Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide

Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 119
Adauga o reclamatie

Retragere

Se analizeaza

Multumim legalbet.ro !

Se analizeaza

Informatii 07.10

Se analizeaza
Doua aspecte de azi. 1. Am fost la o agentie CP de cartier. Nu au habar ce se intampla, din spusele domnisoarei de acolo agentiile de cartier funcționeaza în regim de franciză, adică un srl cumpără drepturile să folosească CP. Nu știu cât de real este, dar pare plauzibil pentru că toate agențiile nu au acces la online, tranzacții, etc. În momentul retragerii in agentie, CP trimite suma respectivă ce urmează a se ridica. Agentia de cartier nu dă banii din încasării proprii. Dacă observați, la retragerea in agentie, cînd mergi să-i retragi... banii sunt deja pregătiți. 2. Am discutat la Ing cu cineva care mi-a spus că procesatorii care gestionează plățile, nu au acces la banii respectiv, ei trimit electronic din contul x in contul Y informația despre tranzacție. Daca banii "au plecat", procesatorul spune din ce cont si in ce cont ajunge suma respectiva. 3. Pentru a se verifica o tranzactie este nevoie de id tranzactie si CRO (Ce vedem noi CP_344333333, nu reprezinta tranzactia catre banca, ci operatiunea interna casa pariurilor.) Cu aceste informatii, banca poate intradevar "sa vada" o tranzactie, chiar daca aceasta nu a fost procesata in cont. Adica poate spune... da, intradevar exista o tranzactie de 1 ron catre contul dumneavoastra, nu va putem spune cand ajunge in cont si o sa fie disponibila, dar vedem tranzactia si in momentul in care ajunge la noi, o sa fie disponibila si in contul dumneavoastra. 4. Tot operatorul INg mi-a spus ca in prezent nu exista incidențe cu procesatorii de plăți, altfel tot sistemul se colapsează. Nu se poate să existe bube la procesator strict la un anumit caz, in cel de fața Casa Pariurilor. Daca exista probleme toate operatiunile se colapsează și asta ar isca un scandal urias in sistemul bancar. Dar nu este cazul, nu există probleme. Ca notă personală, nu cred ca banii au fost livrați in conturi, din varii motive care nu ne sunt cunoscute existănd o crasă lipsă de comunicare. Id tranzactie si CRO sunt sfinte, de vreme ce nu au fost puse la dispozitia ultilizatorilor chiar daca au fost solicitate... atestă faptul că tranzactiile nu au fost inițiate, deci nu au ce informații bancare să ofere.
Incarca mai multe