu clientii,l-am intrebat desigur unde a disparut optiunea mea de a efectua retrageri prin neteller,m-am gandit macar banii depusi prin neteller sa-i retrag tot prin neteller cum zice legea,cum mi-au specificat ei in mail-ul primit,acesta a scris: "Fortuna își rezervă dreptul de a folosi o metodă de plată alternativă dacă consideră necesar",la care i-am zis pai stai asa uite ce paragraf mi-ati trimis in mail retragerile se fac prin aceeasi metoda folosita la alimentarea contului,nu vreau sa incalc legea,am salvat chat-ul,sumele depuse si orice informatie aveti nevoie daca hotarati sa incercati sa ma ajutati va stau la dispozitie. Ideal ar fi sa nu ma chinuie ca ii bate Dumnezeu pe strazi aiurea,sa pot retrage online,si poate reapare si optiunea de retragere prin neteller cum e si legal de fapt,multumesc anticipat.
Buna ziua. In data de mi-am creeat cont la si am depus suma de 300 ron. Am trimis C.I si cardul aferent depunerii pentru verificare. Imediat dupa am primit un e-mail ca am efectuat prima depunere cu succes si sa intru in cont sa imi activez bonusul de bun venit ( lucru care nu l-am facut deoarece nu ma interesat ) si sa inchei verificarea contului ( lucru ce il facusem deja ). Ulterior m-am logat in contul de joc si am plasat un pariu pe meciul Fc Botosani - Universitatea Craiova cu suma de 300 ron pe 1, respectiv FC Botosani, la o cota de 3.3, pariu ce a rezultat castigator si mi-a adus suma de 990 ron. In data d am plasat un alt pariu pe un meci de hochei din Polonia, Torun cu U. Oswiecim cu suma de 990 ron la o cota de , iar la cateva ore am primit email de la efortuna ca mi-a fost inchis contul de joc si pentru mai multe detalii sa ii contactez. Am pus mana pe telefon si i-am sunat iar la capatul firului era un domn nu prea amabil care mai mult ma lua la misto decat sa imi explice care este motivul inchiderii contului. Mi-a spus ca am incalcat T C si sa intru sa le citesc iarasi, explicadu-i ca nu am citit T C si ca nu fac deobicei acest lucru ma tot trimitea sa citesc acesti termeni fara o alta explicatie. I-am spus, bun, nu i-am citit, greseala mea, va rog sa imi explicati dv daca tot v-am contactat despre ce este vorba mai exact! Mi-a raspuns ca am incalcat art. 3 privind bonusul acordat iar eu i-am raspuns franc ca nu am acceptat nici un bonus, despre ce bonus ar putea fi vorba iar el deranjat de treaba aceasta mi-a zis iarasi sa citesc termenii si conditiile ca el vrea sa imi explice dar eu nu il las si ca e si art 7 din T C dar acum sa caut eu sa citesc, vazand ca nu o scot la capat i-am multumit si apoi am trimis un e-mail catre efortuna explicand situatia la care am primit un raspuns franc ca in acest moment contul aferent username-ului maricicasrg se afl in cadrul procedurilor de analiza a departamentului abilitat! Au trecut 4 zile si inca nu am primit un raspuns! Va rog sa ma ajutati daca puteti deoarece cred ca mi-se face o nedreptate si este un abuz din partea celor de la efortuna. Va multumesc,
Sponsorizat

Eticheta “Sponsorizat” reprezinta faptul ca pozitia caselor de pariuri in respectiva lista este determinata in baza comerciala.

Rating-urile de pe site-ul Legalbet sunt intocmite intr-un mod cat se poate de onest si obiectiv, fapt pentru care folosim eticheta “Pozitii neplatite”.

Case de pariuri
Toate casele de pariuri
Copy the token