Reclamatii
In afara competentei

Retragere Casa Pariurilor

2 octombrie 2019, 22:59
57

4 Retrageri in data de 27/28/29/30 septembrie . Retrageri acceptate de CP , dar nimik in contul de la BT . Suma totala 8900 lei. Nesimtiti ! Incerc sa sun la ei dar nici telefon functional nu au . Prin email m-au aburit ca e de la procesatorul de plati cu care lucra banca.

Sunt nesintiti eu am vorbit si cu un operator de la bcr unde am contul si a zis ca nu se poate explica de ce atatea zile, sunt prea multe zile si mi-a zis sa le cer codul ARN care dovedeste tranzactia catre contul meu. Le-am solicitat asta prin email celor de la casapariurilor si imi spun ca sa astept de ce nu trimit o dovada precum ca banii au fost trimisi? Daca suntem mai multi si nu primim banii saptamana care vine va rog sa ne unim la un avocat il platim cu totii trebuie sa facem ceva sa ne recuperam banii
Clau33
0
Nu are nimeni de pe aici un prieten avocat ? Sa ne indrume ce sa facem..
Buna seara.
Am din data de 19 sept 2 retrageri. Deja nici la email nu se mai obosesc sa raspunda. Daca din data de 19 sept nu au fost in stare sa remedieze problemele,nu stiu cata incredere sa mai am ca vom putea recupera sumele. Telefonul l-au deconectat, la agentiile de cartier te trimit la plimbare, in sensul ca toate reclamariile sunt rezolvat doar pe email. De ce nu exista o pozitie oficiala a companiei? Este totusi una serioasa, acreditata. Singura sansa sa-i actionam in instanta. Daca se mai aduna cativa dintre voi, cei cu probleme, luni contactam un avocat pentru 500 de lei si ii actionam in instanta. Alta solutie de rezolvare din pacate nu vad.
Daca tu ai din 19 septembrie trimitele mail cu extrasul bancar exact din data de cand tie retragerea pana in ziua cand ai trimis emalul.Asa dovedesti ca nu tiau intrat banii.Si eu as face dar inca nam 10 zile lucratoare cum zic ei.Am sa o fac dupa.In legatura cu avocatul si eu as fi de acord.Am de luat 2000 euro de la ei..Nu ma las
Comentariul a fost editat
Am trimis deja. Nu imi mai raspund la mesaje.
Am discutat cu cineva care se pricepe mai mult ca noi si zice ca un avocat ne ajuta foarte mult. Costa undeva la 500-1000 de lei si ne sustine in instanta. Daca ne adunam cativa, o sa fie o suma mica de persoana. De rezolvat sigur rezolvam. Dar daca stam doar sa ne plangem pe unde apucam, nu rezolvam nimic.
Am trimis si eu acum 4 ore nu mi-au raspuns la mail. Am dat retragere pe data de 24 septembrie sunt disperat , ce oare sa facem sa ne recuperam banii?
Chiar nu stiu ce sa mai cred, Astia chiar nu au platit pe nimeni de atata timp?De facut nush ce putem face deocamdata..Astia care sunteti de prin Bucuresti mergeti la ei la sediu..
Clau33
0
legalbet.ro mai ai ceva noutati in legatura cu cazul nostru? Mersi
Clau33
0
Oricum le-am mai trimis un email cerandu-le explicatii concrete cu ce se intampla.Am intrat si la ei pe site sa vad regulamentul .Nu au dreptate deloc.Le-am spus si asta.Postez si bucata de regulament aici
Le-am mai dat si eu un mail dimineata dar degeaba. Banii nu ii mai primim sunt bani multi
Eu nu concep sa nu primesc banii! Nu ma fac ei de 2000E ca asa vor ei.
Aceelasi mail l-am primit si eu,e standard..
