Reclamatii 1 031

Constanța

In afara competentei

Furt de banii depozitati

In afara competentei
Buna ziua , Numele meu este Drutu Adrian nascut in reghin , si vreau sa va aduc la cunostinta ca site-ul online netbet ( ) fac abuzuri cand avem banii in cont , merge pe varianta scam iti inchide contul cu orice scuza pentru a nu face plata din mine este alt caz intrucat nu e vb de castig , ci am facut o depunere de 680 lei din care 650 am decis sa mi retrag in contul meu personal bancar Unicredit pe numele meu , deoarce am citit destule lucruri negative de ei precum si scoatera baniilor din cont personali ai nostri. Am lasat 30 lei pentru niste bilete in curs la parirui sportive care nici nu stiu ce sa intamplat cu ele mizand banii mei , nu bonus nu castiguri . odata va aduc la cunostinta ca am parcus pasi de indetificare cu ce va atasez si dvs Buletin si extras cont documente aferente cerute de ei pentru discutia cu un operator prin mail la data de am intrebat politicos care sunt metodele de retragre confirmat cu ce am la dispozitie inlusiv card , transfer , alte platforme online sau portofele virtuale ! Nu mi sa adus la cunostinta ca am incalcat ceva din regulamnet , ba azi am putu intra in cont sa fac 2 bilete , retragrea si supriza cand au constatat ei ca imi retrag banuti , hopa m-au blocat. Va atasez si alte dicutii pe forumuri de altii utilizatorii care au intampinat probeleme de genu luati masuri , si amendatii cat si niste reguli impuse fara sa mai faca asemena abuzuri cu clientii noi care confirma orice ne cere si facem dovada ca avem peste 18 ani. mai ok in cazul in care au suspiciuni sa te blocheze la inceput nu dupa 1 saptamana cu diverse metode de speta joasa si scuze . odata ceretiile si dovada fondurilor conturilor inchise abuziv ca sau dus banii catre stat , si fara sa fiu instiintat prealabil daca am facut o abatere sau avertisment ceva de genu. merg pe varianta ca din 10 probabil 1-2 fac reclamatii pentru investigare si uite asa tepuiesc oamenii cu sute de milioane . un raspuns si restituirea fondurilor intrucat mi-am indeplinit datoriade KYC ( securitatea si dovada identitati mele ) si nici sa mai aud de ei vreo data !

