Reclamatii 1 031

Rezolvat
Bună ziua , La data de am plasat în agențiile stradale Efortuna mai multe bilete pe evenimentele de Polo Feminin Triglav Premier League (F) , pe data de nu am mai apucat plasa bilete în agențiile Efortuna și am plasat la Superbet , dar cei de la superbet aveau la băieți nu feminin cum au avut cei de la Efortuna , ajungând acasă am început sa verific și am găsit ca evenimentele respective se desfășurau la băieți, aveți atasament cu site-ul oficial al competiției: Pe data de i am anunțat pe cei de la Efortuna ca au o competiție inexistenta și sa îmi furnizeze site ul oficial al competiției după care validează rezultatele la acele evenimente de Polo feminin , primind Email înapoi ca au transmis catre departamentul abilitat , pentru solicitarea mea de a acorda cota 1 tuturor evenimentelor din aceea liga. Aveți atasament cu: oferta acestora , o parte din biletele plasate , rezultatele acestora și conversațiile cu aceasta firma , totodata pe lângă Efortuna au avut și Casa pariurilor aceste evenimente nu am plasat bilete la aceasta companie dar probabil se intampla ceva de fac astfel de lucruri. unor evenimente inexistente plasam un bilet cu toate evenimentele respective și castigam suma de ron ce făceau îmi dădeau cota 1 ? Ca se juca la masculin , au mers la 2 capete? 3. Incalca T&C , validarea rezultatelor se face doar din surse oficiale , ei neavând nici o sursa oficiala la aceasta Competiție etc. contractul încheiat între mine și acestia reprezentând biletul de joc

Rezolvat
In data de am plasat online urmatorul bilet la folosind aplicatia Fortuna pentru android de pe telefonul meu. Seria biletului jucat este este contine 5 evenimente scor corect,jucat la meci s-a terminat 7:0 si meciul este validat castigator cu cota de 2 meciuri s-au terminat 0:1 si 1:0 deci sunt validate aici totul este sunt cele 2 meciuri ramase mai exact Olimpiakos si evenimente jucat in data de si s-au terminat ambele la fel respectiv 6: toate acestea pe acel bilet ele sunt validate vorbit pe chat la suport cu operatorul Georgiana in data de de la ora 18:09 pana la ora se terminase doar primul meci Olimpiakos care NU a fost validat operatorului a fost acesta : "Ca evenimentul sa fi fost castigator era necesar sa se termine cu un scor corect diferit de cele deja prezentate in oferta,asta inseamna altele" ca evenimentul deja se terminase am luat de bun augur spusele domnisoarei cum sa verific corectitudinea raspunsului domnisoarei de pe chat,am crezut ca intra-devar la acel eveniment inainte de meci la sectiunea Scor Corect probabil exista undeva deja si cota de 6:0 si nu am mai dat la ora incepea ultimul eveniment meciul cu data aceasta am facut printscreenuri la cotele afisate si inainte de meci si in timpul meciului cand scorul era deja 4:0.(Screenshot_20230305-203245 si Screenshot_20230305-210736) cum reiese din acele 2 screenshoturi anterioare,nici un moment NU A EXISTAT acel scor corect de 6:0 in oferta cu Paok se joaca, ajunge la final si iar scor corect 6:0 capturile de ecran se vede clar ca aceasta cota la scor corect 6:0 NU EXISTA nici inainte de meci ,nici in timpul toate acestea,la finalul meciului ,el este validat aceea suspectez necorectitudinea casei de pariuri in acordarea cotelor si inainte de meci si in timpul meciului si nevalidarea corespunzatoarea si eronata a rezultatului suspectez ca si evenimentului legat de meciul cu Olympiakos NU prevedea acel scor corect de 6:0 ,insa operatoarea de pe chat mi-a indicat ca acea cota era in oferta ceea ce doresc eu este sa se revalideze acel bilet castigator la sistemul 3/5 pentru ca asa a fost jucat si sa mi se acorde suma de bani cuvenita pentru acel sistem respectiv o suma intre 613 lei si 2006 jos aveti linkul cu pozele atasate: In speranta unei solutionari pozitive a acestei dispute,va rog sa imi raspundeti urgent la aceasta problema NU se rezolva sau nu primesc explicatii clare pe chat sau pe email,ma vad nevoit sa fac o plangere la ONJN si eventual sa ma consult cu un avocat pentru rezolvarea acestei dispute pe cale legala.