Am sa numar zilele...cand fac 10 zile lucratoare sunt pe ei..
am eu 10 zile si le-am trimis, dar nu mai raspund la mail-uri
Insista..nu te lasa pana nu iti raspund!
Clau33
1
Tocmai ce am primit un email de la ei...Se tin tari..acum nu mai 7 zile lucratoare...sunt 10 zile.Cam asa arata emailul primit de la ei : ''Solicitarea dumneavoastră de retragere a fost aprobată.
Solicitarile jucătorilor de retragere de fonduri prin intermediul transferului bancar, din contul virtual sunt verificate și aprobate de către CasaPariurilor. Timpul de procesare al solicitărilor de retragere de fonduri include atât timpul de procesare de către serviciul intern al Organizatorului cât și timpul de procesare al băncilor și / sau al procesatorilor de plăti. Durata medie de procesare a unei solicitari de retragere de fonduri poate dura pâna la 10 zile lucrătoare, fără ca aceasta să constituie o perioada de referintă. În cazul în care suma nu este vizibilă în contul dumneavoastră în termenul menționat, avem rugămintea să reveniți cu un e-mail în care să faceți dovada acestui lucru. Spre exemplu, un extras de cont detaliat de la banca emitentă contului dumneavoastră din momentul în care a făcut solicitarea de retragere până în momentul transmiterii e-mailului.
De asemenea, vă informăm că dumneavoastră puteți efectua o cerere de retragere și prin intermediul cardului bancar folosit la depunere. Aceasta poate fi vizibilă în contul bancar într-o perioadă cuprinsă între 2-7 zile lucrătoare, fără ca aceasta să constituie o perioadă de referință.
În cazul în care solicitarea de retragere nu a ajus în contul bancar vă recomandăm să așteptați termenul specificat în acest email.
Vă mulțumim pentru înțelegere."
Acelasi email l-am primit si eu.
Salut - ca sfat, pe viitor, ar fi mai bine daca ati ati alege in cont retragere direct pe card, nu retragere prin transfer bancar. Asa va dura mult mai putin.
Cat despre situatia actuala, se va rezolva, doar ca exista o intarziere.
legalbet.ro mai stii ceva despre cazurile noastre?
Salut legalbet ! Daca stiam de situatie nu alegeam sa retrag prin transfer bancar. Am mai facuto si nu au fost probleme.Acum ne tin de o saptamana si nimeni nu da un raspuns concret. Te face sa te gandesti ca oare noi mai vedem sumele acelea vreodata?Mie mi se pare inadmisibil
Clau33
0
Poze drept dovada la ce tot vorbim noi aici
Si eu sunt in aceeasi situatie. Primim oare banii?
Poate se sesizeaza si cineva de pe site de aici, gen un administrator, daca tot suntem multi in situatia asta.
Nu cred ..nu vezi ca nici nr de tel. Nu are CP. Cum poti tu ca firma asa mare sa nu ti un telefon functional? Pai nu o fac ei din adins ? Acum vad ca nici la email nu mai raspund
Da, nu s-au mai obosit sa raspunda la mail-uri....Eu spun ca se rezolva, e o problema prea mare ca sa treaca neobservata.
nioiss
0
Stati linistiti ca s-ar putea sa nu mai dea nimic.In 23 .09 am retras si la fel acelasi raspuns cu procesatorul de plati, doar ca astazi dupa ce le-am spus ca am sunat la banca si nu exista nimic, au schimbat raspunsul:
"Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor CasaPariurilor.Vă informăm că în momentul de față există întârzieri la efectuarea retragerilor prin intermediul transferului bancar. Vă informăm că toate cererile de retragere înregistrate prin intermediul transferului bancar vor fi atribuite conturilor bancar, însă cu o mică întârziere.Ne cerem scuze pentru disconfortul creat.Vă mulțumim pentru înțelegere."
Comentariul a fost editat
Acum le-am facut si eu reclamatie . Si eu am retrageri din 29-Septembrie.
