Reclamatii 1 031

Buna ziua, Am inregistrat pe ieri dupa amiaza la ora 13:30 cand am fost pe drum si am trimis toate documentele necesare pe care a trebuit sa trimit si pentru alte pariuri de casa inainte. Am depozitat 500 de ron. Am vazut și promotia cu freebeturile si am inceput sa joc cu toti banii mei la 9 evenimente cu 50 de ron. Am mai depozitat inca 215 ron ca am vazut ca sunt niste meciuri bune. Am pariat la Premier Leauge, la League One, Copa del Rey, la Esport si la un meci de tenis. Am pariat cam 10 meciuri pe evenimente din data de 26 ianuarie si restul la data de astazi la 27 ianuarie. Mă joc și la alte pariuri de case si toate documentele au fost totodate acceptate imediat sau ulterior, sau nu am putut sa fac depozit inainte sa fie validata contul meu (de ex. la unibet). Cu aceste ganduri am pariat de prima data înainte sa contul meu sa fie 100% verificate ca pana acum nu am avut problema din asta. La ora în jur de 19:00 am primit un email de la maxbet ca contul meu este inchis definitiv in urma verificarilor de rutina ce se efectueaza asupra tuturor conturilor. Am inceput sa contactez maxbetul pe telefon dar nu am putut ca nu are linie telefonie care funcționeaza am aflat ulterior. Am scris pe live chat de ce a fost inchis contul meu și am primit acest răspuns totodata: “Îți aducem la cunoștință faptul că aceste decizii sunt luate conform termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului. Te rugăm să dai atenție acestor termeni prin accesarea link-ului de aici. De asemenea, regăsești mai multe detalii dând click aici. În plus, poți verifica Articolul 133, alineatul 1 din Hotărârea de Guvern nr. 111 din 24 februarie 2016.” “Vă informăm că toate depunerile efectuate au fost jucate, iar banii jucați numai pot fi returnați.” Nu inteleg nimic. In familie toti jucam la multe case de pariuri, suntem 6 persoane in familie si concuram cine juca mai bine cu banii depozitat. Dar așa ceva nu sa întâmplat pana acum. Deci practic am ramas fara bani și fara cont activ. Ei au lasat sa fac depozitare fara nici o restrictie dar ulterior au inchis contul fara motivate concreta și nici banii depozitat nu da inapoi. Toate biletele au fost acceptate. Practic ei a furat banii mei. Am verificat pariurile din data de ieri și mai multe au câștigat decât pierdut, momentan ar trebui sa am pe cont în jur de 950 de ron și 3 pariuri deschise cu 50 de ron. Eu nu pot sa vorbesc cu ei, ei practic nu fac comunicare cu mine decat imi trimite totodata 2 linkuri cu termeni și condiții. Cea ce nu inteleg cum se poate functioneaza o casa de pariu in Romania care lasa sa oamenii fac depunere și ulterior fără motivatie concretă ei Inchide contul și confisca toți banii depozitat și câștigurile relevante din pariurile. Va rog să-mi ajutați cu acest caz dacă aveți comunicare mai directe cu ei ca eu nu pot sa fac altceva decât sa mă duc la onjn (dar problema este ca onjn-ul verifica numai dacă au fost respectat termeni și condiții) dar nu verifica dacă este legitim si termenele și condițiile. Cu toate bune, Szatmari Margit Agnes

Winmasters

Rezolvat
Bună seara, doresc sa păstrez numele sub semnătura anonimatului asa ca ma voi prezenta doar cu prenumele meu, ma numesc Răzvan am o problema cu jocurile de noroc sunt dependent de acestea, mi am creat un cont la cei de la 888 in urma cu maximum o săptămână, am pierdut o suma de peste de lei la aceasta casa de pariuri, neavând nici o șansă la sloturi dar nu aici vreau sa punctez pentru ca știm cu toți sloturile sunt oferite de anumiți furnizori licențiați, problema este ca nu ma puteam autoexclude de pe aceasta platforma decât telefonic și sa sun pe un număr de U. K. Eu fiind acasă împreună cu soția și copilul meu nu am putut sa contactez aceasta casa de pariuri telefonic în ziua respectiva data de ., doresc restituirea sumelor depuse începând după prima acțiune a mea de autoexcludere din data de ora 17:29, am dat email neraspunzand și suferind de dependenta am cerut după o perioada de timp sa îmi lase asa, menționez ca în tot acest timp am avut contul activ, am dat din nou email cu autoexcludere unele dintre ele nefiind cele mai ne politicoase doar ca fiind încins de cele întâmplate am avut și un vocabular mai vulgar, așadar rog rezolvarea restituirii sumei de d e lei cât am depus după prima solicitare de autoexcludere, consider ca am fost privat de acest drept, puteam sa nu am credit sau alte probleme sa fiu cu handicap sa nu pot vorbii telefonic și sa îmi pot dau autoexcludere direct de pe site sau sa îmi blocheze la cererile mele făcute pe email contul. După prima solicitare de autoexcludere am avut 3 depuneri dacă nu ma înșel la data de ora 21:32 400 lei, ora 14:04 400 lei și ora 14:47 500 lei. Atașat regăsiți apelul telefonic făcut către aceștia și emailurile mele trimise fără nici un răspuns. Mulțumesc!

Cont blocat

In afara competentei
Cont blocat pentru ca au spus ca am folosit un banc card pentru doua conturi dar primul cont pe Care am avut am sters fiindca nu functiona corespunzator chiar daca leam scris reclamatii. Si cél din urma pe contul in Care mam jucat am castigat la Data de 9000 de Euro din Care 4500 de euro am virat in contul meu bancar. Am primit un email de confirmare in Data de ca cei 4500 de euró va fii virat in contul meu dar azi dimineata la óra 7:55 Minute Data de am primit un email ca sa le trimit datele mele personale si cardul bancar pe ambele parti fotográfiat. Leam trimis pentru Netbet si am vb cu un operátor si mia spus ca Imi blocheza ambele conturi cand deja eu primul lam blocat mai múlt de 2 saptamani, si raspunsul pe Care Leam primit ca eu figurez cu doua conturi si la ambele conturi sunt aceleas date deci contul bancar sa referit domnu. Lám intrebat ce va fii cu bani si mia spus se rezolva sa Stau linistit si sa astept. Dar singurul lucru pe Care nu inteleg chiar daca au spus ca se rezolva de e se intampla ca in mód abuziv sunt blocat pe cont din ce a ce multe ori am depus bani, nu este nici o problema ca omul pierde sau depune bani. Nu mi se pare corect ca omul castiga si vin DIN spate ca sa nu te plateasca fac toate feluri de excrocerii si nu vireaza bani castigat,si pe langa asta am si Fotografie de pe suma castigata si transferata. Si am si confirmare de email. (oameni buni ne jucam pierdem bani fiecare cat a pierdut dar daca ai noroc si castigi nu Poti retrage bani tai castigatsi mai alles ca trebe sa asteptam saptamani dar ei pot retrage bani respectivi intro secunda !!!!!) Va rog frumos sa ma ajutati cum sa procedez in situatia respectiva. Cu stima : Perghelt Daniel.
Copy the token