Lista reclamatiilor la adresa Casa Pariurilor

272

Acceptam reclamatii despre case de pariuri online privind urmatoarele situatii: retrageri intarziate, pariuri solutionate incorect, blocari abuzive ale conturilor, precum si alte incalcari de regulament ale caselor de pariuri. Nu acceptam reclamatii despre limite ale conturilor (limite ale mizelor sau ale cotelor). Poti lasa un feedback referitor la astfel de situatii si va fi luat in considerare de catre casa de pariuri sau alti utilizatori.

Adauga o reclamatie

Reclamatii 101

Retinere fonduri

In afara competentei
Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.

Retragere refuzata

In afara competentei
Buna ziua, numele meu este Cosmin Mirel si de cateva zile, aproape doua saptamani, ma lupt cu morile de vant sa efectuez o retragere, ori prin agentie, ori online, dar nici una dintre variante nu s a dovedit a fi buna pentru mine. In urma cu ceva timp am reusit sa castig suma de 800 ron pe care am vrut sa o retrag online. Am incercat, dar retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa fac o depunere minima online pentru a putea retrage banii. La scurt timp am efectuat o depunere, dar de pe un card care nu este pe numele meu (titularul este un membru al familiei) si din nou plata a fost refuzata pe motiv ca, cardul nu este pe numele meu. Am citit T/C, inclusiv la sectiunea depuneri, dar nu specifica nimic ca, cardul trebuie sa fie neaparat pe numele meu pentru a putea adauga banii. In fine, vazand ca retragerea tot imi este refuzata, am hotarat sa ma duc la o agentie, sa efectuez o depunere minima si sa pariez suma respectiva pentru a putea scoate banii fizic. Am incercat sa retrag banii, dar din nou retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa trimit o poza cu, cardul de pe care am facut depunerea si ca trebuie sa fie pe numele meu. Am explicat cred ca la 3-4 persoane diferite ca eu pot sa le trimit cardul, doar ca nu este pe numele meu si ca degeaba il trimit, iar mai bine ar fi sa imi dea o solutie alternativa prin care pot fi verificat. Raspunsul lor a fost lipsit de bun simt, ci anume " astea sunt regulile". Intrebarea mea este urmatoare: Cand am facut depunerea respectiva, de ce dansii mi au acceptat tranzactia vazand ca, cardul nu este pe numele meu? Si ce trebuie sa fac eu pentru a-mi putea recupera banii, banii mei pe care se pare ca s au pus stapani cei de la casa pariurilor. Multumesc!
Buna seara, am observat ca pentru doua pariuri fara risc primite in zilele de sambata respectiv duminica dupa depuneri de 250 de ron pe zi, si plasate pe Anglia castigatoare la Euro, nu am primit inapoi banii pariati, pariurile aparand expirate. Am citit in pagina in care sunt listate pariurile pierdute conditia ca evenimentele de pe bilet sa se incheie pana la data de expirare a pariului. Insa aceasta conditie NU apare in termenii si conditiile oficiale care au fost listate in ultimele saptamani pe pagina ofertei Euro. Includ mai jos referirile la aceste pariuri din TC. Nicaieri nu se mentioneaza aceasta conditie si este oricum absurd, ba chiar inselator sa se permita clientilor sa plaseze un pariu care nu are sanse fizice sa se incheie inainte de expirare. Inteleg ca pariul sa aiba o data de expirare pana la care sa poata fi plasat, dar atata timp cat este posibil sa il plasezi pe un eveniment cum se poate sa expire cand evenimentul e in curs? Dar pana la urma nu conteaza logica, cel mai important lucru e ca Termenii si Conditiile promotiei NU mentionau acest aspect si afisarea acestei conditii aparea doar dupa plasarea pariului cu imposibilitatea retragerii sumei intre timp, iar asta nu este ok. Citat din TC: " Realizeaza o depunere de minim 250 lei => poti primi unul din urmatoarele bonusuri: • 50% cota marita pe bilet (cota minima/selectie 1.5) + 100 Rotiri Gratuite (conditii rulaj x 20) (10%); • 100 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip Prematch (cota minima/selectie 1.5) + 100 Rotiri Gratuite (conditii rulaj x 20) (35%); • 100 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip LIVE (cota minima/selectie 1.5) + 100 lei Bonus Cash (conditii rulaj x 20) (35%); • 250 lei Pariu Fara Risc la meciurile de tip Prematch sau LIVE, fara conditii de rulaj (20%) Participantii la prezenta campanie pot beneficia de un singur premiu pe zi, determinat de prima depunere efectuata in ziua respectiva, iar bonusurile vor fi acordate tuturor clienților eligibili care au îndeplinit cerințele promoției, din ziua respectivă. 6.1 Pentru Participantii care indeplinesc conditiile prezentei campanii de la Capitolele 4 si 5, Organizatorii vor acorda bonusuri de tip Pariu Fara Risc live si prematch, Cotă Mărită, Rotiri Gratuite si Bonus Cash. Cote mărite – miza maximă cu care poate fi utilizat bonusul este egală cu depunerea din categoria aferentă bonusului (20% miză maximă 60 lei, 30% miză maximă 120 lei, 50% miză maximă 250 lei) Atat Pariurile Fara Risc cat si Cotele Marite pot fi folosite doar pentru selectii avand cota minima de 1.5. Bonusul Cash primit se poate transforma in bani reali dupa indeplinirea cerintelor de rulaj x 20. Castigurile provenite din Rotiri Gratuite se pot revendica numai dupa indeplinirea cerintelor de rulaj x 20. Rotirile Gratuite primite ca bonus pot fi utilizate numai la jocurile Playtech si Kajot. Valoarea unei Rotiri Gratuite este de 0,5 Lei. Bonusurile se acorda in functie de valoarea depunerii efectuate. Toate tipurile de bonus sunt valabile 1 zi de la revendicare (acceptare si rulaj)."

