dani20
Bloguri
Comentarii14
Feedback1
Reclamatii4
Despre mine

Bloguri

Nicio postare deocamdata
Comentarii
Retragere fonduri
Ce ai rezolvat? Dupa ce ai depus in agentie ai putut sa iti retragi suma din cont prin agentie?
27 ianuarie 2020
Informatii 07.10
Casa Pariurilor sunt de fapt o firmă din Croația cu sediul la Split. Sedii oficiale nu au in Romania. Sau cel putin publice. Au doar agentii din cate mi-a spus o cunostinta, agentile nu ne pot ajuta.
7 octombrie 2019
Informatii 07.10
Au fost multi in agentii, inclusiv eu. Sediul este doar pe hartie.
7 octombrie 2019
Informatii 07.10
Nimic. Dar tacerea e un raspuns, nu? Daca ii interesa subiectul reactionau imediat.
7 octombrie 2019
Informatii 07.10
Eh, televiziunile iau bani grei pentru publicitate. Am discutat in week cu pro tv si digi 24. Nu ii intereseaza.
7 octombrie 2019
Retrageri aprobate, dar banii nu au fost virati in cont
A dispărut subit Thomas Cook, dar ăștia. :)) se joaca cu nervii jucătorilor.
6 octombrie 2019
Dovada ca retragerile au fost aprobate, dar sunt în așteptare...
in contul la casa pariurilor. La retrageri. uita-te in imagine. Scrie retrageri in asteptare. Aprobate, dar in asteptare.
6 octombrie 2019
Retrageri aprobate și neincasate
e standard. Exact textul asta am primit si eu.
4 octombrie 2019
Retragere Casa Pariurilor
Le-am mai scris astazi si am zis ca in acelasi timp voi face reclamatie la ONJN... Daca si aia pot face ceva.
Oare au inceput sa aibe probleme? Nu am avut niciodata nemultumir cu ei. In relatiile trecute, banii au intrat a doua zi dupa retragere, fara probleme.
3 octombrie 2019
Retragere Casa Pariurilor
28 si 30 sept.
3 octombrie 2019
Retragere
Noutati? Suntem foarte multi in situatia asta.
3 octombrie 2019
Casapariurilor neincasare bani
A fost rezolvata problema?
3 octombrie 2019
Retragere Casa Pariurilor
Salut baieti. A rezolvat cineva ceva? Sunt in aceasi situatie cu 2 retrageri. Pe Ing. Acelasi raspuns pe email in care dau vina pe procesator si banca. Banca nu vede tranzactiile.
3 octombrie 2019
Reclamatii

Probleme retrageri

In afara competentei
Va salut. Cum cei de la CP au probleme mari la partea de comunicare, ma adresez voua in speranta ca cineva stie exact care sunt procedurile in astfel de caz. 1. Am incercat sa retrag din cont suma X de bani. Am primit codul pentru retragere din agentie si data cand se pot retrage banii. Am ajuns la agentie si au zis ca inca nu au bani, sa revin spre seara sau maine... Intre timp am primit email de la ei ca cererea a fost anulată, că depunerile facute prin paysafecard nu se pot retrage. Ok. Am intrebat in cazul asta cum pot să fac totusi retragerea din cont si mi-au spus sa depun in orice agentie 10 lei, ca sa se activeze forma de plata/retragere din agentie si sa incerc iar retragere din agentie. Pana aici e totul clar. Am facut acest lucru, am depus 10 lei in agentie. 2. Acum sunt in ceata. Eu pot sa retrag tot ce am in cont prin retragere din agentie tinand cont ca am activat aceasta metoda? Adica am depus prin agentie. Ma intereseaza sa stiu daca pot sa retrag tot, deci inclusiv castigurile vechi pentru care am platit cu pay safe card. Daca ma poate ajuta cineva sa ma lamureasca, raman dator. Domnisoara de la agentie nu era sictirita si nu avea timp să imi ofere explicatii. A zis sa citesc regulamentul, l-am citit dar nu scrie nimic despre procedurile acestea.

