Reclamatii
In afara competentei

Cont blocat

13 ianuarie 2021, 15:09
5

Cont blocat pentru ca au spus ca am folosit un banc card pentru doua conturi dar primul cont pe Care am avut am sters fiindca nu functiona corespunzator chiar daca leam scris reclamatii. Si cél din urma pe contul in Care mam jucat am castigat la Data de 9000 de Euro din Care 4500 de euro am virat in contul meu bancar. Am primit un email de confirmare in Data de ca cei 4500 de euró va fii virat in contul meu dar azi dimineata la óra 7:55 Minute Data de am primit un email ca sa le trimit datele mele personale si cardul bancar pe ambele parti fotográfiat. Leam trimis pentru Netbet si am vb cu un operátor si mia spus ca Imi blocheza ambele conturi cand deja eu primul lam blocat mai múlt de 2 saptamani, si raspunsul pe Care Leam primit ca eu figurez cu doua conturi si la ambele conturi sunt aceleas date deci contul bancar sa referit domnu. Lám intrebat ce va fii cu bani si mia spus se rezolva sa Stau linistit si sa astept. Dar singurul lucru pe Care nu inteleg chiar daca au spus ca se rezolva de e se intampla ca in mód abuziv sunt blocat pe cont din ce a ce multe ori am depus bani, nu este nici o problema ca omul pierde sau depune bani. Nu mi se pare corect ca omul castiga si vin DIN spate ca sa nu te plateasca fac toate feluri de excrocerii si nu vireaza bani castigat,si pe langa asta am si Fotografie de pe suma castigata si transferata. Si am si confirmare de email. (oameni buni ne jucam pierdem bani fiecare cat a pierdut dar daca ai noroc si castigi nu Poti retrage bani tai castigatsi mai alles ca trebe sa asteptam saptamani dar ei pot retrage bani respectivi intro secunda !!!!!) Va rog frumos sa ma ajutati cum sa procedez in situatia respectiva. Cu stima : Perghelt Daniel.

Suma: 4500 RON
Miau trimis un eamil ieri seara ca sa le trimit datele inca odata ca nu se vede marginea buletinului si a banc cardului si sa le explic dece am avut doua conturi cu acelasi card bancar leam explicat dar de atunci nimica
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
1
Buna ziua,

Va rugam sa contactati colegii nostri care se ocupa de Austria, la email-ul: informationen@netbet.com

Va multumim pentru intelegere.

Cu prietenie,
Echipa NetBet
Miau trimis un eamil ieri seara ca sa le trimit datele inca odata ca nu se vede marginea buletinului si a banc cardului si sa le explic dece am avut doua conturi cu acelasi card bancar leam explicat dar de atunci nimica
Salut. Am trimis sesizarea ta catre Netbet Romania.
Copy the token