Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Reclamatii 226
Adauga o reclamatie
Buna seara Am creat contul la casa pariurilor in anul 2019 . După creare nu m am jucat niciodată pana azi când am depus suma maxima pe care m au lăsat ei și anume 880 ron,nu am putut mai mult pentru ca nu era verificată identitatea mea . Am câștigat un bilet in valoare de 3165,23 ron . Am trimis către mailul lor poza de buletin . Când am văzut ca nu ma contactează nimeni am intrat in legătura cu un operator de la live Chat pe care l am întrebat cât durează și dacă in afara de buletin mai este necesar și altceva ! A spus ca e nevoie de card fata verso . Am trimis și cardul după care am primit email ca a fost validat contul și totul este Ok și pot efectua retrageri . După care la câteva minute au trimis alt email in care se solicita selfie cu buletinul in mâna. Un alt selfie cu data exactă când a fost creat contul pe o coală A4.. Va dați seama ca nu am de unde sa știu exact când a fost creat și le am dat print screen cu primul mail primit de la ei că doar nu notam in calendar când deschideam un cont de pariuri, mai ales acum poate mai bine de un an de zile. Au cerut și extras de cont pe care l am transmis. Va voi atașa și poza in care spun ca totul este in regula și ca a fost validat contul și pot efectua retrageri . Au spus sa le spun când ma pot suna pe viber și după ce le am transmis sa ma sune au zis ca ma suna când cred ei de cuviinta. Lipsa de profesionalism după părerea mea. Aveți idee cum se poate rezolva problema aceasta ?
Am dat o retragere la ei prin 17 iunie (miercuri) in skrill. A stat vreo 3 zile fara sa primesc nici macar un mail de confirmare nimic de la ei. Am anulat retragerea vineri si am dat din nou seara. Sambata primesc mail sa mai depun capturi de ecran cu tot felu de dovezi pentru a se putea procesa retragerea. Fac capturile si le trimit. Primesc mail astazi ca e totul in regula si ca au fost parobate documentele. Acum seara primesc un mail cu o oferta din partea lor sa nu uit sa plasez pariuri ca mai am bani in cont. Intru sa verific si surpriza. Retragerea a fost anulata si banii in balanta. Fara sa primesc nici o notificare nimic de la ei in acest sens. Eu asteptand sa intre banii de pe retragere. Ii contactez pe chat si ma lovesc de tot felul de scuze de la "Olga" ca situatia mea nu tine de departamentul de relatii cu clientii si nu are cum sa imi dea informatii. Mai mult sustine ca am fost anuntat. II trimit dovada cu mailul primit dupa care imi spune ca intradevar se poate sa fie o greseala tehnica, etc. Unde se poate depune o plangere impotriva agentiei cand se intampla astfel de situatii in care agentia nu respecta regulamentul, mai mult te duce cu zaharelul, apeland la tot felu de metode de a te constrange sa pierzi banii la ei pe site. Cu siguranta asta e intentia lor. Ca pana la urma jucatorul sa cedeze si sa bage mana in sac sa mai plaseze pariuri la ei. Are efect o plangere la vreuna din institutiile statului : ONJN , Protectia Consumatorului, Etc.? PS: Nu am primit banii nici la aceasta ora. Bineinteles ca la ei termenul de plata decurge de la ultima retragere, nu de cand am dat eu retragere si ei au inceput cu tot felul de metode josnice.
Incarca mai multe
Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide