Reclamatii
In afara competentei

Cont închis fortuna

8 decembrie 2019, 21:34
1

Buna ziua, Am incercat sa ma loghez in contul meu de la fortuna si am primit mesajul cu eroarea cont suspendat! Am luat legatura cu cei de la fortuna prin email si mi-au spus că,contul a fost închis deoarece nu le-am trimis copia după buletin în termen de 30 zile si ca soldul din cont il voi si ca va ajunge la bugetul de stat! Precizez ca in momentul cand s-a închis contul banii din cont erau plasați pe un pariu,care s-a dovedit câștigător până la urmă Nu stiu daca este legal,ca normal nu este sa se faca asa ceva fără o atenționare în prealabil,fără nimic, la crearea contului am primit mail cu 'bun venit si atat! Se mai poate face ceva in privinta recuperării banilor?? Multumesc

Salut, din pacate in cazul de fata nu putem face prea multe. Conturile suspendate vin ca urmare a unor decizii interne a lor, iar noi nu putem schimba cu nimic acest fapt. Poti incerca in schimb cu o reclamatie la ONJN, in urma careia se vor face verificari suplimentare pentru a stabili daca intr-adevar decizia e corecta sau nu.
Copy the token