Reclamatii 671

Furat pe fata 2

Rezolvat
Buna ziua, Ma numesc Razvan Alexandru , cu domiciliu in Bucuresti, reclam firma MOZZARTBET MALTA Limited. La da de in intervalul orar - am plasat eu impreuna cu colegii mei de job 21 de bilete la loteria inventata de acestia pe nume Indiana (6/48) ,vazand cotele mai mari ca la concurenta. Data loteriei la care s-a extras a fost de . De ce spun inventatata?! , deoarece aceasta loterie conform siteului oficial se extrage 6 din 46 de acum 2 ani , site oficial , sau wikepedia , verificati chiar si concurenta, superbet , efortuna mai bine de 2 ani aceasta firma a furat banii tuturor clientilor ce au participat la aceasta loterie, conform regulamentului de joc Mozzart , trebuie sa se acorde cota 1 , acestia asumandusi corectitudinea datelor furnizate catre clienti in cazul loteriilor , atasat regasiti 5 dintre biletele mele , mentionez faptul ca din cele 21 de bilete ale mele personale 2 au fost stornate nu , s-a acordat cota de 1 pe intreaga loterie si am incasat banii pe aceste 2 bilete , restul se afla cu statusul de 'Necastigator' , va rog sa urgentati plata biletelor si sa luati masurile necesare , totodata am deschis un dosar pe pesoana fizica asupra acestei firme pentru inselaciune si daune morale. Am dat nenumarate emailuri catre acestia spunandu-mi ca este in procesare cererea mea , dar pe banii mei sa astept atata? Mentionez ca loteria a fost blocata si scoasa din oferta Mozzart. Mentionez ca in agentie a fost o colega de serviciu eu neputand sa ajung pana la ora 21:00 si i -s-a transmis sa dau email adica mai pe scurt ma chemat degeaba in agentie. Multumesc, atasat regasiti o parte din bilete si emailuri.
Salutare, Doresc sa inaintez aceasta sesizare din pricina comportamentului abuziv avut de catre o angajata de-a dvs. Astazi, , in jurul orei 11:30, am fost in agentia Superbet de pe bulevardul Garii nr 30 A, Brasov, intentionand sa pariez pe cateva meciuri, moment in care domnisoara ce se afla pe acea tura de lucru ( fara ecuson la vedere, fara masca si fumand iqos in incinta agentiei ) m-a rugat sa astept afara deoarece limita este de 3 persoane ce pot intra in agentie. Zis si facut, am așteptat cca. 15 minute in frig, intr-un final iesind din agentie o persoana. Imediat dupa, am intrat in agentie si am pus biletele cu meciurile pe care doream sa pariez ( maxim 3 minute a durat) O rog frumos pe angajata dvs sa imi puna si cateva extrageri la jocul cu bile insa pe un ton ridicat mi-a spus: ,, nu poti pentru ca domnul ce a iesit se intoarce si aici au voie maxim 3 persoane si are credit in aparat. Nu te ajut! " In acel moment o intreb pe un ton politicos de ce procedeaza asa, exprimându-mi dorinta de a ma juca si la aparate, insa in continuare imi spune sa pararesc agentia ca se intoarce domnul ce a iesit dar mai are credite in aparat. As vrea sa imi spuneti va rog in baza carei politici interne a companiei Superbet se obisnuieste in acest context pandemic ca desi jucatorul paraseste agentia, el sa aiba posibilitatea sa tina aparatele ocupate inutil pe motiv ca are credit in aparat si se va intoarce, din moment ce tot compania Superbet impune ca in unele agentii sa intre maxim 3 persoane ? Inteleg ca daca vin si eu cu 10 lei si pun miza de 1 ban, am dreptul sa stau in agentie si sa blochez aparatele pana mi se termina creditul, nu ? As dori un raspuns clar, sustinut cu argumente pertinente din partea dvs, ulterior si analizarea acestei situatii si sanctionarea angajatei dvs, care se pare ca are o atitudine de manager regional, fara masca in agentie ( fiind clienti in agentie la acel moment) si fumand cu nonsalanta iqos ( daca as fi fumat si eu iqos sau glo in incinta unei agentii Superbet, sunt sigur ca era chemata echipa de interventie ) . Astept cat mai urgent raspunsul din partea dvs, ulterior ne vom auzi in instanta. Multumesc, Andrei