Chiar le-am trimis celor de la ONJN acest link pentru a vedea cate sesizari sunt pe aceasta tema.
Este foarte bine ce se intampla, trebuie sa luam atitudine, sa vada ca nu renuntam. Trebuie facute sesizari la OPC si ONJN. Poate nu mai primesc licenta :D sunt convins ca banii vor intra, dar trebuie sa dam din coate pentru ce-i al nostru...se pare ca altfel nu mai merge.
Comentariul a fost editat
Nu e vorba de renuntat...ca nu renunta nimeni.Mai ales cand e vorba de banii mei.Dar nu trebuia sa se intample lucrul asta.Pai ce? Eu le dau banii dupa o saptamana cand depun? Asa stiu foarte repede sa ia suma de pe card...
Stiu ce zici, nu e normal deloc. Eu, unul, dupa situatia asta, sterg tot ce inseamna cont de pariuri online la CP. Sa intre banii si ii salut din mers.
Mie inca nu mi-au raspuns.Le-am facut si eu o reclamatie la ONJN. Sper sa se remedieze situatia pana la urma.Tu catre ce banca ai facut retragerea?
dani20
0
Salut baieti. A rezolvat cineva ceva? Sunt in aceasi situatie cu 2 retrageri. Pe Ing. Acelasi raspuns pe email in care dau vina pe procesator si banca. Banca nu vede tranzactiile.
Nimik ...tu in ce perioada ai facut retragerile?
Ai mai luat legatura cu ei dupa ce ti sa spus ca e de la procesatorul de plati? Eu leam trimis si ieri si azi mesaj si nu mai raspund..
Le-am mai scris astazi si am zis ca in acelasi timp voi face reclamatie la ONJN... Daca si aia pot face ceva.
Oare au inceput sa aibe probleme? Nu am avut niciodata nemultumir cu ei. In relatiile trecute, banii au intrat a doua zi dupa retragere, fara probleme.
Nu stiu ce sa zik..nici eu nu am avut probleme in trecut cu ei..veneau banii foarte repede.Acum vad ca nu.si eu am de luat de la ei in jur de 10.005 Ron
Clau33
0
Daca esti din bucuresti asta ar fi singura solutie.spunele ca ma sunt o gramada de persoane in situatia ta.Lasa te rog un mesaj daca ai ajuns la ei la sediu
si pe facebook si pe email tot le-am zis ca suntem mai multi. probabil stiu si ei situatia asta si de-aia nici nu mai raspund. Iti scriu daca ajung si ce rezolv.
Normal ca stiu de situatie..dar fac pe prostii.daca stii ceva noutati lasa scris
Incerc sa ajung azi, dar pe seara. Vad ca au 2 sedii, unul pe Negoiu 12 si unul pe Splaiul Unirii 165. Le-am scris si pe facebook, incearca si tu. Daca suntem mai multi, nu au cum sa ne ignore.
Salut ..ai mai reusit sa mergi la ei la sediu?
N-am reusit, poate azi. Te anunt daca ajung
Clau33
0
Telefoane mai greu...sunt nefunctionale ..la emailuri raspund foarte greu.am sa fac sesizari si eu la ONJN
Comentariul a fost editat
da, acum am incercat si eu telefonic si nu e functional nr. :))) la emailuri nici nu se mai obosesc sa raspunda. O sa merg la sediu sa vad ce pot rezolva, poate avem cu cine sa vorbim acolo.
Clau33
0
Deci inseamna ca treaba e de la ei..trebuie facut ceva..si nu stiu ce..
Clau33
0
De la banca ce v-au zis?Stiu ceva de situatie?
Trebuie insistat la Casa Pariurilor. Mail-uri, telefoane, mers la ei la sediu, cine e din Bucuresti, pe strada Negoiu nr.12, sector 3, pe la rond Alba Iulia. Sesizari la OPC si ONJN
Arata mai mult
Copy the token