Reclamatii
In afara competentei

Informatii

7 octombrie 2019, 12:36
21

Doua aspecte de azi. 1. Am fost la o agentie CP de cartier. Nu au habar ce se intampla, din spusele domnisoarei de acolo agentiile de cartier funcționeaza în regim de franciză, adică un srl cumpără drepturile să folosească CP. Nu știu cât de real este, dar pare plauzibil pentru că toate agențiile nu au acces la online, tranzacții, etc. În momentul retragerii in agentie, CP trimite suma respectivă ce urmează a se ridica. Agentia de cartier nu dă banii din încasării proprii. Dacă observați, la retragerea in agentie, cînd mergi să-i retragi... banii sunt deja pregătiți. 2. Am discutat la Ing cu cineva care mi-a spus că procesatorii care gestionează plățile, nu au acces la banii respectiv, ei trimit electronic din contul x in contul Y informația despre tranzacție. Daca banii "au plecat", procesatorul spune din ce cont si in ce cont ajunge suma respectiva. 3. Pentru a se verifica o tranzactie este nevoie de id tranzactie si CRO (Ce vedem noi CP_344333333, nu reprezinta tranzactia catre banca, ci operatiunea interna casa pariurilor.) Cu aceste informatii, banca poate intradevar "sa vada" o tranzactie, chiar daca aceasta nu a fost procesata in cont. Adica poate spune... da, intradevar exista o tranzactie de 1 ron catre contul dumneavoastra, nu va putem spune cand ajunge in cont si o sa fie disponibila, dar vedem tranzactia si in momentul in care ajunge la noi, o sa fie disponibila si in contul dumneavoastra. 4. Tot operatorul INg mi-a spus ca in prezent nu exista incidențe cu procesatorii de plăți, altfel tot sistemul se colapsează. Nu se poate să existe bube la procesator strict la un anumit caz, in cel de fața Casa Pariurilor. Daca exista probleme toate operatiunile se colapsează și asta ar isca un scandal urias in sistemul bancar. Dar nu este cazul, nu există probleme. Ca notă personală, nu cred ca banii au fost livrați in conturi, din varii motive care nu ne sunt cunoscute existănd o crasă lipsă de comunicare. Id tranzactie si CRO sunt sfinte, de vreme ce nu au fost puse la dispozitia ultilizatorilor chiar daca au fost solicitate... atestă faptul că tranzactiile nu au fost inițiate, deci nu au ce informații bancare să ofere.

Salut, din pacate nu avem o colaborare tocmai buna cu cei de la Casa Pariurilor. Primim doar raspunsuri generale, nimic concret.
A trecut termenul de 10 zile nu mi am primit banii. Inebunesc jur. E clar ca ne a dat țeapă
Psihic ma termina astia asa ceva
Clau33
0
Eu nu inteleg..nu ii nimeni din bucuresti care poate sa mearga la ei la sediu? Eu as merge dar sunt prea departe.Sa ii intrebe ce se intampla..nu ne pot lasa cu ochii in soare.
Au fost multi in agentii, inclusiv eu. Sediul este doar pe hartie.
Cel de pe splaiul unirii e tot agentie?cel din TN.imposibil sa nu aiba ceva office-uri
Casa Pariurilor sunt de fapt o firmă din Croația cu sediul la Split. Sedii oficiale nu au in Romania. Sau cel putin publice. Au doar agentii din cate mi-a spus o cunostinta, agentile nu ne pot ajuta.
Mama ce nervi imi fac. Cei mai jegosi
Voi anunta și televiziunea, daca e bătaie de joc, să iasă show atunci.
Eh, televiziunile iau bani grei pentru publicitate. Am discutat in week cu pro tv si digi 24. Nu ii intereseaza.
Serios?Ce ti-au spus?
Nimic. Dar tacerea e un raspuns, nu? Daca ii interesa subiectul reactionau imediat.
Adios.. la.mine astăzi sunt zece zile maine voi merge la Opc, ONJN, respectiv voi face un dosar în care atasez tot ceea ce am si voi discuta cu un Avocat pt demararea acțiunii de a înainta procedura in Instanță pt recuperarea prejudiciului.
Clau33
0
Pt ei banca e de vina...le-am mai trimis si eu un mesaj solicitand din nou numarul de ref. A tranzactilor.daca era vorba doar de o banca anume mai ziceam si eu ca intradevar poate exista ceva probleme la ei...dar vad ca pt toate banciile sunt la fel.
Sa spui ce raspuns dau..
Iauzi ce zic acuma :
Vedeti ce mai rezolvati azi si anuntati..
Clau33
0
Deci e clar ca ei mint...azi dimineata le-am solicitat si eu nr. De referinta al platilor.se fac ca nu vad si raspund ca un robot ..asteapta 10 zile lucratoare.Atata nesimtire nu am mai vazut.Mi-au mai zis ca daca dupa 10 zile banii nu sunt in cont sa le trimit extras bancar.Parca vad ca dupa aceea nu o sa imi mai raspunda
buna intrebare ...chiar nu stim...
Pai si ce este de facut?
100% nu ne mai vedem banii , e clar...
Copy the token