Cont blocat

Rezolvat
Pe 14 ianuarie 2021 le-am scris spunandu-le ca am avut un cont la inainte de a-si lua licenta pentru piata din Romania si de a se infiinta , le-am spus nickname-ul si adresa de email a contului deoarece cand am incercat sa ma loghez am observat ca era inaccesibil. Pe 20 ianuarie 2021 (da, le-a luat o saptamana fara cateva ore) imi raspunde Andreea si-mi spune ca ". a putea continua sa folosesti contul tau si pentru deplina securitate a acestuia, avem nevoie de cateva documente care să iti certifice varsta, identitatea si domiciliul...". Pe 23 ianuarie 2021 ii raspund Andreei trimitandu-i o poza cu buletinul si cu un extras de cont bancar abia emis. Pe 24 ianuarie 2021 imi raspunde Andreea spunand "Îți mulțumesc pentru documentele pe care le-ai trimis. Le-am verificat și ești gata de joc. Va rugam sa asteptati 4 ore pana sa va resetati parola si sa va logati in cont. Contacteaza-ma in cazul in care ai nevoie de asistenta sau ajutor." si am crezut ca totul este in regula si ca voi putea juca pe site. Pe 25 ianuarie 2021 (trecusera vreo 16 ore de la ultimul raspuns al Andreei) ma loghez in cont, imi apare un mesaj care imi cerea sa imi updatez contul cu CNP-ul si sa mai bifez cateva chestii (ca am citit termenii si politica de confidentialitate). Dupa ce am apasat butonul "update", sunt scos din cont fara sa apuc sa imi resetez parola. Iar cand incerc sa intru in cont primesc afisat un mesaj cum ca mi-a fost inchis contul. Iar cand incerc sa ma loghez cu adresa de email zice ca nu mi-a fost configurat contul pentru astfel de acces si ca sa incerc logarea cu numele de utilizator. Tot pe 25 ianuarie 2021 (practic imediat dupa ce am observat cele ce v-am relatat mai sus), trimit un email pe aceeasi adresa de email unde pana acum imi raspunsese Andreea, intreband despre ce este vorba si cum se rezolva problema asta. Nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi, 11 februarie 2021. Cat sa-i mai astept, ca ma ia somnul ? DECI REZUMAT, treaba sta in felul urmator: eu le-am spus ca nu am mai jucat la ei de prin 2015-2016 dar ca am un cont inregistrat cu ei (contul era verificat si inainte sa obtina licenta speciala de la ONJN pentru piata din Romania - depusesem si scosesem bani de mai multe ori). Ei imi cer actele sa vada ca sunt chiar eu. Le dau actele si imi spun OK, poti juca. Apoi cand incerc sa joc, observ ca de fapt nu pot din cauza lor. Le scriu si nici dupa trei saptamani nu primesc ajutor cum sa rezolv situatia asta care nu a aparut din vina mea !
Buna ziua, Am inregistrat pe ieri dupa amiaza la ora 13:30 cand am fost pe drum si am trimis toate documentele necesare pe care a trebuit sa trimit si pentru alte pariuri de casa inainte. Am depozitat 500 de ron. Am vazut și promotia cu freebeturile si am inceput sa joc cu toti banii mei la 9 evenimente cu 50 de ron. Am mai depozitat inca 215 ron ca am vazut ca sunt niste meciuri bune. Am pariat la Premier Leauge, la League One, Copa del Rey, la Esport si la un meci de tenis. Am pariat cam 10 meciuri pe evenimente din data de 26 ianuarie si restul la data de astazi la 27 ianuarie. Mă joc și la alte pariuri de case si toate documentele au fost totodate acceptate imediat sau ulterior, sau nu am putut sa fac depozit inainte sa fie validata contul meu (de ex. la unibet). Cu aceste ganduri am pariat de prima data înainte sa contul meu sa fie 100% verificate ca pana acum nu am avut problema din asta. La ora în jur de 19:00 am primit un email de la maxbet ca contul meu este inchis definitiv in urma verificarilor de rutina ce se efectueaza asupra tuturor conturilor. Am inceput sa contactez maxbetul pe telefon dar nu am putut ca nu are linie telefonie care funcționeaza am aflat ulterior. Am scris pe live chat de ce a fost inchis contul meu și am primit acest răspuns totodata: “Îți aducem la cunoștință faptul că aceste decizii sunt luate conform termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului. Te rugăm să dai atenție acestor termeni prin accesarea link-ului de aici. De asemenea, regăsești mai multe detalii dând click aici. În plus, poți verifica Articolul 133, alineatul 1 din Hotărârea de Guvern nr. 111 din 24 februarie 2016.” “Vă informăm că toate depunerile efectuate au fost jucate, iar banii jucați numai pot fi returnați.” Nu inteleg nimic. In familie toti jucam la multe case de pariuri, suntem 6 persoane in familie si concuram cine juca mai bine cu banii depozitat. Dar așa ceva nu sa întâmplat pana acum. Deci practic am ramas fara bani și fara cont activ. Ei au lasat sa fac depozitare fara nici o restrictie dar ulterior au inchis contul fara motivate concreta și nici banii depozitat nu da inapoi. Toate biletele au fost acceptate. Practic ei a furat banii mei. Am verificat pariurile din data de ieri și mai multe au câștigat decât pierdut, momentan ar trebui sa am pe cont în jur de 950 de ron și 3 pariuri deschise cu 50 de ron. Eu nu pot sa vorbesc cu ei, ei practic nu fac comunicare cu mine decat imi trimite totodata 2 linkuri cu termeni și condiții. Cea ce nu inteleg cum se poate functioneaza o casa de pariu in Romania care lasa sa oamenii fac depunere și ulterior fără motivatie concretă ei Inchide contul și confisca toți banii depozitat și câștigurile relevante din pariurile. Va rog să-mi ajutați cu acest caz dacă aveți comunicare mai directe cu ei ca eu nu pot sa fac altceva decât sa mă duc la onjn (dar problema este ca onjn-ul verifica numai dacă au fost respectat termeni și condiții) dar nu verifica dacă este legitim si termenele și condițiile. Cu toate bune, Szatmari Margit Agnes

Winmasters

Rezolvat
Copy the token