Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 239

Buna seara! Am un cont făcut și validat la casa pariurilor. Din luna Iulie pana in prezent am depus aproximativ 220000 lei . In luna August am efectuat o retragere de 45000 lei in agenție , care a fost aprobată fără probleme , contul fiind validat . In aceasta luna , Septembrie , am reușit sa câștig , jucând pe meciuri Live pe baschet și handbal , și ajungând la un sold de aproximativ 850 000 lei . In urma acestui câștig am încercat sa îmi retrag banii , prin retrageri de câte 45 000 lei ( maximul admis / retragere) , dar toate retragerile solicitate au fost respinse . Deși contul a mai fost validat anterior și s au mai efectuat retrageri de pe acesta , mi s au cerut foarte multe documente pentru verificări suplimentare ( buletin , poza selfie , declarații , extras de cont , card ) . Am trimis toate aceste documente , mi s a transmis ca au fost primite și aprobate, iar acum aștept un apel video prin viber . I am rugat sa îmi comunice un interval de timp sau o ora la care sa efectuam și aceasta verificare prin apel video , pentru a-mi face și eu programul , doarece am un job , am familie , mai sunt si alte lucruri de rezolvat , iar aceasta verificare prin apel video nu o pot face oricând oriunde . Continui sa am banii blocați neputând sa ii retrag . Când in lunile precedente am depus cumulat peste 200 000 lei , de ce nu mi s a cerut niciun act ?!?! Acum ca am reușit sa câștig o suma mare mi s au cerut enorm de multe documente , le am trimis absolut pe toate , si cu toate astea nu mi se permite retragerea. Sunt bani câștigați corect pe meciuri Live de baschet si handbal din întreaga lume ( Italia, Spania , Filipine , etc ) Ce îmi sugerați sa fac? Sa iau in cosiderare acțiune in judecată ? Cum sa procedez pentru a-mi retrage banii? Va mulțumesc!
Buna ziua, Am inregistrat pe casapariurilor pe data de 12 martie in acest an si am inceput sa joc. In ultimele 3 saptamani am incercat sa pariezi cu sume mai mari la meciul zilei si 90% am castigat. Am pariat 2670 la meciul din 26.07 Craiova vs Dinamo cu cota 2,2 si am castigat 5881, apoi am pus 5080 la meciul din 02.08 la Dinamo Bucuresti vs Clinceni cu cota de 3,45 si am castigat 17529, apoi am pariat 9000 la meciul din 04.08 Spartak Moscow vs Benfica cu cota de 2,42 si iarasi am castigat 21780. Pe data de 11.08 la meciul Chelsea v Villarreal am pus cu cota de 3,8 ca va fi egal 12500 si iarasi am castigat 47500. Pe orice eveniment am pus a iesit castigator. Am incercat sa pariez inainte de startul meciului din data de 12.08 la meciul Partizan Belgrade v Sochi tot la egalitate cu 11000 de ron dar pariul a fost refuzat. Meciul a inceput si am pus la egalitata in timpul meciului intre 1-3mii de ron in total 8000 de ron si tot am castigat 23610. Am pierdut si la niste bilete bine inteles dar in final am avut un sold de peste 88000 de ron. Ieri am incercat sa retrag mai putin de 10% din banii numai 8000 de ron si plata a fost refuzata si banii a fost virat inapoi pe cont. Imediat am primit emailul ca trebuie sa trimit extras, selfie, si instalez aplicatie viber pentru verificare mai detaliata. Nu am fost stresat ca stiu ca asta este procedura si contul meu deja a fost verificat am si retras banii si in data de 08.07 4700 de ron si la 11.07 5400 ron si totul a fost procesat fara nici o problema. Nici nu am avut timp sa ma duc la banca ca sa cer extrasul si am primit o hotarare de la casaapriurilor ca contul meu este inchis definitiv. Practic nici nu am avut sansa ca sa fiu verificat deja contul meu a fost inchis. Am primit o hotarare ca contul meu a fost inchis din cauza ca si alte persoane a folosit aceasi IP, cee?? Eu joc singur nu stiu cine