Reclamatii
In afara competentei

Cont inchis

3 iunie 2019, 23:29
1

Pariat ieri un bilet pe care se afla si meciul hermanstad calarasi peste 6,5 cartoane. S au dat 7,biletul mi s a validat castigator, iar banii i am bagat pe alt bilet. Azi cand am vazut ca nu ma pot loga pe cont, am trimis mail la contact fortuna ca sa vad ce si cum, si am aflat ca mi a fost suspendst contul pentru ca am balanta negativa -60lei.. cand am intrebat de ce mi au zis ca mi au validat eronat biletul unde aveam aia cu cartoanele, trebuia necastigator deoarece un carton a fost acordat la un jucator de pe banca... Eu am cheltuit banii aia castigati deja pe alt pariu, si pana nu reincarc 60 lei sa acopar balanta negativa, contul va fi inchis. E ok asa ceva?

Din punctul meu de vedere, nu e ok...e greseala lor.
Dar, in situatii care tin de inchideri de conturi nu putem ajuta prea mult. Iti sugeram sa depui o reclamatie la ONJN si sa astepti un raspuns si de la ei. Pentru moment inchid reclamatia cu "In afara competentei", pentru ca singura in masura sa investigheze astfel de situatii este ONJN. Dar, te rog sa revii pe aceasta pagina cu un update cand primesti un raspuns.
Copy the token