Reclamatii 671

Am dat o retragere la ei prin 17 iunie (miercuri) in skrill. A stat vreo 3 zile fara sa primesc nici macar un mail de confirmare nimic de la ei. Am anulat retragerea vineri si am dat din nou seara. Sambata primesc mail sa mai depun capturi de ecran cu tot felu de dovezi pentru a se putea procesa retragerea. Fac capturile si le trimit. Primesc mail astazi ca e totul in regula si ca au fost parobate documentele. Acum seara primesc un mail cu o oferta din partea lor sa nu uit sa plasez pariuri ca mai am bani in cont. Intru sa verific si surpriza. Retragerea a fost anulata si banii in balanta. Fara sa primesc nici o notificare nimic de la ei in acest sens. Eu asteptand sa intre banii de pe retragere. Ii contactez pe chat si ma lovesc de tot felul de scuze de la "Olga" ca situatia mea nu tine de departamentul de relatii cu clientii si nu are cum sa imi dea informatii. Mai mult sustine ca am fost anuntat. II trimit dovada cu mailul primit dupa care imi spune ca intradevar se poate sa fie o greseala tehnica, etc. Unde se poate depune o plangere impotriva agentiei cand se intampla astfel de situatii in care agentia nu respecta regulamentul, mai mult te duce cu zaharelul, apeland la tot felu de metode de a te constrange sa pierzi banii la ei pe site. Cu siguranta asta e intentia lor. Ca pana la urma jucatorul sa cedeze si sa bage mana in sac sa mai plaseze pariuri la ei. Are efect o plangere la vreuna din institutiile statului : ONJN , Protectia Consumatorului, Etc.? PS: Nu am primit banii nici la aceasta ora. Bineinteles ca la ei termenul de plata decurge de la ultima retragere, nu de cand am dat eu retragere si ei au inceput cu tot felul de metode josnice.

Cerinte abusive.

Rezolvat
Copy the token