se joaca la aceasi IP si din unde. Practic acum ei mi a trimis un email ca toate depunerile ce au fost facut circa 9000 vor sa-mi trimite inapoi si atat. Va rog frumos daca cumva puteti sa-mi ajutati ca niciodata nu am castigat atat de mult si cand cumva castig atunci ei fara motiv reale cu motive false vor sa confisca toti banii pe care am castigat. Si inca o intrebare cum se poate ca acum aproape de 6 luni joc si contul meu este identificat si inchis ca un cont suspicios dar numai dupa ce am castigat o suma mai mare? Cum poate o casa de pariat sa faca asa ceva nu vine sa cred.. Cu respect, Blenesi Aron
Buna seara, am observat ca pentru doua pariuri fara risc primite in zilele de sambata respectiv duminica dupa depuneri de 250 de ron pe zi, si plasate pe Anglia castigatoare la Euro, nu am primit inapoi banii pariati, pariurile aparand expirate. Am citit in pagina in care sunt listate pariurile pierdute conditia ca evenimentele de pe bilet sa se incheie pana la data de expirare a pariului. Insa aceasta conditie NU apare in termenii si conditiile oficiale care au fost listate in ultimele saptamani pe pagina ofertei Euro. Includ mai jos referirile la aceste pariuri din TC. Nicaieri nu se mentioneaza aceasta conditie si este oricum absurd, ba chiar inselator sa se permita clientilor sa plaseze un pariu care nu are sanse fizice sa se incheie inainte de expirare. Inteleg ca pariul sa aiba o data de expirare pana la care sa poata fi plasat, dar atata timp cat este posibil sa il plasezi pe un eveniment cum se poate sa expire cand evenimentul e in curs? Dar pana la urma nu conteaza logica, cel mai important lucru e ca Termenii si Conditiile promotiei NU mentionau acest aspect si afisarea acestei conditii aparea doar dupa plasarea pariului cu imposibilitatea retragerii sumei intre timp, iar asta nu este ok. Citat din TC: " Realizeaza o depunere de minim 250 lei => poti primi unul din urmatoarele bonusuri: • 50% cota marita pe bilet (cota minima/selectie 1.5) + 100 Rotiri Gratuite (conditii rulaj x 20) (10%); • 100 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip Prematch (cota minima/selectie 1.5) + 100 Rotiri Gratuite (conditii rulaj x 20) (35%); • 100 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip LIVE (cota minima/selectie 1.5) + 100 lei Bonus Cash (conditii rulaj x 20) (35%); • 250 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip Prematch sau LIVE, fara conditii de rulaj (20%) Participantii la prezenta campanie pot beneficia de un singur premiu pe zi, determinat de prima depunere efectuata in ziua respectiva, iar bonusurile vor fi acordate tuturor clienților eligibili care au îndeplinit cerințele promoției, din ziua respectivă. 6.1 Pentru Participantii care indeplinesc conditiile prezentei campanii de la Capitolele 4 si 5, Organizatorii vor acorda bonusuri de tip Pariu Fara Risc live si prematch, Cotă Mărită, Rotiri Gratuite si Bonus Cash. Cote mărite – miza maximă cu care poate fi utilizat bonusul este egală cu depunerea din categoria aferentă bonusului (20% miză maximă 60 lei, 30% miză maximă 120 lei, 50% miză maximă 250 lei) Atat Pariurile Fara Risc cat si Cotele Marite pot fi folosite doar pentru selectii avand cota minima de 1.5. Bonusul Cash primit se poate transforma in bani reali dupa indeplinirea cerintelor de rulaj x 20. Castigurile provenite din Rotiri Gratuite se pot revendica numai dupa indeplinirea cerintelor de rulaj x 20. Rotirile Gratuite primite ca bonus pot fi utilizate numai la jocurile Playtech si Kajot. Valoarea unei Rotiri Gratuite este de 0,5 Lei. Bonusurile se acorda in functie de valoarea depunerii efectuate. Toate tipurile de bonus sunt valabile 1 zi de la revendicare (acceptare si rulaj)."

