Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide

Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 191
Adauga o reclamatie
Am dat o retragere la ei prin 17 iunie (miercuri) in skrill. A stat vreo 3 zile fara sa primesc nici macar un mail de confirmare nimic de la ei. Am anulat retragerea vineri si am dat din nou seara. Sambata primesc mail sa mai depun capturi de ecran cu tot felu de dovezi pentru a se putea procesa retragerea. Fac capturile si le trimit. Primesc mail astazi ca e totul in regula si ca au fost parobate documentele. Acum seara primesc un mail cu o oferta din partea lor sa nu uit sa plasez pariuri ca mai am bani in cont. Intru sa verific si surpriza. Retragerea a fost anulata si banii in balanta. Fara sa primesc nici o notificare nimic de la ei in acest sens. Eu asteptand sa intre banii de pe retragere. Ii contactez pe chat si ma lovesc de tot felul de scuze de la "Olga" ca situatia mea nu tine de departamentul de relatii cu clientii si nu are cum sa imi dea informatii. Mai mult sustine ca am fost anuntat. II trimit dovada cu mailul primit dupa care imi spune ca intradevar se poate sa fie o greseala tehnica, etc. Unde se poate depune o plangere impotriva agentiei cand se intampla astfel de situatii in care agentia nu respecta regulamentul, mai mult te duce cu zaharelul, apeland la tot felu de metode de a te constrange sa pierzi banii la ei pe site. Cu siguranta asta e intentia lor. Ca pana la urma jucatorul sa cedeze si sa bage mana in sac sa mai plaseze pariuri la ei. Are efect o plangere la vreuna din institutiile statului : ONJN , Protectia Consumatorului, Etc.? PS: Nu am primit banii nici la aceasta ora. Bineinteles ca la ei termenul de plata decurge de la ultima retragere, nu de cand am dat eu retragere si ei au inceput cu tot felul de metode josnice.
Buna ziua, ma intreb oare de ce are aceasta casa de pariuri cele mai multe reclamatii. Cu siguranta nu datorita faptului ca joaca multa lume la ei ci pentru ca fac abuzuri peste abuzuri. Am sa va scriu si ce mi s-a intamplat mie cu ei. Le am facut plangere la ONJN si dupa ce se ridica starea de urgenta ii voi da si in judecata. Am deschis cont pe data de 5 martie la acest operator, am depus 850ron prin card si am trimis cartea de identitate pentru a putea fi verificat. Dupa cateva zile, contul a fost verificat si puteam face depuneri si retrageri. Am depus de cateva ori inainte sa fac o retragere. Problema a fost in intervalul 3-4 Aprilie cand am fost limitat ( toate biletele imi erau refuzate ) si am decis sa retrag. Retragerea a fost anulata si mi au fost cerute urmatoarele documente : selfie + selfie cu o hartie in care sa fie scrisa data la care am deschis contul si suma primei depuneri si un extras de cont. Am trimis iar acestea au fost refuzate pe motiv ca erau SCANATE !! N-am mai auzit de asa ceva.Am trimis din nou, alte poze si extras….au cerut extras in mod tipizat nu pdf. Am trimis si in mod tipizat si au fost acceptate. Primesc mail prin care vor sa vorbim prin video call, printr-o aplicatie, Viber …sa le zic cand pot sa fiu gasit, zi si interval. Le zic cand si revin cu mail ca ma vor contacta cand vor ei nu cand pot eu. Eu muncind 12h in aceasta perioada. ACESTE LUCRURI POT FI DOVEDITE PRIN EMAILURI. Vorbesc cu ei….totul este ok. IN TOT ACEST TIMP, CONTUL ESTE BLOCAT ( INCHIS/SUSPENDAT). Dupa ce imi transmit, in urma conversatiei, ca totul este ok, redeschid contul dar mai cer inca un selfie ( al-3-lea ) cu userul ( numele de utilizator). Trimit un selfie cu userul de pe telefon dar nu il accepta, vor selfie-ul sa fie facut in fata unui desktop ( monitor) nu telefon. Trimit si asa si totul ok, pana cand…. Mail din nou, vor factura de utilitati pe numele meu. Nu am cum sa le dau factura de utilitati pe numele meu pentru ca nu am. Stau cu parintii, am 21 ani. Verificarea adresei se face fie cu facture de utilitati, fie cu extras de cont…ceea ce le trimisesem in decursul acestor zile si a fost aprobata. Toate agentiile fac asa! Am mai inceercat ieri sa fac o retragere, refuzata si aceasta. Insista cu facture de utilitati dar nu am de unde sa le dau, neavand nimic pe numele meu. ACESTA CERINTA REPREZINTA INCA UN ABUZ FACUT DE CATRE ACEASTA AGENTIE PRECUM SI CUM AU PROCEDAT CU RESTUL DE ACTE. INCA O DATA SPUN, VERIFICAREA ADRESEI SE FACE FIE PRIN FACTURA DE UTILITATI, FIE PRIN EXTRAS DE CONT (TRIMIS SI ACCEPTAT).
