Reclamatii 297

Buna seara! Acum 3 saptamani am facut 2 retrageri una de12000 , rrespectiv 250 Ron , pe un card ce nu imi apartinea ((precizez ca timp de peste 2 ani am depus si retras bani dupa acest card), in aceasi zi cand am facut retragerea am primit mail cu faptul ca retragerile sunt suspendate si mi’au cerut mai dovada adresei mele precum și documentul aparținătorului cardului! Dupa 10 zile de așteptare, timp in care eu am putut folosi contul in continuare având pe el o suma de bani de peste 70 000 RON,bani folosiți pt a ma juca la mini jocuri. In data de din banii respectivi mai aveam in jur de 33000 RON și in jur de ora 14 jucandu’ma la mini jocul temple tumble(megaways), după pagina de bingo, mai aveam in jur de25000 RON unde am ridicat betul la 60 RON mâna , spre surprinderea mea după câteva mâini îmi da Bonus de 6 rotiri. In timpul Bonusului ajung sa’mi dea 24 de rotiri, la a 23’a rotire mi s’a blocat jocul , lucru ce nu m’a preocupat deoarece și in trecut cu alt joc mi se intamplase, chiar și cu o zi înainte la același joc am avut același problema. ( in primul caz am vb cu live chatul si m’au ghidat spre istoricul jocului din contul meu, dandu’le toate informațiile pt a confirma câștigul . In al doilea caz nu a fost nevoie, pt ca am închis telefonul și încercând sa intru la o ora diferită a funcționat , nu am fost nevoită sa cooptez live chatul ) . Revenind la problema de baza , am închis jocul și am intrat mai pe seara cu gândul ca voi termina ultima mâna și voi avea câștigul. Spre surprinderea mea contul era suspendat !!! Câștigul in momentul blocării jocului era de peste 21000 RON ! I’am contactat prin live chat și mi’au confirmat suspendarea contului Unibet pt încălcarea Termenilor și condițiilor și mi’au spus ca cele 2 retrageri au fost deblocate plus soldul meu punandu’mi banii pe cont. Bineinteles ca Bonusul nu a fost alocat in contul meu pt ca Bonusul este blocat la mâna 23 din 24. Au zis ca vor controla și îmi vor trimite un mail . Am rugat sa ma lase sa accesez contul pt a intra in istoricul jocului, lucru care mi’a fost câteva ore am primit un mail unde spune ca mâinele au fost finalizate. I’am contactat din nou și mi’au zis ca vor redeschide cazul , in momentul de fata nu am niciun răspuns ! Dacă eu nu pot accesa istoricul jocului , cum pot demonstra câștigul!?

retragere casa pariurilor

In afara competentei
buna ziua, in data de am vrut sa scot si eu dupa o lunga perioada de aproape 2 ani de cand e cotul o suma de bani ea fiind aproape jumatate de cat este acum. si de atunci au inceput problemele datorita faptului ca prin aprilie am pierdut telefonul vechi, am pierdut si adresa de e mail si nu am reusit sa o recuperez si nu i am dat importanta pana pe 13 februarie. m au informat ca mi au trimis pe mail ce trebuie sa fac eu nu stiam de ce nu primesc, dupa ceva timp am observat ca nu este adresa cea noua. am reusit sa schimb adresa de mail. am primit mail cu ce trebuie sa le trimit ca sa pot sa confirm identitatea, acolo era scris si de data creeri contului. am sunat si le am zis problema cu telefonul si ca din data de cand am facut contul pana am schimbat adresa de e mail nu detin nici o informatie, doamna de la suport clienti a spus sa le specific asta in e mail si o sa fie ok, dupa crezand ca se rezolva problema am asteptat 24h de ore un raspuns de la ei carenu a venit si am sunat la suport ce le am dat cnp ul mi au si trimis mail ca sa scriu pe o foaie alba data creeri contului si suma primei depuneri, i am explicat situatia si lui cu toate ca am scris o declaratie pe o foaie alba si am facut un selfie cu ea in mana , si i am spus ca imi e imposibil sa accesez adresa aceea de e mail raspunsul lui fiind {nu cred ca e asa greu sa ti recuperezi adresa de e mail} poate pentru uni care au ajuns sa lucreze pentru niste hoti nu este dar pentru mine este pentru ca nu pot accesa cu numarul de telefon si nici cu alta adresa de recuperare si fara autentificarea prin intrebari. unde trebuie sa cer un istoric cu toate tranzactiile de pe contul meu? sau ce pot face in continuare? acum cand nu pot scoate suma de bani am ajuns la 15000 de lei in cont.

Cont blocat

In afara competentei
Cont blocat pentru ca au spus ca am folosit un banc card pentru doua conturi dar primul cont pe Care am avut am sters fiindca nu functiona corespunzator chiar daca leam scris reclamatii. Si cél din urma pe contul in Care mam jucat am castigat la Data de 9000 de Euro din Care 4500 de euro am virat in contul meu bancar. Am primit un email de confirmare in Data de ca cei 4500 de euró va fii virat in contul meu dar azi dimineata la óra 7:55 Minute Data de am primit un email ca sa le trimit datele mele personale si cardul bancar pe ambele parti fotográfiat. Leam trimis pentru Netbet si am vb cu un operátor si mia spus ca Imi blocheza ambele conturi cand deja eu primul lam blocat mai múlt de 2 saptamani, si raspunsul pe Care Leam primit ca eu figurez cu doua conturi si la ambele conturi sunt aceleas date deci contul bancar sa referit domnu. Lám intrebat ce va fii cu bani si mia spus se rezolva sa Stau linistit si sa astept. Dar singurul lucru pe Care nu inteleg chiar daca au spus ca se rezolva de e se intampla ca in mód abuziv sunt blocat pe cont din ce a ce multe ori am depus bani, nu este nici o problema ca omul pierde sau depune bani. Nu mi se pare corect ca omul castiga si vin DIN spate ca sa nu te plateasca fac toate feluri de excrocerii si nu vireaza bani castigat,si pe langa asta am si Fotografie de pe suma castigata si transferata. Si am si confirmare de email. (oameni buni ne jucam pierdem bani fiecare cat a pierdut dar daca ai noroc si castigi nu Poti retrage bani tai castigatsi mai alles ca trebe sa asteptam saptamani dar ei pot retrage bani respectivi intro secunda !!!!!) Va rog frumos sa ma ajutati cum sa procedez in situatia respectiva. Cu stima : Perghelt Daniel.