Nu am primit banii

Se analizeaza
buna ziua, in data de 13.02.2021 am vrut sa scot si eu dupa o lunga perioada de aproape 2 ani de cand e cotul o suma de bani ea fiind aproape jumatate de cat este acum. si de atunci au inceput problemele datorita faptului ca prin aprilie am pierdut telefonul vechi, am pierdut si adresa de e mail si nu am reusit sa o recuperez si nu i am dat importanta pana pe 13 februarie. m au informat ca mi au trimis pe mail ce trebuie sa fac eu nu stiam de ce nu primesc, dupa ceva timp am observat ca nu este adresa cea noua. am reusit sa schimb adresa de mail. am primit mail cu ce trebuie sa le trimit ca sa pot sa confirm identitatea, acolo era scris si de data creeri contului. am sunat si le am zis problema cu telefonul si ca din data de cand am facut contul pana am schimbat adresa de e mail nu detin nici o informatie, doamna de la suport clienti a spus sa le specific asta in e mail si o sa fie ok, dupa crezand ca se rezolva problema am asteptat 24h de ore un raspuns de la ei carenu a venit si am sunat la suport clienti.dupa ce le am dat cnp ul mi au si trimis mail ca sa scriu pe o foaie alba data creeri contului si suma primei depuneri, i am explicat situatia si lui cu toate ca am scris o declaratie pe o foaie alba si am facut un selfie cu ea in mana , si i am spus ca imi e imposibil sa accesez adresa aceea de e mail raspunsul lui fiind {nu cred ca e asa greu sa ti recuperezi adresa de e mail} poate pentru uni care au ajuns sa lucreze pentru niste hoti nu este dar pentru mine este pentru ca nu pot accesa cu numarul de telefon si nici cu alta adresa de recuperare si fara autentificarea prin intrebari. unde trebuie sa cer un istoric cu toate tranzactiile de pe contul meu? sau ce pot face in continuare? acum cand nu pot scoate suma de bani am ajuns la 15000 de lei in cont.

Winmasters

Se analizeaza
Buna seara Am creat contul la casa pariurilor in anul 2019 . După creare nu m am jucat niciodată pana azi când am depus suma maxima pe care m au lăsat ei și anume 880 ron,nu am putut mai mult pentru ca nu era verificată identitatea mea . Am câștigat un bilet in valoare de 3165,23 ron . Am trimis către mailul lor poza de buletin . Când am văzut ca nu ma contactează nimeni am intrat in legătura cu un operator de la live Chat pe care l am întrebat cât durează și dacă in afara de buletin mai este necesar și altceva ! A spus ca e nevoie de card fata verso . Am trimis și cardul după care am primit email ca a fost validat contul și totul este Ok și pot efectua retrageri . După care la câteva minute au trimis alt email in care se solicita selfie cu buletinul in mâna. Un alt selfie cu data exactă când a fost creat contul pe o coală A4.. Va dați seama ca nu am de unde sa știu exact când a fost creat și le am dat print screen cu primul mail primit de la ei că doar nu notam in calendar când deschideam un cont de pariuri, mai ales acum poate mai bine de un an de zile. Au cerut și extras de cont pe care l am transmis. Va voi atașa și poza in care spun ca totul este in regula și ca a fost validat contul și pot efectua retrageri . Au spus sa le spun când ma pot suna pe viber și după ce le am transmis sa ma sune au zis ca ma suna când cred ei de cuviinta. Lipsa de profesionalism după părerea mea. Aveți idee cum se poate rezolva problema aceasta ?
Incarca mai multe