Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide

Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 204
Adauga o reclamatie
Buna seara Am creat contul la casa pariurilor in anul 2019 . După creare nu m am jucat niciodată pana azi când am depus suma maxima pe care m au lăsat ei și anume 880 ron,nu am putut mai mult pentru ca nu era verificată identitatea mea . Am câștigat un bilet in valoare de 3165,23 ron . Am trimis către mailul lor poza de buletin . Când am văzut ca nu ma contactează nimeni am intrat in legătura cu un operator de la live Chat pe care l am întrebat cât durează și dacă in afara de buletin mai este necesar și altceva ! A spus ca e nevoie de card fata verso . Am trimis și cardul după care am primit email ca a fost validat contul și totul este Ok și pot efectua retrageri . După care la câteva minute au trimis alt email in care se solicita selfie cu buletinul in mâna. Un alt selfie cu data exactă când a fost creat contul pe o coală A4.. Va dați seama ca nu am de unde sa știu exact când a fost creat și le am dat print screen cu primul mail primit de la ei că doar nu notam in calendar când deschideam un cont de pariuri, mai ales acum poate mai bine de un an de zile. Au cerut și extras de cont pe care l am transmis. Va voi atașa și poza in care spun ca totul este in regula și ca a fost validat contul și pot efectua retrageri . Au spus sa le spun când ma pot suna pe viber și după ce le am transmis sa ma sune au zis ca ma suna când cred ei de cuviinta. Lipsa de profesionalism după părerea mea. Aveți idee cum se poate rezolva problema aceasta ?
Am dat o retragere la ei prin 17 iunie (miercuri) in skrill. A stat vreo 3 zile fara sa primesc nici macar un mail de confirmare nimic de la ei. Am anulat retragerea vineri si am dat din nou seara. Sambata primesc mail sa mai depun capturi de ecran cu tot felu de dovezi pentru a se putea procesa retragerea. Fac capturile si le trimit. Primesc mail astazi ca e totul in regula si ca au fost parobate documentele. Acum seara primesc un mail cu o oferta din partea lor sa nu uit sa plasez pariuri ca mai am bani in cont. Intru sa verific si surpriza. Retragerea a fost anulata si banii in balanta. Fara sa primesc nici o notificare nimic de la ei in acest sens. Eu asteptand sa intre banii de pe retragere. Ii contactez pe chat si ma lovesc de tot felul de scuze de la "Olga" ca situatia mea nu tine de departamentul de relatii cu clientii si nu are cum sa imi dea informatii. Mai mult sustine ca am fost anuntat. II trimit dovada cu mailul primit dupa care imi spune ca intradevar se poate sa fie o greseala tehnica, etc. Unde se poate depune o plangere impotriva agentiei cand se intampla astfel de situatii in care agentia nu respecta regulamentul, mai mult te duce cu zaharelul, apeland la tot felu de metode de a te constrange sa pierzi banii la ei pe site. Cu siguranta asta e intentia lor. Ca pana la urma jucatorul sa cedeze si sa bage mana in sac sa mai plaseze pariuri la ei. Are efect o plangere la vreuna din institutiile statului : ONJN , Protectia Consumatorului, Etc.? PS: Nu am primit banii nici la aceasta ora. Bineinteles ca la ei termenul de plata decurge de la ultima retragere, nu de cand am dat eu retragere si ei au inceput cu tot felul de metode josnice.
Va aduc la cunostiinta urmatoarea situatie . Am deschis un cont de jucator pe platforma online Casa Pariurilor, id de jucator fiind "Stedanutz1116", am jucat un bilet. Am pariat un bilet, iar pentru unul dintre meciurile jucate mi -a fost acordata in mod abuziv cota 1, motivand faptul ca la meciul respectiv este o gresala de tipografie iar regulamentul lor intern le permite sa faca acest lucru. Doresc sa va mentionez faptul ca ei au spus ca denumirea meciului era gresita, complet ireal deoarece denumirea meciurilor era completa, neffind completa denumirea meciurilor respective deoarece facea parte din campionatul de Fifa online, dar acest lucru nu influenta in nici un fel pariul lansat de mine. Mi-au platit doar suma rezultata in urma inmultirii celorlalte cote ale meciurilor plasate pe bilet, meciuri care aveau mentionata denumirea identica cu cea a meciului pentru care mi-au redus cota la 1, fiind pagubit in acest mod de suma de 3.247 lei Am lansat un alt bilet care a iesit deasemenea castigator, doar ca de aceasta data echipa tehnica a celor de la Casa Pariurilor modifica numele jucatorilor in timmp real, pot face dovada sustinerii tuturor celor afirmate cu probe foto si video. In alta ordine de idei consider ca aceasta este intra sub sfera infractiunilor de furt si inselaciune, deoarece jucatorilor li se prezinta o situatie care este modificata in timpul desfasurarii evenimentelor sportive. Va multumesc enorm daca puteti contrinui impreuna cu mine la curatarea acestei industrii si la a aduce o relatie corecta intre casele de pariuri si pariori