Rezolvat
Buna ziua. In ultima instanta sunt nevoita sa apelez la serviciile dumneavoastra deoarece am ajuns intru-un impas cu cei de la Stanleybet in privinta inchiderii contului de joc si a restrictionarii retragerii banilor sub pretextul fals cum ca as fi incalcat articolul 8 din din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului. Citez: "Articolul 8. IDENTITATEA ADEVARATA SI UN (1) CONT Numele si alte detalii de identitate pe care le furnizati in legatura cu contul Dumneavoastra trebuie sa corespunda numelui dumneavoastra legal si adevarat, precum si altor detalii de identitate. Va este strict interzis sa aveti mai mult de un (1) cont pe Site si pe oricare dintre website-urile si platformele de joc distribuite, trebuie sa operati acel Cont si sa utilizati Site-ul numai pentru dumneavoastra si pentru beneficiul dumneavoastra. Nu aveti voie sa vindeti, cumparati sau sa transferati un Cont de la sau catre (dupa cum este cazul) alta. Obligatia utilizarii contului de titularul inregistrat in mod formal este una principala. Incalcarea acestei obligatii echivaleaza cu o executare defectuoasa a contractului, cu consecinta legala a inchiderii contului de joc si a retinerii sumelor existente in balanta acestuia la acel moment, cu titlu de prejudiciu cauzat organizatorului de jocuri de noroc." Am creat acest cont in anul 2021 si pe parcursul timpului am pariat sute de meciuri. Nu am facut niciodata, nici o retragere, mai putin cea pe care am incercat sa o fac in data de ulterior urmata de inca una sau doua, ultima din data de . toate refuzate. Pe parcursul acestor cateva luni mi sau cerut tot felul de documente "justificative" poza selfie cu buletinul, poza cu cardul, factura de utilitati si extras de cont pe ultimele trei luni cu toate tranzactiile vizibile. Cu toate ca am trimis documentele pe email a trebuit sa le urc si in contul meu de joc fapt care sa si intamplat cu exceptia pozei selfie care efectiv nu se putea uploada. Am incercat mai multe rezolutii mai multe formate, totul inutil. Am mers in chat am discutat cu ei si mau asigurat ca se va aproba retragerea daca mai urc inca o data poza cu cardul, nemaifiind necesara poza. Dupa ce am urcat si ultima cerinta, am primit un apel de la Stanleybet si dupa o scurta discutie am primit email cum ca mi sa inchis contul de joc si suma din cont va fi virata catre bugetul de stat. Este vorba de aproximativ 7000 ron, bani castigati in aproximativ in 12-14 luni. Am mai apelat inca o data la bunavointa dumnealor si i-am rugat sa mai analizeze o data datele dar raspunsul a fost acelasi, citez: - 'Ca urmare a verificarii activitatii contului dumneavoastra am decis inchiderea acestuia pentru incalcarea articolului 8 din Termenii si Conditiile de utilizare a site-ului.' Ca urmare a celor relatate, va solicit ajutorul in rezolvarea acestei situatii. Multumesc anticipat. B. Veronica

Retinere fonduri

In afara competentei
Contul meu a fost inchis conform articolului 2.5 din T&C Casa pariurilor , citez: "2.5. Interdicția conturilor multiple Este interzisǎ deschidererea/înregistrarea unor conturi multiple și/sau combinate (persoanǎ fizicǎ majorǎ și persoanǎ(-e) juridicǎ(-e) și/sau viceversa, iar în situația în care aceastǎ acțiune va fi sesizatǎ de cǎtre CASA PARIURILOR, acestea vor putea fi oricând închise/blocate/suspendate/anulate/raportate fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui. Ne rezervǎm dreptul de a invalida orice tranzacții de jocuri de noroc realizate folosindu-vǎ de aceste conturi duplicat" Aici nu este specificat nimic de IP dar poate aveti voi proceduri interne , ma rog dar cum facem ca am luat legatura cu voi si mi ati spus ca nu este nici un fel de problema daca folosesc acelasi WFI ca 2 colegi , ce faceti