Reclamatii
In afara competentei

Eroare clientului

17 octombrie 2020, 19:00
1

Mi-am facut cont pe efortuna,la prima depunere trebuia sa primesc 100% suma bonus,nu am primit-o,dar am inceput sa joc suma mea initiala crezand ca mai intai trebuie sa joc banii mei sau ca mai dureaza pana intra in cont mai facut o depunere sa mai joc si dupa am sunat la ei sa ma informez cand intra bonusul dar spre uimirea mea fata de la relatii cu clientii mi-a spus ca intradevar a fost o eroare a lor si nu au fost virati banii instant cum trebuia la prima zis ca eu trebuia sa sun imediat la ei de cand nu am primit bonusul fara sa joc nimic inainte si ca nu se mai poate face incercarile mele sa-i explic ca eu nici macar nu am stiut ca a fost o eroare a siteului,caci ea a recunoscut ca eroarea a fost a lor dar insista ca a fost vina mea ca nu mi-am dat seama de eroare si ca nu am sunat la ei inainte sa incep sa-mi joc proprii mei dati seama?Sa imi recunoasca in fata ca din vina lor nu a fost acordat bonusul dar sa arunce vina pe mine ca am inceput sa joc si ca nu am sunat la ei inainte de asta.O agentie serioasa imi zicea clar,"ba tu ai bagat x suma de bani",ne-a dat eroare site-ul, si iti transferam imediat inca x suma de bani in cont,,nu ma ocolea cu "pai stai ca ai inceput sa joci banii(banii mei bineinteles) si ca deaia nu-ti mai putem transfera,scrie in termeni si conditii" are absolut nicio legatura ca eu am jucat banii pe care DEAIA I-AM BAGAT,SA-I JOC,cu eroare ta, domnule ,asuma-ti erorile tale cand se intampla,nu da vina pe clienti pentru ele. Eu m-am convis de aceasta firma,sper ca si voi.

Suma: 50 RON
Salut. O sa trimitem sesizarea ta casei de pariuri.
Copy the token