Reclamatii 671

Ma numesc Joita Gheorghe Razvan si ma confrunt cu o înșelăciune din partea platformei Winner. În data de , am plasat un bilet cu 5 evenimente pe care o sa las atasat aici. Printre evenimente , am avut pariul Total Puncte Jucator: Rozier 23.5 puncte bune si frumoase pana in momentul in care Winner pentru a ma insela , mi-a notat pariul cu pierzator. Am verificat pariul din nou , am cautat in regulamentul lor intern la secțiunea Baschet sa vad se vad de ce + plus pe Flashcore (de aici iau ei rezultatele). 25 de puncte . Am luat legatura cu ei si le am transmis cele întâmpinate. Raspunsul a fost ca Rozier a marcat 22 in cele 4 sferturi +3 puncte în prelungiri. Am cautat din nou in regulament si pariul propriu zis . , tot regulamentul face referire la meci iar pariul la fel ,fiind singurul pariu de genul puncte pe jucator. În plus pe Flashcore ,nu este mentionat ca ea a dat 22 de puncte ,ci 25 ( se poate verifica si pe site ul oficial Nba. Am incercat sa fiu de buna credinta,dar au încercat im continuare sa ma insele. O sa atasez mailul dat , biletul ,plus pasajele din regulament. Nu mi se pare normal sa fiu umilit si batjocorit in conditiile in care nu am cerut decât dreptul meu . O sa înaintez si in presa plus online pentru a face publică INSELACIUNEA. Doresc suma biletul câștigător în cont + inca 50% din valoarea cîștigului, pentru stresul cauzat. În plus doresc si amendarea platformei ptr manipulare si inselaciune. Mentionez ca o sa fac public raspunsul si pedeapsa primită de Winner
Buna ziua. un cont mai vechi la netbet in care nu am numărul de telefon actual. doua zile am depus suma de 55 bonus încă inceput sa joc,am incercat sa fac retragere de 1000 nu s a putut face pentru că nu era contul validat. imediat am luat toate documentele necesare validării și le am incarcat pentru validarea contului. Ieri dimineață am reușit să fac retragerea pe card...(pe la ora 10:00). așteptat 8 încă nu au intrat...așa că am anulat retragerea(neștiind că retragerea durează 24-48 de ore). seara am mai jucat din acei bani până am făcut suma de 3200 lei. dat retragere după care am incercat sa contactez pe toate căile posibile(mail telefon whats app) pe cineva de la netbet sa mă asigur că sunt ok toate documentele necesare. un ător. reușit să iau legătura cu un asistent netbet..căruia i am spus că am un număr de telefon mai vechi pe acel cont. el a interpretat că ar fi doua persoane pe cont și mi a spus că, conform legii o să mi se închidă contul. Cererea de retragere a fost deja făcută iar la jumatate de ora după ce am vorbit cu omul respectiv am incercat sa mă loghez și mi a apărut"acest cont este blocat"... În dimineața aceasta am trimis trei mailuri pentru că mi se a cerut extras de cont..îl trimit și de fiecare dată primesc același mail(sa trimit extrasul de cont) Sun la call centre și nu răspunde nimeni... Va rog frumos sa mă ajutați macar sa îmi recuperez contul chiar îmi doresc să fie închis în continuare pentru că sunt foarte neserioși și abuzivi VA ROG FRUMOS AJUTATI MA Las aici un număr de telefon in caz că mă poate îndruma cineva sau sfătuii in vreun fel pentru recuperarea banilor 0748280331 Mail: Am atașat mai jos cererea de retragere Screenshot cu contul când am incercat sa mă conectez Și mailul pe care l am primit de 3 ori în această dimineață la care am atașat de fiecare data documentul cerut(extrasul de cont) Va rog ajutați mă și mulțumesc anticipat!
Salutare tuturor , De curand am deschis un cont de "pierzator" pe platforma NETBET ,mai exact in data de , iar pana in data de am facut un numar de depuneri cumulativ 5000 Ron in data de am castigat suma de 72000 Ron , dar retragerea am facut-o pe 10000 Ron atunci ma aflu in asteptare , cu un sold curent de 60003 Ron , am trimis un email catre echipa NetBet la care primit urmatorul raspuns. Buna ziua , Termenul standard de validare al retragerilor oferit de catre departamentul abilitat este de 24/48 ore. De asemenea observ in contul dvs . ca departamantul abilitat a solicitat si o verificare telefonica .... Lucru ce nu sa intamplat , iar astazi am reusit sa ii contactez via chat , unde domnul Tudor angajat al Netbet mi-a zis ca retragerea poate dura pana la 15 zile lucratoare . Eu inteleg mahnirea lor , nu vor sa plateasca , sunt ceea ce sunt cu un motiv , si existenta lor pe piata din Romania se datoreaza unor spagi uriase , cu niste contracte semnate cu statul Roman ce lucreaza in favoarea lor , dar totul are o limita . Nu ma gandeam sa fac o astfel de plangere , dar nu este prima data in care banii imi sunt furati si contul inchis fara motiv , si aici ma refer la Casa Pariurilor , o alta companie cu sediu fizic in Malta ... ( nu platesc taxe pe teritorul acelei insule) Ideea este urmatoarea , vreau sa stabilesc un precedent pentru toti acesti escroci , ii voi da in judecata daca nu isi respecta platile , imi permit sa suport cheltuielile , sper sa fac un bine intregii comunitati de jucatori inselati trebuie sa fie si in favoarea noastra . Multumesc Alina mBună ziua, Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și lțumesc pentru mesajul trimis. TermBună ziua,Vă mulțumesc pentru mesajul trimis. Termenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului dvs. Ne puteți ajuta să ne îmbunătățim serviciile răspunzând unui chestionar compus din 5 întrebări scurte. Întregul proces nu va dura mai mult de 1-2 minute, click aici :) În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect,Bia 312 296 251 NetBetenul standard de validare al retragerilor oferit de către departamentul abilitat este de 24/48 de ore. De asemenea, observ în contul dvs. că departamentul abilitat a solicitat și o verificare telefonică. Astfel veți fi contactat telefonic in cursul zilei de maine, pe numărul de telefon salvat în fișa contului În cazul în care mai aveţi întrebări, nu ezitaţi să ne contactaţi. Cu respect, Biancelații Clienţi -măr de telefon: +40 312
Copy the token