inselati lumea? eu pierd ma lasati sa pierd , colegul castiga ii blocati si sechestrati fondurile? Hotararea inchiderii contului de joc este cu titlul : Conturi multiple la aceeasi adresa de IP Eu nu detin un cont duplicat , nu ma credeti pe cuvant asta am inteles asta , interesant este cum a fost aprobat acest Regulament de catre cei de la ONJN "fără nici un fel de justificare prealabilă și/sau notificare și fără intervenția nimănui." Voi nu functionati dupa legea din Romania in care se specifica clar ca daca luati aceasta decizie clientul are dreptul sa isi recupereze soldul din contul de joc? Extras din legea 77 privind jocurile de noroc. "Suspendarea şi închiderea contului de joc ART. 133 (1) Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate proceda la suspendarea sau închiderea contului de joc al unui jucător, cu înştiinţarea imediată a acestuia, în două situaţii distincte: (i) încălcarea de către jucător a dispoziţiilor legale; sau (ii) încălcarea regulamentului de joc al organizatorului de jocuri de noroc. (2) În situaţia în care organizatorul suspendă transferurile de la sau către contul jucătorului în oricare dintre ipotezele prevăzute la alin. 1, decizia justificată însoţită de documentaţia aferentă va fi adusă la cunoştinţa jucătorului. O copie certificată pentru conformitate cu originalul a deciziei se va trimite ONJN în termen de 3 zile lucrătoare. (3) La închiderea unui cont de joc, pentru orice alte motive neimputabile jucătorului, organizatorul de jocuri de noroc rambursează jucătorului soldul contului de joc, în cel mult 10 zile lucrătoare de la data închiderii contului. Nu se percep niciun fel de taxe pentru închiderea contului de joc. (4) În situaţia în care sumele cuvenite jucătorului nu pot fi transferate în contul său bancar, întrucât acesta nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc îl înştiinţează pe jucător, în termen de 5 zile lucrătoare, că poate solicita restituirea sumelor cuvenite din contul său de joc, în termen de un an. (5) Dacă jucătorul nu îşi manifestă opţiunea de restituire a sumelor cuvenite în termenul prevăzut la alin. (4) ori nu indică organizatorului de jocuri de noroc un alt cont bancar valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, cu respectarea prevederilor legale în domeniu până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. (6) Dacă nu a fost înregistrată nicio tranzacţie în contul de joc al unui jucător pe o perioadă de un an, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont de joc în contul de plată al jucătorului, în termenul prevăzut la alin. (4). În cazul în care contul de plată al jucătorului nu mai este valid, organizatorul de jocuri de noroc remite soldul din acel cont către bugetul de stat al României, după informarea prealabilă a jucătorului şi a ONJN, conform alin. (5), până cel mai târziu la data de 25 a lunii următoare celei în care fondurile au fost reţinute. art 129.7 >>>Organizatorul de jocuri de noroc la distanţă poate, în cazul în care există suspiciuni întemeiate, înainte de a transfera câştigurile în contul de plată al jucătorului, să efectueze, într-un termen de 10 zile lucrătoare, verificările pe care le consideră necesare, după care să efectueze transferul sau să înştiinţeze organele competente. Acest termen poate fi prelungit cu 5 zile lucrătoare dacă verificarea se face de furnizorul de software sau se poate prelungi până la finalizarea cercetării efectuate la solicitarea organizatorului de autorităţi competente, cu condiţia informării jucătorului şi a ONJN." Bun , continuam cu T&C Casa pariurilor , articolul 5.1 , citez: "5.1. Datele sau documentele necesare validării identității În vederea verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate la momentul