Cont blocat . FURT

In afara competentei
Buna ziua . Mă numesc Simona mi am deschis cont pe efortuna acum câteva zile . Am depus de mai multe ori de pe contul meu de paysafecard in totat suma de 1100 lei . Am trimis poza cu buletinul și am primit un mail că poza nu este clara și să fac alta sa se vadă toate cele 4 colturi . Am făcut alta și am trimis . Între timp m am tot pariat și am ajuns la suma de . Vreau sa specific că nu am primit nici un bonus . Am primit din nou mail sa trimit un selfie cu buletinul in mana cu datele mele personal din contul meu paysafe cu depunerile catre efortuna . Am trimis și a 2 zi am sunat și mi s a spus că trebuie să aștept 48 de ore . Am așteptat și au trecut acele 48 de ore și nu am primit nici un mail și am sunat din nou la relații cu clienți și mi-a spus un domn că trimite un mesaj și că o să primesc un mail . Eram in mașină după o oră mă sună o doamna și efectiv ma luat la rost că sa i spun numele de utilizator cnp-ul , că cine joacă în contul meu că dacă joc singura am spus că da pentru că asta este adevărul . Sa i spun ce pariu an plasat în data de ... Și ce cota am avut și la ce sumă am putut să dau cashout . Mă întrebat dece este mail-ul iubitului meu i am zis că l am pus a lui pentru că știam mai bine username-ul pentru că eu mi am făcut altul recent și încă nu l am memorat dar am zis daca este vreo problema îl schimb . A spus că nu și că totul este in regula că o să primesc un mail . A doua zi dimineață adică azi m am trezit cu contul blocat . Și cu un mail in care scria contul tau a fost blocat fara nici un motiv menționat . Am sunat la relații cu clienți și am întrebat dece ? Pe motiv că iubitul meu ar fi jucat pe contul meu . L am întrebat că cum pot debloca contul și mi a spus că nu se mai poate și mi a închis . Și am primit un mail in care îmi spune că informăm că contul dumneavoastră a fost închis conform regulamentului cap. 2 art3 și 7 și că activitatea contului a fost anulata și să trimit extras de cont sa mi returneze bani care i am pariat. Am sunat din nou la ei și am întrebat cu pot sa recuperez toți bani pentru că dacă greșeam cu ceva nu mi returna nimic și răspunsul a fost puteți primi doar suma care ați depuso ai cealata suma a fost depusă în bugetul statului și a închis . Am citit regulamentul și nu am încălcat nimic . O sa i dau in judecata . Efectiv mi au furat bani ...... Cine a mai pățit așa ceva va rog să lăsați comentariu . Eu oricum o să-i dau in judecata dar trebuie sa fim mai mulți că sa și câștigăm .

Eroare clientului

In afara competentei
Mi-am facut cont pe efortuna,la prima depunere trebuia sa primesc 100% suma bonus,nu am primit-o,dar am inceput sa joc suma mea initiala crezand ca mai intai trebuie sa joc banii mei sau ca mai dureaza pana intra in cont mai facut o depunere sa mai joc si dupa am sunat la ei sa ma informez cand intra bonusul dar spre uimirea mea fata de la relatii cu clientii mi-a spus ca intradevar a fost o eroare a lor si nu au fost virati banii instant cum trebuia la prima zis ca eu trebuia sa sun imediat la ei de cand nu am primit bonusul fara sa joc nimic inainte si ca nu se mai poate face incercarile mele sa-i explic ca eu nici macar nu am stiut ca a fost o eroare a siteului,caci ea a recunoscut ca eroarea a fost a lor dar insista ca a fost vina mea ca nu mi-am dat seama de eroare si ca nu am sunat la ei inainte sa incep sa-mi joc proprii mei dati seama?Sa imi recunoasca in fata ca din vina lor nu a fost acordat bonusul dar sa arunce vina pe mine ca am inceput sa joc si ca nu am sunat la ei inainte de asta.O agentie serioasa imi zicea clar,"ba tu ai bagat x suma de bani",ne-a dat eroare site-ul, si iti transferam imediat inca x suma de bani in cont,,nu ma ocolea cu "pai stai ca ai inceput sa joci banii(banii mei bineinteles) si ca deaia nu-ti mai putem transfera,scrie in termeni si conditii" are absolut nicio legatura ca eu am jucat banii pe care DEAIA I-AM BAGAT,SA-I JOC,cu eroare ta, domnule ,asuma-ti erorile tale cand se intampla,nu da vina pe clienti pentru ele. Eu m-am convis de aceasta firma,sper ca si voi.

Frauda

In afara competentei
Copy the token