Reclamatii
In afara competentei

retragere casa pariurilor

25 februarie 2021, 08:21
0

buna ziua, in data de am vrut sa scot si eu dupa o lunga perioada de aproape 2 ani de cand e cotul o suma de bani ea fiind aproape jumatate de cat este acum. si de atunci au inceput problemele datorita faptului ca prin aprilie am pierdut telefonul vechi, am pierdut si adresa de e mail si nu am reusit sa o recuperez si nu i am dat importanta pana pe 13 februarie. m au informat ca mi au trimis pe mail ce trebuie sa fac eu nu stiam de ce nu primesc, dupa ceva timp am observat ca nu este adresa cea noua. am reusit sa schimb adresa de mail. am primit mail cu ce trebuie sa le trimit ca sa pot sa confirm identitatea, acolo era scris si de data creeri contului. am sunat si le am zis problema cu telefonul si ca din data de cand am facut contul pana am schimbat adresa de e mail nu detin nici o informatie, doamna de la suport clienti a spus sa le specific asta in e mail si o sa fie ok, dupa crezand ca se rezolva problema am asteptat 24h de ore un raspuns de la ei carenu a venit si am sunat la suport ce le am dat cnp ul mi au si trimis mail ca sa scriu pe o foaie alba data creeri contului si suma primei depuneri, i am explicat situatia si lui cu toate ca am scris o declaratie pe o foaie alba si am facut un selfie cu ea in mana , si i am spus ca imi e imposibil sa accesez adresa aceea de e mail raspunsul lui fiind {nu cred ca e asa greu sa ti recuperezi adresa de e mail} poate pentru uni care au ajuns sa lucreze pentru niste hoti nu este dar pentru mine este pentru ca nu pot accesa cu numarul de telefon si nici cu alta adresa de recuperare si fara autentificarea prin intrebari. unde trebuie sa cer un istoric cu toate tranzactiile de pe contul meu? sau ce pot face in continuare? acum cand nu pot scoate suma de bani am ajuns la 15000 de lei in cont.

Suma: 15000 RON
Copy the token