retragere casa pariurilor

In afara competentei
buna ziua, in data de am vrut sa scot si eu dupa o lunga perioada de aproape 2 ani de cand e cotul o suma de bani ea fiind aproape jumatate de cat este acum. si de atunci au inceput problemele datorita faptului ca prin aprilie am pierdut telefonul vechi, am pierdut si adresa de e mail si nu am reusit sa o recuperez si nu i am dat importanta pana pe 13 februarie. m au informat ca mi au trimis pe mail ce trebuie sa fac eu nu stiam de ce nu primesc, dupa ceva timp am observat ca nu este adresa cea noua. am reusit sa schimb adresa de mail. am primit mail cu ce trebuie sa le trimit ca sa pot sa confirm identitatea, acolo era scris si de data creeri contului. am sunat si le am zis problema cu telefonul si ca din data de cand am facut contul pana am schimbat adresa de e mail nu detin nici o informatie, doamna de la suport clienti a spus sa le specific asta in e mail si o sa fie ok, dupa crezand ca se rezolva problema am asteptat 24h de ore un raspuns de la ei carenu a venit si am sunat la suport ce le am dat cnp ul mi au si trimis mail ca sa scriu pe o foaie alba data creeri contului si suma primei depuneri, i am explicat situatia si lui cu toate ca am scris o declaratie pe o foaie alba si am facut un selfie cu ea in mana , si i am spus ca imi e imposibil sa accesez adresa aceea de e mail raspunsul lui fiind {nu cred ca e asa greu sa ti recuperezi adresa de e mail} poate pentru uni care au ajuns sa lucreze pentru niste hoti nu este dar pentru mine este pentru ca nu pot accesa cu numarul de telefon si nici cu alta adresa de recuperare si fara autentificarea prin intrebari. unde trebuie sa cer un istoric cu toate tranzactiile de pe contul meu? sau ce pot face in continuare? acum cand nu pot scoate suma de bani am ajuns la 15000 de lei in cont.