Informatii 07.10

In afara competentei
Doua aspecte de azi. 1. Am fost la o agentie CP de cartier. Nu au habar ce se intampla, din spusele domnisoarei de acolo agentiile de cartier funcționeaza în regim de franciză, adică un srl cumpără drepturile să folosească CP. Nu știu cât de real este, dar pare plauzibil pentru că toate agențiile nu au acces la online, tranzacții, etc. În momentul retragerii in agentie, CP trimite suma respectivă ce urmează a se ridica. Agentia de cartier nu dă banii din încasării proprii. Dacă observați, la retragerea in agentie, cînd mergi să-i retragi... banii sunt deja pregătiți. 2. Am discutat la Ing cu cineva care mi-a spus că procesatorii care gestionează plățile, nu au acces la banii respectiv, ei trimit electronic din contul x in contul Y informația despre tranzacție. Daca banii "au plecat", procesatorul spune din ce cont si in ce cont ajunge suma respectiva. 3. Pentru a se verifica o tranzactie este nevoie de id tranzactie si CRO (Ce vedem noi CP_344333333, nu reprezinta tranzactia catre banca, ci operatiunea interna casa pariurilor.) Cu aceste informatii, banca poate intradevar "sa vada" o tranzactie, chiar daca aceasta nu a fost procesata in cont. Adica poate spune... da, intradevar exista o tranzactie de 1 ron catre contul dumneavoastra, nu va putem spune cand ajunge in cont si o sa fie disponibila, dar vedem tranzactia si in momentul in care ajunge la noi, o sa fie disponibila si in contul dumneavoastra. 4. Tot operatorul INg mi-a spus ca in prezent nu exista incidențe cu procesatorii de plăți, altfel tot sistemul se colapsează. Nu se poate să existe bube la procesator strict la un anumit caz, in cel de fața Casa Pariurilor. Daca exista probleme toate operatiunile se colapsează și asta ar isca un scandal urias in sistemul bancar. Dar nu este cazul, nu există probleme. Ca notă personală, nu cred ca banii au fost livrați in conturi, din varii motive care nu ne sunt cunoscute existănd o crasă lipsă de comunicare. Id tranzactie si CRO sunt sfinte, de vreme ce nu au fost puse la dispozitia ultilizatorilor chiar daca au fost solicitate... atestă faptul că tranzactiile nu au fost inițiate, deci nu au ce informații bancare să ofere.
Acum spun ca dacă au trecut cele 10.zile, de la aprobare, ei se spala pe mâini. Dar faptul ca retragerile apar în așteptare nu e dubios?

Neprocesare retrageri

In afara competentei
Va salut. Vad ca suntem mai mult cu probleme la Casa Pariurilor. In 28. sept si 30 sept am facut 2 retrageri. In platforma lor apar procesate, dar in banca nu au intrat si nici banca nu vede respectivele plati. Am discutat cu CP pe email si clasica poveste, operatiunile au fost aprobate si intrat in circuitul bancar si ca dureaza pana la 7 zile. Le-am spus ca daca au o probleme cu platile prin transfer bancar, pot sa-i ridic fara probleme dintr-o agentie si mi-au spus ca banii au plecat de la ei si de acum incolo doar de banci depinde. Suma totala pe care trebuie sa o primesc este de aprximativ 60.000 ron. Deja suntem in 03.10 si nu am un raspuns clar. Am discutat si astazi la banca si nu se vad aceste plati in cont. Care este sfatul vostru? Sa fac reclamatie la ONJN si sa le trimit iar un email, eventual cu numarul reclamatiei? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Recenzii
Puncte forte:
Site relativ ok, intuitiv. 
Puncte slabe:
-Comunicare intre parior si CP nu exista practic. Daca ceri informatii prin email, primesti un raspuns standard, automat...
- Mai probleme la retrageri. Sunt zeci de persoane care asteapta de peste 10 zile sa le intre retragerile in cont. Nimeni nu spune nimic, oamenii sunt usor disperati.

Dezamagit per total de ei. Voi incerca sa-i evit cat de mult pot! 
Copy the token