Reclamatii 1 031

Salutare! Imi cer scuze pentru mesajul foarte lung, m-am gandit sa descriu pe larg situatia deoarece este destul de greu de inteles daca nu faceti pariuri pe CS:GO. In urma cu 2-3 saptamani am observat ca fortuna a adaugat o platforma de pariuri pe Esports, cu mai multe tipuri de pariuri pentru CS:GO fata de ceea ce se ofera momentan pe piata, motiv pentru care am inceput sa pariez la ei. Printre aceste tipuri de pariuri, exista optiunea de a paria pe numarul de deaths ale unui anumit jucator pe o harta, iar aceste pariuri se pot combina(adica poti paria pe toti jucatorii din cele doua echipe ca vor muri de mai multe ori decat line-ul lor), iar pariul final are cota maxima limitata undeva intre 20 si 60(desi cota rezultata ar fi trebuit sa fie mai mare). Pentru ca pariul respectiv sa iasa, era in mod clar nevoie de un meci foarte strans(ceea ce imi si place sa urmaresc), in care sa moara cat mai multi jucatori pe runda, motiv pentru care m-am decis sa imi incerc norocul pe toate meciurile/hartile disponibile cu cate 20-30 lei. Dupa cateva zile si vreo 15 bilete pierdute, a iesit primul bilet cu un castig de 546 lei pe cota 21. A doua zi, a iesit al doilea bilet, castig 1836 lei pe cota 51. Am facut o retragere de 1300 lei si am continuat sa pariez in acelasi mod. Am mai pierdut vreo 25 de bilete, apoi am prins al treilea castig(1260 lei), cu 60 lei(in doua bilete de cate 40 si 20 lei) pe cota 21, iar o zi mai tarziu al patrulea castig(3315 lei), cu 65 lei(in doua bilete de cate 40 si 25 lei) pe cota 51. Pana aici toate bune si frumoase, am mai retras 3000 lei si am lasat in cont in jur de 1300 lei pentru a paria in continuare. Pe 20 mai am facut pariuri pe meciurile din ziua respectiva, urmand ca mai tarziu, cand am verificat contul, sa ma trezesc cu biletele din ziua respectiva anulate si, de asemenea, cu alte cateva bilete din zilele trecute, printre care si ultimele doua castiguri(de 1260 si 3315 lei). Am verificat biletele, toate evenimentele au iesit(asa cum stiam deja), insa cumva am primit cota 1 pe tot biletul la 3-4 zile dupa ce acesta a iesit castigator, balanta mea fiind in acest moment pe -3225 lei(iar la inceputul zilei era +700 lei). Am contactat echipa de asistenta pe live chat, care mi-a propus sa trimit pinurile biletelor in cauza pe mail, apoi am primit un raspuns cum ca am avut mai multe bilete validate in mod eronat ca fiind castigatoare si ca acestea au fost revalidate conform regulamentului de pariere, si ca a fost generat un sold negativ care va fi egalat in momentul in care efectuez depunerea necesara in contul de joc. Nu exista niciun dubiu cum ca biletele respective au fost castigatoare, m-am uitat la meci, am vazut chiar eu cum au iesit, apoi am verificat de 100 de ori rezultatele pe site-uri oficiale si chiar cei de la fortuna le-au validat la finalul evenimentelor. Se ridica astfel cateva intrebari la care nu am raspuns, am incercat sa obtin aceste raspunsuri de la echipa de asistenta insa nu le-am primit:1. Daca biletele sunt castigatoare, de ce mi-au fost anulate in mod abuziv la 2-3 zile dupa ce am retras castigurile?2. Daca totusi biletele nu ar fi fost castigatoare, logic era sa primesc cota 0 pe ele, nu cota 1, in mod clar se contrazic singuri.3. Daca este o problema cu tipul de pariuri pe care il faceam (doar presupunea mea), de ce nu mi-au fost anulate toate pariurile de acest tip, ci doar unele dintre ele?4. Soldul meu fiind negativ, cum se procedeaza in aceasta situatie? Ce se intampla daca nu realizez o depunere pentru a duce soldul pe 0? Am primit banii castigati si am facut cheltuieli pe care nu le-as fi facut daca nu castigam, nu este datoria mea sa pastrez banii in caz ca se trezesc ei sa anuleze pariurile. Asta ca sa nu mai mentionez faptul ca mai aveam 700 lei pe cont, dar in principiu ma intereseaza doar sa pastrez banii retrasi si sa ii consider pierduti pe cei 700. In final, daca o casa de pariuri licentiata iti poate anula orice pariu, oricand, pe orice motiv au ei chef, ce sens mai are sa pariezi la ei? M-as fi asteptat la astfel de situatii daca pariam pe cine stie ce site-uri aflate in ilegalitate, dar din moment ce pariez legal, ma astept la corectitudine, pe care din pacate nu o primesc. Am atasat doar trei imagini pentru ca atat era posibil, as fi avut mai multe.