Lipsabani

In afara competentei
| Categorie: Retragere | name: GHEORGHE VISAN | Username: gheorghevisan744 gheorghe visan (18:29:38): buna seara Marius (18:29:51): Bine ați venit! Numele meu este Marius Cu ce informații vă pot ajuta? gheorghe visan (18:30:12): salut am si eu problema cu retragerea banilor am facut char si acum 5 zile gheorghe visan (18:30:16): si inca nu pot sa ii retrag gheorghe visan (18:30:27): mi sa spus ca esti o problema gheorghe visan (18:30:32): cu procesarea platilor gheorghe visan (18:30:53): au trecut 5-6 zile si nu pot face nimic sa retrag bani Marius (18:32:06): Situația dumneavoastră a fost înaintată către departamentul abilitat pentru a efectua verificările necesare. În momentul în care vom avea un răspuns referitor la situația dumneavoastră, o să revenim cu informații suplimentare. De asemenea, puteți dumneavoastră să încercați să efectuați retragerea prin intermediul transferului bancar. gheorghe visan (18:32:22): am mai primit gheorghe visan (18:32:32): asta odata si toti clienti spun acealas lucru care il primesc si eu gheorghe visan (18:32:32): citesc gheorghe visan (18:32:50): pe situl de reclamati si aveti un feedback negativ gheorghe visan (18:32:53): cu toti clienti gheorghe visan (18:32:56): ce se intampla gheorghe visan (18:33:03): mai imi pot recupera bani gheorghe visan (18:33:08): daca nu o sa fac relamatie la Marius (18:33:21): Nu vă pot oferi informații referitoare la un alt cont de asemenea, în acest moment situația este tratată cu prioritate de către departamentele abilitate pentru ca soluționarea acesteia să fie efectuată în cel mai scurt timp posibil. gheorghe visan (18:33:48): ONJN gheorghe visan (18:33:57): O SA FAC DEMERSURI LA ONJN gheorghe visan (18:34:31): salut! am si eu aceeasi problema ca multi altii de aici, de sambata pana in acest moment, m-am tot chinuit in fel si chip sa efectuez o retragere. imi este refuzata la fiecare incercare. am luat legatura cu cei de la live support si am primit la fel ca si voi doar raspunsuri evazive. am scris si cateva mailuri la care am primit acelasi raspuns cu generatorul de plati. trebuiesc luate masuri legale impotriva acestei case de pariuri. gheorghe visan (18:34:41): uitati gheorghe visan (18:34:46): ce spun toti ultilizatori gheorghe visan (18:34:49): ca nu primesc bani inapoi gheorghe visan (18:34:51): legalbet.ro/complaint/8267/ gheorghe visan (18:35:00): puteti studia situl gheorghe visan (18:35:11): cu toata ca eu cred ca stiti povestea si situl gheorghe visan (18:35:46): va rog sa imi rezolvati problema sa imi pot retrage bani gheorghe visan (18:36:08): altfel am sa descug la demersurile la ONJN gheorghe visan (18:36:32): decateori fac chat cu support imi spuneti acelas lucru ca se remediaza ca inainteti probla ca etc .. gheorghe visan (18:36:38): si nu se remediaza nimic gheorghe visan (18:36:51): daca avea proble cu procesatorul de plati numai primea sa se faca plata online gheorghe visan (18:36:59): daca vreau sa depun imediat merge sa depun bani Marius (18:37:00): Este alegerea dumneavoastră asemenea, vă asigurăm departamentele abilitate tratează această situație cu prioritate și se lucrează în acest moment pentru soluționarea situației în cel mai scurt timp posibil. gheorghe visan (18:37:04): cand retrag nu merge ce insemana asta gheorghe visan (18:37:27): se lucreaza pentru toti utilizatoti sau gheorghe visan (18:37:31): se lucraza doar din vorbe gheorghe visan (18:37:39): vreau sa stiu cum pot sa imi retrag bani gheorghe visan (18:37:46): macar sa imi retrag suma depusa gheorghe visan (18:37:49): numai vreeau nimic gheorghe visan (18:37:54): imi vreau bani mei inapoi gheorghe visan (18:38:02): tu esti aici sa ma ajuti nu sa ma incurci gheorghe visan (18:38:14): DL. Marius gheorghe visan (18:38:40): * Cerere de depunere nereușită. gheorghe visan (18:39:12): incerc mereu sa retrag si imi da aceas poveste va rog sa imi face palta banilor ca am depus gheorghe visan (18:39:17): numai ma interesdsaza nici un castig nimic Marius (18:39:19): Vă aducem la cunoștiință faptul că ,momentan retragerile din contul de joc nu sunt disponibile in urma unor dificultăți tehnice neprevăzute . Vă asgiurăm faptul că se depun eforuturi ca această situație să fie remediată în cel mai scurt timp de către departamentele abilitate cerem scuze pentru inconvenientele creeate . gheorghe visan (18:39:22): va rog sa ma ajutati Marius (18:39:39): De asemenea, situația dumneavoastră a fost înaintată către departamentul abilitat pentru a efectua verificările necesare. În momentul în care vom avea un răspuns referitor la situația dumneavoastră, o să revenim cu informații suplimentare. gheorghe visan (18:39:53): TE ROG FRUMOS gheorghe visan (18:39:56): NU IMI MAI DA COPI PASTE gheorghe visan (18:39:59): LA ACEAS LUCRU gheorghe visan (18:40:03): EU TE INTREB ALTCEVA gheorghe visan (18:40:06): CINE DRACU JOACA gheorghe visan (18:40:14): SI NU ISI POATE LUA CASTIGUL gheorghe visan (18:40:19): DE CE SE INTAMPLA ASTA gheorghe visan (18:40:26): SUNTETI O PLATFOMA DESTUL DE MARE gheorghe visan (18:40:29): DE CASA DE PARIURI gheorghe visan (18:40:33): CUM DRACU VINE BAG BANI JOC gheorghe visan (18:40:43): SI NU POT SA II RETRAG gheorghe visan (18:40:48): CE INSMANA ASTA VA BATITI gheorghe visan (18:40:57): JOC DE CLIETNTI VOSTRI gheorghe visan (18:41:12): HAI SA FIM OAMENI SI SA REZOLVAM PROBLEMA SA POT RETRAGE BANI gheorghe visan (18:41:29): EU TE INTREB CEVA SI TU IMI DAI COPI PASTE CA O SA SE REZOLVA CURAND CURAND ESTE DE 10 ZILE gheorghe visan (18:41:45): LA ANU SI LA MULTI ANI ? gheorghe visan (18:42:07): CA NUMAI INTELEG NIMIC DE CE NU OPRITI SITUL PANA REMEDIATI PROBLMA gheorghe visan (18:42:19): DE CE LASA-TI OAMENI SA FACA PLATI SI DUPA NU II MAI POATE RETRAGE Marius (18:42:37): În acest moment situația dumneavoastră este înaintată către departamentele abilitate și se așteaptă un ră asemenea, am rugămintea să așteptați până ce veți fi notificat referitor la situația dumneavoastră prin intermediul adresei de e-mail de pe adresa . gheorghe visan (18:42:57): AM ASTEPTAT gheorghe visan (18:42:58): DE 10 ZIL;E gheorghe visan (18:43:01): SI NU SCRIE NIMEJNI gheorghe visan (18:43:07): PROB REZOLVATA gheorghe visan (18:43:14): NIMIC ASTA ESTE VRAJEALA gheorghe visan (18:43:17): CA SE REMEDIAZA gheorghe visan (18:43:32): TOTI CLIENTI AM RECLAMATI DEPUSE CU ACEAS PROBLA BAG BANI SI NU II POTI SCOTE gheorghe visan (18:43:37): NICI MACAR BAIN CARE AU FOST DEPUSI gheorghe visan (18:43:42): CE INSEMANA ASTA @! gheorghe visan (18:44:00): IAR IMI SPUI ACUM CA , TRIMITI MAI DEPARTE LA DEPARTAMENT SI SA ASTEPT gheorghe visan (18:44:08): SAU ALTCEVA NU STI SA SCRI DECAT AIA gheorghe visan (18:44:10): COPI PASTE gheorghe visan (18:44:17): EU VREAU SA IMI RASPUNZI LA CE TE INTREB gheorghe visan (18:44:21): NU SA IMI DAI CE TE DOARE PE TINE gheorghe visan (18:44:30): EU SUNT AICI SA IMI DAI EXPLICATI gheorghe visan (18:44:41): NU SA IMI DAI TEXTE PE CARE LE STIU DE 10 ZILE gheorghe visan (18:44:47): ACEAS TREABA IMI ZICETI TOTI OPERATIRI gheorghe visan (18:44:50): ESTE INAINTATA gheorghe visan (18:44:56): DAR ASTEPTA SI TU 1-2 ANI gheorghe visan (18:45:00): SA REMEDIEZE PROBLAMA gheorghe visan (18:45:02): NU ? Marius (18:45:03): În acest moment se așteaptă un răspuns referitor la situația dumneavoastră asemenea, în momentul în care vom avea un răspuns veți fi contactat prin intermediul adresei de e-mail. gheorghe visan (18:45:10): DOMNUL MARIUS gheorghe visan (18:45:24): TU ESTI CHIAR ROBOT Marius (18:45:25): Am rugămintea să așteptați să fiți contactat prin intermediul adresei de e-mail. gheorghe visan (18:45:27): SINCER ITI SPUN gheorghe visan (18:45:32): CUM POTI