Am si eu o situatie destul de grava. Pe data de 29 iunie 2019 am trimis un email catre suportul site-ului casapariurilor.ro in care solicitam inchiderea contului pentru depenta de jocuri de noroc, am primit mail de la ei ca in urma solicitarii mele contul a fost inchis. (aveti atasate print screenuri) Eu sunt un dependent foarte mare de jocuri de noroc si sunt blocat pe toate site-urile si am fost in afara am muncit am strans o suma de 8000 de lei si am zis sa o joc si am luat toate site-urile la rand sa solicit redeschiderea conturilor si majoritatea m-au refuzat pe motiv ca am solicitat sa fie inchise pentru dependenta de jocuri de noroc insa dupa ce am trimis mail celor de la casapariurilor in data de 15 martie, contul mi-a fost redeschis fara nicio ezitare, fara a fi indrebat daca inca am probleme de jocuri de noroc. (aveti atasate print screenuri) Acum eu am jucat la ei si am pierdut peste 8.000 de lei, adica toti banii munciti de mine si am zis sa verific sa vad care este politica lor daca un client solicita sa i se inchida contul pentru dependenta de jocuri de noroc si am intrat pe chat. Am intrebat operatoarea si mi-a zis negru pe alb "in cazul in care dumneavoastra sustineti acest lucru, contul de joc nu mai poate fi redeschis pe viitor" (aveti atasate print screenuri) Ei au profitat de dependenta mea desi le-am adus-o la cunostiinta si mi-au redeschis contul desi am solicitat sa fie inchis pentru dependenta de jocuri de noroc, lucru care conform spuselor angajatului lor nu este posibil. Va rog sa ma ajutati sa imi recuperez banii pierduti de la redeschiderea contului fraudulos de catre cei de la casa pariurilor si sa ma indrumati ce trebuie sa fac mai departe si din punct de vedere legal daca este nevoie. Va multumesc frumos!
In primul rand scriu aici pentru ca nu face nimeni nimic, desi mi s-au incalcat drepturile si mi s-a facut cea mai mare nedreptate poate voi gasi ajutor aici. Totul a inceput ieri la ora 18:03 am plasat un bilet online 3 evenimente, primul eveniment live a fost castigat si au mai ramas doua (a iesit si al treilea deci totul se leaga de al doilea evenimentNu exista Marek Wojciech vs Mirko Martinez (ITF Toulouse Masculin) trebuia sa inceapa nu inainte de ora 19:30 ora Romaniei, cei care stiu regulile din tenis stiu ca un meci la care scrie nu inainte de ora respectiva nu va incepe niciodata mai repede. La ora 19:30 primesc notificare de la Sofascore ca meciul s-a terminat si jucatorul meu a pierdut 6-1 6-1. La Casa Pariurilor meciul aparea ca a inceput la 19:10 si cum e posibil sa se fi terminat in 20 de minute?? Fara nicio statistica fara nimic. Bineinteles ca am stiut ca e o greseala si am intrat pe site-ul oficial itftennis, acolo vad ca la ora 18:00 ora Romaniei a publicat un articol unde a scris ca toate meciurile de tenis sunt anulate timp de 6 saptamani. Atunci mi-am dat seama ca nu se poate ca meciul sa se fi jucat. Am intrat pe profilul de instagram al jucatorului sa vad ce s-a intamplat si vad ca a pus la story ca meciul nu s-a jucat a fost anulat de ITF. Eram 100% sigur ca se va rezolva si ca se va da cota 1, dar Casa Pariurilor mi-a dat tichet necastigator. Am asteptat sa se rezolve problema le-am scris pe mail am vorbit pe livechat cu operatorii, au vorbit foarte urat cu mine, mi-au incalcat drepturile si m-au sfidat fara a-mi da raspunsuri concrete. Ce mi s-a parut neprofesionist a fost faptul ca azi-dimineata mi-au spus ca meciul s-a jucat si mi-a trimis poza cu rezultatul de pe sofascore si le-am spus ca si sofascore o sa rectifice, dar nu m-au crezut. In dupa-masa aceasta sofascore a sters meciul pentru ca si-au dat seama ca meciul nu s-a jucat si le-am trimis celor de la Casa Pariurilor, dar au spus ca nu mai au ce face. Cum este posibil asa ceva? Mai mult decat atat le-am dat toate argumentele, le-am trimis dovezile, pana si cei de la Superbet si multe alte case de pariuri au rectificat greseala si au dat cota 1, dar Casa Pariurilor nu a facut asta, desi peste tot apare ca meciul nu s-a jucat. Casa Pariurilor stie de greseala asta, ei stiu ca meciul nu s-a jucat dar refuza sa corecteze greseala pentru ca majoritatea oamenilor au pariat pe favorit cota 1.15 si el cica a pierdut 6-1 6-1, dar meciul nici nu a inceput vreodata. Pe pagina oficiala ITF inca apare ca meciul nu s-a jucat si ca meciul este anulat! De ce Casa Pariurilor nu corecteaza? Mi-au spus ca si in cazul in care meciul s-a anulat tichetul meu ramane necastigator pentru ca a fost decis. Cum e posibil in 2020 sa se intample asa ceva? Cu ce sunt eu vinovat ca ei mi-au furat banii si ca nu se documenteaza inainte sa puna un rezultat final? De ce nu face nimeni nimic? Nu sunt singurul care a patit asa ceva la acest meci sunt multi altii care au dat mail la casapariurilor, dar toti am primit un raspuns sfidator inapoi ca meciul a fost jucat si decis. Meciul nu a fost jucat le-am trimis toate dovezile, dar degeaba! Cu ce sunt eu de vina ca ei preiau scorurile de pe sofascore, ci nu de pe site-ul oficial al federatiei internationale de tenis? Ma poate ajuta cineva va rog? Va voi lasa dovezile aici:
Incarca mai multe