Reclamatii
In progress

Abuz

5 ianuarie 2023, 19:46
0

Voi da copy-paste la mesajul trimis celor de la ANPC: In data de 26 octombrie 2022 mi-am facut cont pe site-ul am depus in acesta suma de RON si am castigat suma de 159 RON. Astazi, dorind sa intru pe website pentru a-mi retrage banii, am observat ca nu ma pot loga in cont. Am contactat agentul de suport prin intermediul Chat-ului Suport Live, si mi s-a comunicat ca mi-a fost inchis contul iar toti banii mei au fost transferati catre bugetul de stat, deoarece nu am validat identitatea contului in termen de 30 de zile. Desi eu imi aduc aminte ca am validat contul, agentul mi-a spus ca nu a fost si ca nu se mai poate face nimic. L-am intrebat de ce nu am fost anuntat de nimeni, prin orice intermediu (avand acces la numarul meu de telefon si la adresa de e-mail) inainte de a-mi inchide contul si de a-mi transfera banii, iar acesta mi-a raspuns ca nu scrie nicaieri ca sunt nevoiti sa anunte clientii in legatura cu banii lor. Am cerut inclusiv o dovada ca banii au fost intr-adevar transferati catre bugetul de stat, si mi-a spus sa trimit e-mail la adresa lor de suport. Cu alte cuvinte, banii pe care i-am depus plus banii pe care i-am castigat au fost trimisi fara cunostinta mea catre bugetul de stat (conform spuselor agentului de suport) si nu se mai poate face nimic, desi am intrebat daca se poate gasi o cale amiabila pentru a-mi recupera banii. Consider ca acesta este un abuz din partea operatorului si doresc sa imi recuperez toata suma. Doresc sa mentionez ca nu am primit pe e-mail nicio factura/bon fiscal/chitanta/contract, singurele dovezi pe care le am sunt e-mailurile primite din partea operatorului in legatura cu contul si depunerea. Le pot trimite pe toate catre dumneavoastra pentru dovada platii. Am cerut sa primesc pe e-mail inclusiv discutia cu agentul, am primit-o insa nu am niciun PDF, pot doar sa va trimit printscreen.

Suma: 159 RON
Copy the token