SA IMI SPUI ACEAS gheorghe visan (18:45:36): PROBLEMA gheorghe visan (18:45:40): CAND EU TE INTREB ALTCEVA gheorghe visan (18:45:48): DACA ITI SPUN CA ITI DAU LA MUIE TU IMI SPUI ACEAS LUCRU gheorghe visan (18:45:49): ? gheorghe visan (18:45:58): NU MA VREAU gheorghe visan (18:46:02): SA IMI POT SCOATE BANI gheorghe visan (18:46:07): DE LA JEGURILE VOASTRE gheorghe visan (18:46:09): CARE DATI TEPE gheorghe visan (18:46:13): SI NU LASTI gheorghe visan (18:46:19): OAMENI SA FACA RETRAGERI gheorghe visan (18:46:29): CUM MORTI VOSTRI LUATI BANI SI NUMAI MAI II DATI CAND SUNT CASTIGATI gheorghe visan (18:46:47): BAGAMIAS PULA IN MORTI VOSTRI SI IN CASA VOASTA DE PARIURI SI IN FAMILIA VOASTRA gheorghe visan (18:46:58): SPER SA VA INBOLNAVITI TOTI ANGAJATI DE CORONA VIRUS gheorghe visan (18:47:04): SA ARDE IN FOC gheorghe visan (18:47:07): DE SARACI DE OAMENI gheorghe visan (18:47:14): CARE TE ASCUNZI IIN FATA UNUI MONITOR gheorghe visan (18:47:21): SI DAI COPI PASTE gheorghe visan (18:47:26): LA ACELAS LUCRU gheorghe visan (18:47:40): SPER SA TII SE USUCE DEGETELE CU CARE SCRI SAU CU CARE DAI COPI PASTE gheorghe visan (18:47:44): INTELEGE DOMNUL MARIUS gheorghe visan (18:47:52): CARE NU STI SA EXPLICI CAND TE INTREBA UN CLIENT gheorghe visan (18:47:57): CE SE INTAMPLA CU BANI LUI Marius (18:48:02): În scopul unei comunicări eficiente și decente, avem rugămintea de păstra un limbaj civilizat în comunicările avute cu Departamentul de Asistență Clienți. Vă rugăm să rețineți că în situația în care acest comportament este repetitiv, își rezervă dreptul de a nu răspunde mesajelor tendențioase. Astfel că, avem rugămintea de a vă revizui limbajul în comunicările ulterioare. gheorghe visan (18:48:32): EU IMI VREAU BANI gheorghe visan (18:48:43): CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI gheorghe visan (18:48:45): AICI gheorghe visan (18:48:58): DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS gheorghe visan (18:49:14): AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ gheorghe visan (18:49:24): SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR gheorghe visan (18:49:31): NU AI NICI UN DREPT gheorghe visan (18:49:38): ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE gheorghe visan (18:49:42): LA CE SE FACE AICI gheorghe visan (18:50:09): O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN gheorghe visan (18:50:21): SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA gheorghe visan (18:50:23): CASA PULI gheorghe visan (18:50:40): IN CAZ CA NU CITESTI ITI MAI DAU SI EU UN COPI PASTE gheorghe visan (18:50:41): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:42): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:43): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:44): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:45): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:46): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:47): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:48): EU IMI VREAU BANI CE NU INTLEEHGI SI FACI PE PROSTULLA CE TE INTREB EU CER EXPICATI AICI DAIA ESTI PE CHAT SAU VIDEO CHAT MAI BINE ZIS 18:49 AM SA PUN TOATA CONVERSATIA PE SITUL legalbet.ro/ SA STIE SI LUMEA CE FACE CASAPARIURILOR NU AI NICI UN DREPT ASTA SE NUMESTE INSELACIUNE LA CE SE FACE AICI 18:50 O SA FAC UN GRUP CU MAI MULTI UTILIZATORI PE FACCEBOOK CARE AU ACEAS PROBLA SI O SA INAINTAM SI NOI CAZUL SPRE ONJN SA VEDEM CE SI CUM O SA STRANGEM TOTI BANI PENTRU AVOCATI SI O SA DAM IN JUDECATA CASA PULI gheorghe visan (18:50:49): CA SA POTI CITI gheorghe visan (18:50:50): SA INTELEGHI gheorghe visan (18:50:50): LA CE TE INTREB EUY gheorghe visan (18:50:55): NU SA IMI RASPUNZI gheorghe visan (18:50:56): CE VREI TU gheorghe visan (18:50:58): DOMNUL MARIUS Marius (18:51:19): În regulă, voi încheia această sesiune de chat.O seară bună.