In afara competentei
Buna ziua. In data de mi-am creeat cont la si am depus suma de 300 ron. Am trimis C.I si cardul aferent depunerii pentru verificare. Imediat dupa am primit un e-mail ca am efectuat prima depunere cu succes si sa intru in cont sa imi activez bonusul de bun venit ( lucru care nu l-am facut deoarece nu ma interesat ) si sa inchei verificarea contului ( lucru ce il facusem deja ). Ulterior m-am logat in contul de joc si am plasat un pariu pe meciul Fc Botosani - Universitatea Craiova cu suma de 300 ron pe 1, respectiv FC Botosani, la o cota de 3.3, pariu ce a rezultat castigator si mi-a adus suma de 990 ron. In data d am plasat un alt pariu pe un meci de hochei din Polonia, Torun cu U. Oswiecim cu suma de 990 ron la o cota de , iar la cateva ore am primit email de la efortuna ca mi-a fost inchis contul de joc si pentru mai multe detalii sa ii contactez. Am pus mana pe telefon si i-am sunat iar la capatul firului era un domn nu prea amabil care mai mult ma lua la misto decat sa imi explice care este motivul inchiderii contului. Mi-a spus ca am incalcat T C si sa intru sa le citesc iarasi, explicadu-i ca nu am citit T C si ca nu fac deobicei acest lucru ma tot trimitea sa citesc acesti termeni fara o alta explicatie. I-am spus, bun, nu i-am citit, greseala mea, va rog sa imi explicati dv daca tot v-am contactat despre ce este vorba mai exact! Mi-a raspuns ca am incalcat art. 3 privind bonusul acordat iar eu i-am raspuns franc ca nu am acceptat nici un bonus, despre ce bonus ar putea fi vorba iar el deranjat de treaba aceasta mi-a zis iarasi sa citesc termenii si conditiile ca el vrea sa imi explice dar eu nu il las si ca e si art 7 din T C dar acum sa caut eu sa citesc, vazand ca nu o scot la capat i-am multumit si apoi am trimis un e-mail catre efortuna explicand situatia la care am primit un raspuns franc ca in acest moment contul aferent username-ului maricicasrg se afl in cadrul procedurilor de analiza a departamentului abilitat! Au trecut 4 zile si inca nu am primit un raspuns! Va rog sa ma ajutati daca puteti deoarece cred ca mi-se face o nedreptate si este un abuz din partea celor de la efortuna. Va multumesc,
Nu recomand aceasta casa de pariuri. In umra cu ceva timp am deschis cont la aceasta agentie online, am parcurs toata procedura recomandata de ei si totul parea in regula. Toate bune si frumoase pana a venit momentul, ca in umra unor castiguri sa fac si prima retragere, una de 1500 RON, in acel moment contul a fost blocat si am inceput sa primesc mail-uri cu tot felul de cereri aberante, dupa cum urmeaza: 1-ul mail Va mul?umim pentru e-mail. Cererea dvs. de retragere a fost anulata. Va informam ca este necesar sa ne trimiteti o dovada din partea operatorului mobil de unde sa reiasa ca numarul de telefon declarat in contul winmasters va apartine. Actul trebuie sa fie color, datat si stampilat. În principal pentru securitatea dumneavoastra, în conformitate cu politica winmasters ?i cu cerin?ele de respectare a reglementarilor acesteia, va rugam sa ave?i amabilitatea sa trimite?i urmatoarele documente KYC (Know Your Client = cunoa?te-?i clientul) prin încarcarea acestora din contul dvs. winmasters. Men?ionam ca documentele trimise trebuie sa fie color, cele alb-negru nu sunt acceptate. 1. Dovada identita?ii: o copie (preferabil fotografie) a pa?aportului sau a car?ii de identitate. 2. Dovada metodei de plata: o copie (preferabil fotografie) clara a fe?ei cardului (cardurilor) dvs. de credit sau de debit, cu vizibilitate clara a ultimelor 4 cifre ale numarului cardului dvs. Va rugam sa va asigura?i ca restul cifrelor sunt ascunse. sau un screenshot al contului de portofel electronic (e-wallet) (de exemplu, Skrill sau Neteller), care demonstreaza ca a?i facut anterior o depunere la noi. Aceasta procedura va avea loc o singura data. Doar în cazul în care folosi?i un nou card de credit sau o metoda de plata diferita, va fi necesar sa ne trimite?i o copie a noii metode de plata folosite. Ramânem la dispozi?ia dumneavoastra pentru orice clarificari suplimentare a?i putea necesita. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. la care am raspuns trimitandu-le ceea ce au cerut si in plus o factura de abonament. Al 2-lea mail: Va mul?umim pentru e-mail. Dorim sa va informam ca factura transmisa nu poate fi validata de catre departamentul de specialitate. Este necesar sa va prezentati cu buletinul intr-un punct de reprezentanta al operatorului dvs. de telefonie mobila si sa solicitati un document color si stampilat ce atesta ca numarul declarat in cont va apartine. Va multumim pentru colaborare. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters a trebuit sa le raspund pentru a-mi clarifica si mie ce doresc mai exact: Ce inseamna colorat? Tocmai v-am trimis un document oficial, legal care incorporeaza o semnatura electronica valida si nemodificabila, un numar de factura si un cont client verificabile. va informez ca acesta este un numar atribuit unui abonament, contract cu numar de inregistrare valabil din 2013, si nu este un numar de cartela prepay. desi se recomanda ca fiind foarte amabili: "Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters" Nu am mai primit niciun raspuns din partea lor. Ultimul mail trimis azi 13/11 Inca astept un raspuns. Imi puteti trimite un exemplu, un format a ceea ce imi cereti? Cei de la vodafone nu au auzit niciodata de asa ceva. atat mai putin in cazul unui abonament. Va pot trimite vreun alt document doveditor sau exista o alta procedura?

