Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide

Lista reclamatiilor la adresa Fortuna Bet

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 15
Adauga o reclamatie
Buna seara,din start vreau sa stiti ca sufar de o problema foarte serioasa de sanatate care imi ingreuneaza deplasarea extrem de mult,de aceea joc doar online la pariuri. Am efectuat o depunere prin paysafe pe site-ul efortuna.ro,fara a sti ca nu voi putea efectua o retragere prin aceeasi modalitate.Neavand optiunea in cont de a retrage tot prin paysafe,am efectuat o alta depunere prin neteller cu gandul ca voi avea pe urma optiunea de a-mi putea retrage o parte din fonduri prin neteller. Am solicitat o retragere care mi-a fost anulata,am primit un mail in care mi se comunica urmatorul lucru: " Vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale stipulate în art. 130, paragrafele 5) și 9) din HG 111/2016, fondurile din contul de joc pot fi restituite numai prin aceeași metodă prin care s-a efectuat alimentarea contului. În această situație, cererea dumneavoastră de retragere prin metoda contului de Neteller a fost anulata si va rugam sa inregistrati o noua cerere de retragere prin intermediul agentiilor Fortuna". Acum in primul rand nu e aceeasi metoda prin care mi-am alimentat contul ( prin intermediul agentiilor fortuna) ca am depus cu paysafe respectiv neteller,se incalca legea din cate pricep,nu? Am sunat la relatii cu clientii,un baiat Ionut a raspuns,i-am explicat problema de sanatate,mi-a sugerat sa scriu un mail sa le explic ca nu va fi nicio problema sigur,si voi putea retrage online,ca altfel trebuie sa ma care lumea in brate si sa merg cu ambulanta la casa de pariuri. Le-am trimis un mail in care le-am explicat situatia,nu le-a pasat deloc binenteles,desi am facut apel la mila si intelegerea lor,si mai nou imediat a disparut si optiunea de a efectua retrageri prin neteller din contul meu,desi am depus prin neteller si chiar solicitarea mea de retragere care a fost respinsa a fost facuta prin neteller,acum repet aceasta optiune a disparut din contul meu. Am vorbit cu un baiat George la chat-ul lor relatii cu clientii,l-am intrebat desigur unde a disparut optiunea mea de a efectua retrageri prin neteller,m-am gandit macar banii depusi prin neteller sa-i retrag tot prin neteller cum zice legea,cum mi-au specificat ei in mail-ul primit,acesta a scris: "Fortuna își rezervă dreptul de a folosi o metodă de plată alternativă dacă consideră necesar",la care i-am zis pai stai asa uite ce paragraf mi-ati trimis in mail retragerile se fac prin aceeasi metoda folosita la alimentarea contului,nu vreau sa incalc legea,am salvat chat-ul,sumele depuse si orice informatie aveti nevoie daca hotarati sa incercati sa ma ajutati va stau la dispozitie. Ideal ar fi sa nu ma chinuie ca ii bate Dumnezeu pe strazi aiurea,sa pot retrage online,si poate reapare si optiunea de retragere prin neteller cum e si legal de fapt,multumesc anticipat.