Retragere refuzata

In afara competentei
Buna ziua, numele meu este Cosmin Mirel si de cateva zile, aproape doua saptamani, ma lupt cu morile de vant sa efectuez o retragere, ori prin agentie, ori online, dar nici una dintre variante nu s a dovedit a fi buna pentru mine. In urma cu ceva timp am reusit sa castig suma de 800 ron pe care am vrut sa o retrag online. Am incercat, dar retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa fac o depunere minima online pentru a putea retrage banii. La scurt timp am efectuat o depunere, dar de pe un card care nu este pe numele meu (titularul este un membru al familiei) si din nou plata a fost refuzata pe motiv ca, cardul nu este pe numele meu. Am citit T/C, inclusiv la sectiunea depuneri, dar nu specifica nimic ca, cardul trebuie sa fie neaparat pe numele meu pentru a putea adauga banii. In fine, vazand ca retragerea tot imi este refuzata, am hotarat sa ma duc la o agentie, sa efectuez o depunere minima si sa pariez suma respectiva pentru a putea scoate banii fizic. Am incercat sa retrag banii, dar din nou retragerea a fost refuzata pe motiv ca trebuie sa trimit o poza cu, cardul de pe care am facut depunerea si ca trebuie sa fie pe numele meu. Am explicat cred ca la 3-4 persoane diferite ca eu pot sa le trimit cardul, doar ca nu este pe numele meu si ca degeaba il trimit, iar mai bine ar fi sa imi dea o solutie alternativa prin care pot fi verificat. Raspunsul lor a fost lipsit de bun simt, ci anume " astea sunt regulile". Intrebarea mea este urmatoare: Cand am facut depunerea respectiva, de ce dansii mi au acceptat tranzactia vazand ca, cardul nu este pe numele meu? Si ce trebuie sa fac eu pentru a-mi putea recupera banii, banii mei pe care se pare ca s au pus stapani cei de la casa pariurilor. Multumesc!

Spinomania ediția 6-a Mozzart bet

In afara competentei
Buna seara va rog frumos daca puteți să mă ajutați cu un sfat sau o părere în legătură cu problema mea , pe data de 31 am primit un mesaj de la cei de la Mozzart pe contul meu de jucător Bidilici24 fiind felicitat in mesaj de ei că sunt câștigător spinomania ediția Vl-a și că premiul a fost deja transferat în cont nu am de unde să știu dacă chiar mi-au băgat premiul in cont fiindcă nu am fost activ pe data de 31 martie pe cont iar după aproximativ circa 40 de minute mi-au trimis din nou mesaj in urma unor teste dintr-o eroare tehnică s-au trimis eronat mesaje rugandu-ma sa ignor mesajul anterior dar am găsit dovedi că sunt trecut pe lista cu câștigători al ediției a 6-a spinomania mi-am găsit numele pe poziția 20 din ce-i 40 de câștigători nu știu ce să mai cred nu știu dacă este corect să mă premieze și după aia să-mi anuleze premiul din motive și m-ai îmi spune la telefon că l-am mai sunat eu săptămână trecută și mi-a mai explicat el mie dar nu l-am sunat decât odată pe operatoru lor de la relații clienți și i-am zis că sunt pe poziția 20 iar el mă minte că e contuzie că e altu tot Cristian beni și așa mai departe pai de ce nu ia trimis lui mesajul ci mie asta chiar e hoție pe fata eu când bag banii și pierd nu mă duc să le cer înapoi și să le zic că mi-am băgat bani dintr-o eroare sa le cer să-mi de-a inapoi bani că mi-a dat creierul eroare sa bag la pariuri sau sloturi serios va rog frumos vreau sa știu și eu concursul e pe bune sau la mișto că văd că fac alegeri poate își bagă vreun var vreun nepot pe locul meu sa rămână bani tot în familie o sa va trimit și pozele să vedeți și voi și aștept un răspuns va rog frumos!!!!
Buna ziua ! In data de , am facut o depunere în contul meu, de 300 lei. Am jucat la jocul Shining Crown și am facut suma de 1000 lei. Am retras 700 lei din suma pe card și a mai rămas suma de 300 lei In contul de jucător, suma pe care am jucat-o și am urcat pana la 900 lei ( am retras iar 600 lei și am lăsat 300 în cont, pe care i-am pierdut) . Suma de 600 lei a fost aprobată și am primit banii în cont ( card Banca Transilvania) , însă suma de 700 lei ( retragere pe cardul BCR) , a fost refuzată. Am luat legatura cu zeci de operatori Superbet, atat in chat, cât și pe adresa de email , pentru că pe numărul pus la dispoziție pe cont, nu răspunde nimeni pe Whatsapp. Mi s-au cerut documente- buletin, carduri, extrase de cont, le-am trimis pe toate și au fost verificate și aprobate. Un operator îmi spunea că după verificarea documentelor voi avea banii în cont, ceea ce nu s-a întâmplat, alt operator de pe adresa de email îmi spune că este problema de la banca BCR. Am fost de 2 ori la banca și nu este de la ei problema ( nici macar nu a fost virata suma sau nefinalizata sau blocată, ca să refuze banca această retragere, practic ,în data de nu apare absolut nimic ), problema fiind de la Superbet. Am toate dovezile, conversații cu operatorii, capturi de ecran de pe Superbet, extrase de cont, convorbiri cu banca , absolut tot. Nu mi se pare normal !! Este o sumă foarte mică pentru voi, dar importanta pentru mine. Da, 700 lei. Astept, va rog, soluționarea acesteia. Am spus că merg mai departe să îmi fac dreptate, depun plângeri peste tot. Este hotie pe fata !
Copy the token