Informatii

In afara competentei
Doua aspecte de azi. 1. Am fost la o agentie CP de cartier. Nu au habar ce se intampla, din spusele domnisoarei de acolo agentiile de cartier funcționeaza în regim de franciză, adică un srl cumpără drepturile să folosească CP. Nu știu cât de real este, dar pare plauzibil pentru că toate agențiile nu au acces la online, tranzacții, etc. În momentul retragerii in agentie, CP trimite suma respectivă ce urmează a se ridica. Agentia de cartier nu dă banii din încasării proprii. Dacă observați, la retragerea in agentie, cînd mergi să-i retragi... banii sunt deja pregătiți. 2. Am discutat la Ing cu cineva care mi-a spus că procesatorii care gestionează plățile, nu au acces la banii respectiv, ei trimit electronic din contul x in contul Y informația despre tranzacție. Daca banii "au plecat", procesatorul spune din ce cont si in ce cont ajunge suma respectiva. 3. Pentru a se verifica o tranzactie este nevoie de id tranzactie si CRO (Ce vedem noi CP_344333333, nu reprezinta tranzactia catre banca, ci operatiunea interna casa pariurilor.) Cu aceste informatii, banca poate intradevar "sa vada" o tranzactie, chiar daca aceasta nu a fost procesata in cont. Adica poate spune... da, intradevar exista o tranzactie de 1 ron catre contul dumneavoastra, nu va putem spune cand ajunge in cont si o sa fie disponibila, dar vedem tranzactia si in momentul in care ajunge la noi, o sa fie disponibila si in contul dumneavoastra. 4. Tot operatorul INg mi-a spus ca in prezent nu exista incidențe cu procesatorii de plăți, altfel tot sistemul se colapsează. Nu se poate să existe bube la procesator strict la un anumit caz, in cel de fața Casa Pariurilor. Daca exista probleme toate operatiunile se colapsează și asta ar isca un scandal urias in sistemul bancar. Dar nu este cazul, nu există probleme. Ca notă personală, nu cred ca banii au fost livrați in conturi, din varii motive care nu ne sunt cunoscute existănd o crasă lipsă de comunicare. Id tranzactie si CRO sunt sfinte, de vreme ce nu au fost puse la dispozitia ultilizatorilor chiar daca au fost solicitate... atestă faptul că tranzactiile nu au fost inițiate, deci nu au ce informații bancare să ofere.

Casapariurilor neincasare bani

In afara competentei
Sponsorizat

Eticheta “Sponsorizat” reprezinta faptul ca pozitia caselor de pariuri in respectiva lista este determinata in baza comerciala.

Rating-urile de pe site-ul Legalbet sunt intocmite intr-un mod cat se poate de onest si obiectiv, fapt pentru care folosim eticheta “Pozitii neplatite”.

Case de pariuri
Toate casele de pariuri
Copy the token