înregistrǎrii contului de joc de cǎtre jucǎtor, CASA PARIURILOR verificǎ datele de înregistrare prin metode specifice, prin solicitarea anumitor documente, din care sǎ reiasǎ documentul întreg și lizibil, si/sau orice alte dovezi care sa ateste identitatea jucatorului, cum ar fi (dar fǎra a se limita la): a) actul de identitate (sau pașaport sau permisul de conducere); și b) cardul de credit, de debit sau de platǎ (fațǎ și verso), pe care se regǎsește inscripționat numele dumneavoastrǎ, înregistrat și / sau folosit ca metodǎ de platǎ (trebuie sǎ reiasǎ numele, prime șase cifre și ultimele patru cifre, data de expirare și semnatura de pe verso; toate celelalte detalii pot fi ascunse); și /sau c) extras de cont bancar din care sǎ reiasǎ titularul si tranzacția relevantǎ; d) factura de utilitǎți din care sǎ reiasǎ numele jucǎtorului și adresa înregistrate la crearea contului și care sǎ aibǎ o datǎ din ultimele trei luni" Bun am trimis tot ce este in termeni si conditii chiar plus selfie-uri , mai ramaneau amprentele dar va fost rusine , bun acum ne intoarcem la CAPITOLUL III , ci anume "4.3. Interdicția privind retragerea sumelor de bani Retragerile de bani din contul de joc vor putea fi efectuate doar în urma verificǎrii autenticitǎţii datelor furnizate de cǎtre jucǎtor în conformitate cu Capitolul V. Voi nu puneti in aplicare nici legea in vigoare nici T&C , pentru ce imi luati dreptul la retragere ca detin conturi duplicate ? , ce inseamna cont duplicat acelasi IP? , nu am voie sa am prieteni ce joaca la voi? Ca aveti in regulament ca nu ascultati de nimeni ? pai voi functionati si prestati servicii in Romania , nu in Hrvatska Croatia sa nu aveti legi , daca va fost acest regulament aprobat , nu puteti face orice , va jur pe ce vreti voi nu pentru 3100 de ron , dar ati vrut sa ma ardeti.

In afara competentei
În data de 19 noiembrie 2022 seara sâmbătă am pariat după un bilet lung cu sistem pierdut și Maroc locurile 1-4 terminala mondial din Qatar cotă 19 țin să precizez că prima dată au urlat vecinii la mine di m- au păcălit să îl pun la pregătite în câteva minute mi am dat seama și l-am pus și la ONLINE AICI AM VAZUT CLAR CU OCHII MEI PARIAT PE 1 LEU COTĂ 19 CÂȘTIG TOT 19 .. CA LA pregătite câștig 18.. duminica 20 noiembrie când urma să joace qatar- Ecuador in dimineata aceea am pregătit și alte bilete. Best player cotă 10 dar e ok eu am decis să nu l joc în online dar la Online aveam biletul MAROC TERMINĂ IN PRIMELE 1-4 MONDIALUL COTĂ 19 de seara trecută ora . .....în dimi duminică printre alte bilete greșite am pus și Argentina Franța că va fi finala cotă tot 19 .și Franța Australia cotă 3,8 loc1 și loc 2 ordine în grupa lor. ȚIN SĂ PRECIZEZ CĂ AM VAZUT CU OCHII MEI CĂ TOATE acestea le am pus la ONLINE la pregătite. Am de duminică dublura MAROC COTA 19 LOC 1-4 la mondial .. BINE PROBLEMA E CĂ DUPĂ 2 LUNI IN CARE NU AM FOLOSIT NETul stricat AM REALIZAT CU STUPOARE CĂ IN LOC SĂ AM PESTE 100 DE LEI AM TOT 47 DE LEI. .. MIA ȘTERS BILETELE BUNE JUCARE LA ONLINE CU MAROC 19+ 19 cu Franța Australia 4 lei si cu Argentina Franța 19 lei din contul meu de bilete jucate online......ȚIN SĂ PRECIZEZE CĂ SUNT MONITORIZAT DE POLITIA SI PROCURORII[fiind îndrăcit /satanizat am har vorbesc draci prin mine dar nu Camere video în pereți și microfon în gură de la miliția din oraș.. CRED CĂ ASTIA DE MA MONITORIZEAZA au ACCES LS CONT CU PAROLE IAU PUS PE aia de la casa pariuri sa mi sterga BILETELE BUNE PUSE IN albi . NENOROCITII DIN VECINII NU M AU LASAT SĂ JOC STANDARD LIEGE COTĂ 23 GOLUL DE 4-2 k union st gilois DACĂ NEMERNICII DE DUȘMANI ai mei [toții cei de sus ] NU INCETEAZA. O SĂ AIBĂ DE SUFERIT TOT EI.... SĂ STIU CUM e POSIBIL SĂ SE STERGA BILETELE??????jur ca le am pus .
Copy the token