Reclamatii
Rezolvat

Cont suspendat

3 august 2022, 09:12
1

Prietena mea are cont winner. Au fost efectuate pe contul ei mai multe depuneri, cu mai multe carduri care imi aparțin. Dupa mai multe solicitari de a trimite declaratiile prin care spun ca am luat cunoștință si am fost de acord cu acele depuneri, winner trimite astazi 2 emailuri in acelasi timp. Unul in care se precizează ca documentele au fost analizate si acceptate si al doilea in care spun ca acel cont a fost suspendat pentru a-l analiza in maxim 10 zile. Au mai fost astfel de situatii in trecut insa atunci s-a efectuat cu succes verificarea si banii au fost retrasi. Acum insa au recurs la suspendarea contului. Ce se poate face.

Suma: 2500 RON
Salut. Deși spui că ai mai procedat astfel și în trecut și ai reușit să retragi, te sfătuiesc să nu mai faci asta. Cardul ar trebui să fie pe numele titularului de cont. Altfel, apar probleme la retragere. Ca acum... Am trimis sesizarea ta și către Winner.
Copy the token