Reclamatii
In afara competentei

Cont blocat . FURT

15 noiembrie 2020, 13:40
5

Buna ziua . Mă numesc Simona mi am deschis cont pe efortuna acum câteva zile . Am depus de mai multe ori de pe contul meu de paysafecard in totat suma de 1100 lei . Am trimis poza cu buletinul și am primit un mail că poza nu este clara și să fac alta sa se vadă toate cele 4 colturi . Am făcut alta și am trimis . Între timp m am tot pariat și am ajuns la suma de 14.000 . Vreau sa specific că nu am primit nici un bonus . Am primit din nou mail sa trimit un selfie cu buletinul in mana cu datele mele personal din contul meu paysafe cu depunerile catre efortuna . Am trimis și a 2 zi am sunat și mi s a spus că trebuie să aștept 48 de ore . Am așteptat și au trecut acele 48 de ore și nu am primit nici un mail și am sunat din nou la relații cu clienți și mi-a spus un domn că trimite un mesaj și că o să primesc un mail . Eram in mașină după o oră mă sună o doamna și efectiv ma luat la rost că sa i spun numele de utilizator cnp-ul , că cine joacă în contul meu că dacă joc singura am spus că da pentru că asta este adevărul . Sa i spun ce pariu an plasat în data de ... Și ce cota am avut și la ce sumă am putut să dau cashout . Mă întrebat dece este mail-ul iubitului meu i am zis că l am pus a lui pentru că știam mai bine username-ul pentru că eu mi am făcut altul recent și încă nu l am memorat dar am zis daca este vreo problema îl schimb . A spus că nu și că totul este in regula că o să primesc un mail . A doua zi dimineață adică azi m am trezit cu contul blocat . Și cu un mail in care scria contul tau a fost blocat fara nici un motiv menționat . Am sunat la relații cu clienți și am întrebat dece ? Pe motiv că iubitul meu ar fi jucat pe contul meu . L am întrebat că cum pot debloca contul și mi a spus că nu se mai poate și mi a închis . Și am primit un mail in care îmi spune că informăm că contul dumneavoastră a fost închis conform regulamentului cap. 2 art3 și 7 și că activitatea contului a fost anulata și să trimit extras de cont sa mi returneze bani care i am pariat. Am sunat din nou la ei și am întrebat cu pot sa recuperez toți bani pentru că dacă greșeam cu ceva nu mi returna nimic și răspunsul a fost puteți primi doar suma care ați depuso ai cealata suma a fost depusă în bugetul statului și a închis . Am citit regulamentul și nu am încălcat nimic . O sa i dau in judecata . Efectiv mi au furat bani ...... Cine a mai pățit așa ceva va rog să lăsați comentariu . Eu oricum o să-i dau in judecata dar trebuie sa fim mai mulți că sa și câștigăm .

Suma: 14000 RON
Buna simona!Ce ai rezolvat intr-un final.La fel am patit si eu acum.ms
Buna ziua.
"Reguli Generale Fortuna:
1. Prin deschiderea unui cont se consideră că ați citit, înțeles și acceptat regulile site-ului.
2. FORTUNA își rezervă dreptul de a refuza total sau parțial orice solicitare de pariu din orice motiv.
3. Ne rezervăm dreptul de a închide orice cont fără obligația de a menționa un motiv."
Sunt niste reguli foarte generale si foarte restrictive, intr-adevar, dar cam astea sunt regulile la mai toate casele de pariuri. Ladeschiderea unui cont ai obligatia sa furnizezi doar date personale, nu pe ale altcuiva, oricine ar fi el sau ea. Daca faci altfel, se intampla lucruri de genul celui pe care l-ai patit. Mai insista cu solicitarile retragerii, dar, sincer vorbind, sansele de reusita nu sunt prea mari.
Tocmai v am spus că am citit regulamentul . Am cont pe poker star , la Stanleybet nu am pățit așa ceva sunt niste hoți și o să i dau in judecata pentru furt și înșelăciune . Datele personale le am folosit dece îmi returnează doar bani care i am depus sa mușamalizeze totul ? De atatea ori o sa i dau in judecata până castig . De asta am plasat comentariul să fim mai mulți că văd că o grămadă ne am luat țeapă când am câștigat o anumită sumă de bani
Comentariul a fost editat
Buna Simona!Ce ai rezolvat intr-un final.La fel am patit si eu acum.Ms