Reclamatii
In afara competentei

Neacordare bonus

4 noiembrie 2018, 12:42
7

Am jucat jocul slot Holmes and the Stolen Stone, pe rola nr 2 aveam 4 diamante colectate. Cand a venit si diamantul cu nr 5 de pe rola 2 ( implicit castigarea bonusului care era de aproximativ 1500 ron) a aparut Tehnical Error. Am dat refresh la browser , disparusera toate diamantele de pe rola 2. Am facut sesizare in data de departamentul tehnic , au spus ca nu au fost nereguli privind jocul , dar nu au putut sa explice de ce au disparut toate diamantele de pe rola 2. Live chatul cu George este o "placere", daca este depasit de situatie , iti inchide chatul. Multumesc , sper sa ma puteti ajuta.

SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună ziua,

Vă mulţumim în primul rând pentru problema ridicată. Vă rog să reţineţi că sesiunile dumneavoastră de joc au fost trimise la furnizor în repetate rânduri pentru verificări amănunţite şi nu există nicio problemă în istoricul dumneavoastră de joc. Toate sesiunile au fost plătite corect.
În ceea ce priveşte Operatorul de pe LIVE CHAT, ne cerem scuze pentru inconveniente şi vă garantăm că niciun Agent nu închide o ferestra de CHAT până când problema nu este rezolvată sau cazul nu este transmis mai departe.

Cu stimă,

Echipa de Suport NetBet
Dumeavoastra ca reprezentant raspundeti : '' nu există nicio problemă în istoricul dumneavoastră de joc. Toate sesiunile au fost plătite corect. " .........va atasez raspunsul primit pe mail pe 5 noiembrie la ora 20.10.

2 raspunsuri diferite la aceiasi problema
Salut, totusi in acest mail nu ti s-a oferit niciun raspuns concret, deci cu ce este diferit de raspunsul reprezentantului? Inteleg ca au fost trimise la furnizorul de joc si nu s-a gasit nicio eroare. Daca am fi avut un print screen ceva la mana, ar fi fost altceva, dar din pacate nu avem nicio dovada...
Ati citit toate raspunsurile ? reprezentul legal a scris ..'' nu există nicio problemă în istoricul dumneavoastră de joc. Toate sesiunile au fost plătite corect. " .....IAR cei de la support mi-au scris pe mail (puteti vedea in mai sus) ca inca nu au un raspuns in cazul meu . NU VI SE PAR RASPUNSURI DIFERITE ?
Daca in continuare considerati ca ati fost nedreptatit, ramane optiunea de a face o reclamatie la ONJN. Noi nu putem verifica exact ce s-a intamplat atunci.
Multumesc pentru raspuns, DAR .....UNDE sunt diamantele de pe rola 2 ? DE CE nu se raspunde la aceasta intrebare ????????????
Buna ziua, am luat legatura cu reprezentantul Netbet, revenim.
Copy the token