Reclamatii
In afara competentei

Cont blocat abuziv

18 noiembrie 2018, 22:52
3

Buna seara! Am un cont la cei de la Maxbet care a fost blocat astazi , avand suma de 15500 de lei in el. Am fost anuntat printr-un email ca Departamentul de Securitate a luat aceasta decizie in conformitate cu Articolul 133, Alineatul 1 din Hotararea nr. 111 din 24 februarie 2016, iar cand am sunat la serviciul clienti mi s-a spus că mai am un cont la agentia lor si din cauza aceasta am fost blocat. Este adevarat, mai am un cont, dar eu am uitat de el si nici nu l-am folosit vreodata. Cred ca este un abuz din partea lor. Va rog sa ma ajutati. Va multumesc!

Comentariul administratorului
Clientul Maxbet va depune o reclamatie la ONJN pentru rezolvarea situatiei.
Bună ziua,

Ne pare rău să auzim acest lucru.
Pentru siguranța clienților și a serviciilor oferite, sunt efectuate verificări de rutină ale conturilor înregistrate pe platformă.
Există situații în care unele dintre acestea sunt închise în urma acestor verificări, iar totul este în conformitate cu Termenii și Condițiile de utilizare a platformei.
Dacă mai este nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să contactați echipa de Suport Clienți.

O zi bună!
Sunt sigur ca vă pare rău! Astăzi merg la ONJN să vedem ce spun si cei de acolo!
Copy the token