Cont blocat si bani furati

In afara competentei
Dupa ce am jucat la betano si am castigat o suma frumusica primesc mesajul "contul dvs. este blocat permanent din cauza încălcării clauzelor 2.3 și din Termeni și Condițiile paginii noastre întrucât a fost descoperit faptul că aveți contul conectat cu altul de pe pagina noastră. În consecință, conform termenilor 12.4.1 și 12.4.2 toată activitatea de pariere va fi anulată." Tin sa mentionez ca pentru verificare mi-au cerut mai multe ca FBI, poza cu buletinul langa fata, conversatie telefonica cu intrebari capcana, apoi captura cu istoricul contului meu Skrill! Poate am fost eu prost ca le-am dat, m-am gandit sa le dau ca sa scap de ei si sa-mi trimita banii si apoi le fac oricum reclamatie pentru violarea intimitatii. Nu cred ca o casa de pariuri are dreptul sa ceara asa ceva. Si mai grav e ca ei aveau deja acest istoric de la Skrill si am dovada clara chiar de la Betano, s-au dat singuri de gol. De ce mi-au mai cerut mie istoricul daca il aveau deja? Pentru ca e ilegal ca Skrill sa transmita aceste informatii personale altcuiva. Acum clauzele citate de ei stipuleaza ca nu ai voie sa ai conturi multiple sau sa folosesti contul altcuiva. Nu am incalcat nici unul dintre acesti termeni, e contul meu si doar eu l-am folosit. De ce s-au legat ei este o tranzactie pe skrill intre mine si un prieten care a jucat si el la Betano. Sunt 2 lucruri complet diferite, dar cand castigi si le iei banii se pare ca pot interpreta termenii si conditiile cum vor ei. Va rog ajutati-ma sa imi recuperez banii, e o suma semnificativa pentru mine si voi merge oricum pana in panzele albe sa imi primesc banii inapoi ca stiu ca am dreptate.
Buna seara va spun si eu povestea mea cu agentia minunata Winmasters Mi-am facut cont la ei , am jucat , am dat retragere dupa ce am castigat. Totul bine si frumos. Sunt sunat pentru verificare telefonica , raspund , vorbesc , totul ok. Trimit toate actele solicitate , buletin , card credit , etc . Totul ok Ulterior , mi se solicita o factura telefonica a numarului inregistrat pe site. Le spun frumos ca este o cartela sim prepaid , si nu exista asa ceva. Imi spun ca trebuie sa aduc o dovada ca acea cartela imi apartine. Ma supun prostiei lor (deoarece in Romania nu se inregistreaza cartelele sim cu buletinul ; te duci la orice carciuma de cartier si iti poti cumpara o cartela cu numar) . Trec prin aproximativ 3 centre Vodafone , unde sunt luat efectiv in gluma de catre angajatii Vodafone , acestia spunandu-mi ca nu au auzit de asa la centrul Vodafone de pe Vasile Milea , unde acelasi lucru l-am patit , dar efectiv am inceput sa ma cert cu ei , pentru ca riscam sa pierd banii , eu fiind conditionat sa revin cu dovada in 48 de ore . Intr-un final , sunt de acord sa imi dea o hartie cum ca sunt inregistrat cu acea cartela in sistem. Fac o poza la acea hartie , le-o trimit domnilor , si primesc inapoi raspuns ca acea hartie trebuie sa fie color ( pur si simplu asa mi-au printat cei de acolo ) . Mai fac un drum la ei , ii rog sa printeze color (practic , doar logo-ul era color ) , le trimit pe mail poza , si primesc raspuns ca documentul este fals si ca acest cont este inchis definitiv. Ce pot face? Clar scopul lor de la bun inceput a fost sa nu imi dea banii , dar vazand ca nu au de ce sa se lege , si eu aducandu-le la cunostinta absolut tot ce mi-au solicitat , mi-au trantit acest raspuns in fata. Va rog sa ma ajutati . Nu este o suma tocmai mica. Nu este corect ce se intampla . Este un abuz . Le-am trimis poze cu cartela , le-am trimis poze cu dovada de la Vodafone , i-am sunat de pe numarul meu (deci clar este numarul meu ATATA TIMP CAT EU SUN DUPA EL ) . Chiar este un abuz nesimtit . Ce pot face? Multumesc
Copy the token