Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 232

Nu am primit banii

Se analizeaza
buna ziua, in data de 13.02.2021 am vrut sa scot si eu dupa o lunga perioada de aproape 2 ani de cand e cotul o suma de bani ea fiind aproape jumatate de cat este acum. si de atunci au inceput problemele datorita faptului ca prin aprilie am pierdut telefonul vechi, am pierdut si adresa de e mail si nu am reusit sa o recuperez si nu i am dat importanta pana pe 13 februarie. m au informat ca mi au trimis pe mail ce trebuie sa fac eu nu stiam de ce nu primesc, dupa ceva timp am observat ca nu este adresa cea noua. am reusit sa schimb adresa de mail. am primit mail cu ce trebuie sa le trimit ca sa pot sa confirm identitatea, acolo era scris si de data creeri contului. am sunat si le am zis problema cu telefonul si ca din data de cand am facut contul pana am schimbat adresa de e mail nu detin nici o informatie, doamna de la suport clienti a spus sa le specific asta in e mail si o sa fie ok, dupa crezand ca se rezolva problema am asteptat 24h de ore un raspuns de la ei carenu a venit si am sunat la suport clienti.dupa ce le am dat cnp ul mi au si trimis mail ca sa scriu pe o foaie alba data creeri contului si suma primei depuneri, i am explicat situatia si lui cu toate ca am scris o declaratie pe o foaie alba si am facut un selfie cu ea in mana , si i am spus ca imi e imposibil sa accesez adresa aceea de e mail raspunsul lui fiind {nu cred ca e asa greu sa ti recuperezi adresa de e mail} poate pentru uni care au ajuns sa lucreze pentru niste hoti nu este dar pentru mine este pentru ca nu pot accesa cu numarul de telefon si nici cu alta adresa de recuperare si fara autentificarea prin intrebari. unde trebuie sa cer un istoric cu toate tranzactiile de pe contul meu? sau ce pot face in continuare? acum cand nu pot scoate suma de bani am ajuns la 15000 de lei in cont.

Winmasters

Se analizeaza
Buna seara Am creat contul la casa pariurilor in anul 2019 . După creare nu m am jucat niciodată pana azi când am depus suma maxima pe care m au lăsat ei și anume 880 ron,nu am putut mai mult pentru ca nu era verificată identitatea mea . Am câștigat un bilet in valoare de 3165,23 ron . Am trimis către mailul lor poza de buletin . Când am văzut ca nu ma contactează nimeni am intrat in legătura cu un operator de la live Chat pe care l am întrebat cât durează și dacă in afara de buletin mai este necesar și altceva ! A spus ca e nevoie de card fata verso . Am trimis și cardul după care am primit email ca a fost validat contul și totul este Ok și pot efectua retrageri . După care la câteva minute au trimis alt email in care se solicita selfie cu buletinul in mâna. Un alt selfie cu data exactă când a fost creat contul pe o coală A4.. Va dați seama ca nu am de unde sa știu exact când a fost creat și le am dat print screen cu primul mail primit de la ei că doar nu notam in calendar când deschideam un cont de pariuri, mai ales acum poate mai bine de un an de zile. Au cerut și extras de cont pe care l am transmis. Va voi atașa și poza in care spun ca totul este in regula și ca a fost validat contul și pot efectua retrageri . Au spus sa le spun când ma pot suna pe viber și după ce le am transmis sa ma sune au zis ca ma suna când cred ei de cuviinta. Lipsa de profesionalism după părerea mea. Aveți idee cum se poate rezolva problema aceasta ?

Lipsabani

In afara competentei
Incarca mai multe