Retrageri

Rezolvat
Buna ziua, ma intreb oare de ce are aceasta casa de pariuri cele mai multe reclamatii. Cu siguranta nu datorita faptului ca joaca multa lume la ei ci pentru ca fac abuzuri peste abuzuri. Am sa va scriu si ce mi s-a intamplat mie cu ei. Le am facut plangere la ONJN si dupa ce se ridica starea de urgenta ii voi da si in judecata. Am deschis cont pe data de 5 martie la acest operator, am depus 850ron prin card si am trimis cartea de identitate pentru a putea fi verificat. Dupa cateva zile, contul a fost verificat si puteam face depuneri si retrageri. Am depus de cateva ori inainte sa fac o retragere. Problema a fost in intervalul 3-4 Aprilie cand am fost limitat ( toate biletele imi erau refuzate ) si am decis sa retrag. Retragerea a fost anulata si mi au fost cerute urmatoarele documente : selfie + selfie cu o hartie in care sa fie scrisa data la care am deschis contul si suma primei depuneri si un extras de cont. Am trimis iar acestea au fost refuzate pe motiv ca erau SCANATE !! N-am mai auzit de asa ceva.Am trimis din nou, alte poze si extras….au cerut extras in mod tipizat nu pdf. Am trimis si in mod tipizat si au fost acceptate. Primesc mail prin care vor sa vorbim prin video call, printr-o aplicatie, Viber …sa le zic cand pot sa fiu gasit, zi si interval. Le zic cand si revin cu mail ca ma vor contacta cand vor ei nu cand pot eu. Eu muncind 12h in aceasta perioada. ACESTE LUCRURI POT FI DOVEDITE PRIN EMAILURI. Vorbesc cu ei….totul este ok. IN TOT ACEST TIMP, CONTUL ESTE BLOCAT ( INCHIS/SUSPENDAT). Dupa ce imi transmit, in urma conversatiei, ca totul este ok, redeschid contul dar mai cer inca un selfie ( al-3-lea ) cu userul ( numele de utilizator). Trimit un selfie cu userul de pe telefon dar nu il accepta, vor selfie-ul sa fie facut in fata unui desktop ( monitor) nu telefon. Trimit si asa si totul ok, pana cand…. Mail din nou, vor factura de utilitati pe numele meu. Nu am cum sa le dau factura de utilitati pe numele meu pentru ca nu am. Stau cu parintii, am 21 ani. Verificarea adresei se face fie cu facture de utilitati, fie cu extras de cont…ceea ce le trimisesem in decursul acestor zile si a fost aprobata. Toate agentiile fac asa! Am mai inceercat ieri sa fac o retragere, refuzata si aceasta. Insista cu facture de utilitati dar nu am de unde sa le dau, neavand nimic pe numele meu. ACESTA CERINTA REPREZINTA INCA UN ABUZ FACUT DE CATRE ACEASTA AGENTIE PRECUM SI CUM AU PROCEDAT CU RESTUL DE ACTE. INCA O DATA SPUN, VERIFICAREA ADRESEI SE FACE FIE PRIN FACTURA DE UTILITATI, FIE PRIN EXTRAS DE CONT (TRIMIS SI ACCEPTAT).
Incarca mai multe