Reclamatii 1 031

Buna seara,din start vreau sa stiti ca sufar de o problema foarte serioasa de sanatate care imi ingreuneaza deplasarea extrem de mult,de aceea joc doar online la pariuri. Am efectuat o depunere prin paysafe pe site-ul ,fara a sti ca nu voi putea efectua o retragere prin aceeasi optiunea in cont de a retrage tot prin paysafe,am efectuat o alta depunere prin neteller cu gandul ca voi avea pe urma optiunea de a-mi putea retrage o parte din fonduri prin neteller. Am solicitat o retragere care mi-a fost anulata,am primit un mail in care mi se comunica urmatorul lucru: " Vă informăm că, în conformitate cu reglementările legale stipulate în art. 130, paragrafele 5) și 9) din HG 111/2016, fondurile din contul de joc pot fi restituite numai prin aceeași metodă prin care s-a efectuat alimentarea contului. În această situație, cererea dumneavoastră de retragere prin metoda contului de Neteller a fost anulata si va rugam sa inregistrati o noua cerere de retragere prin intermediul agentiilor Fortuna". Acum in primul rand nu e aceeasi metoda prin care mi-am alimentat contul ( prin intermediul agentiilor fortuna) ca am depus cu paysafe respectiv neteller,se incalca legea din cate pricep,nu? Am sunat la relatii cu clientii,un baiat Ionut a raspuns,i-am explicat problema de sanatate,mi-a sugerat sa scriu un mail sa le explic ca nu va fi nicio problema sigur,si voi putea retrage online,ca altfel trebuie sa ma care lumea in brate si sa merg cu ambulanta la casa de pariuri. Le-am trimis un mail in care le-am explicat situatia,nu le-a pasat deloc binenteles,desi am facut apel la mila si intelegerea lor,si mai nou imediat a disparut si optiunea de a efectua retrageri prin neteller din contul meu,desi am depus prin neteller si chiar solicitarea mea de retragere care a fost respinsa a fost facuta prin neteller,acum repet aceasta optiune a disparut din contul meu. Am vorbit cu un baiat George la chat-ul lor relatii cu clientii,l-am intrebat desigur unde a disparut optiunea mea de a efectua retrageri prin neteller,m-am gandit macar banii depusi prin neteller sa-i retrag tot prin neteller cum zice legea,cum mi-au specificat ei in mail-ul primit,acesta a scris: "Fortuna își rezervă dreptul de a folosi o metodă de plată alternativă dacă consideră necesar",la care i-am zis pai stai asa uite ce paragraf mi-ati trimis in mail retragerile se fac prin aceeasi metoda folosita la alimentarea contului,nu vreau sa incalc legea,am salvat chat-ul,sumele depuse si orice informatie aveti nevoie daca hotarati sa incercati sa ma ajutati va stau la dispozitie. Ideal ar fi sa nu ma chinuie ca ii bate Dumnezeu pe strazi aiurea,sa pot retrage online,si poate reapare si optiunea de retragere prin neteller cum e si legal de fapt,multumesc anticipat.
Pe data de am depus o sumă de 80 de lei și a doua zi mi-a mai retras din cont 80 de lei , de ce ?
Comentariul administratorului
Utilizatorul nu a furnizat adresa de email sau username-ul pentru a se putea verifica situatia
Buna ziua am și eu o problema cu cei de la maxbet . vreo o săptămână și jumătate am depus la ei în vreo 3 ore suma de 4000 lei aproximativ. dată când am depus la ei . meu era verificat primisem și bonus 50 de lei . cei 4000 de lei am rulat bonusuri care le-am primit și într-un final am rămas cu suma de 12000 de lei pentru care am efectuat 2 retrageri . respectiv 2000...când am depus la ei am depus prin card care era atașat la contul meu in euro . momentul când am făcut retragerile nu știam că nu pot retrage cu același card deoarece fiind în euro se pare că poți doar sa depui și nu sa retragi .ă fac schimbul in lei doar la retragere . eu am făcut retragerile nu m-au anunțat că nu e bine doar după 3 zile când mi-au trimis un mail că banca a refuzat tranzacția ...așa este adevărat am sunat la mine la banca într-adevăr apăreau tranzacțiile și sumele de bani dar nu s-au putut realiza fiind cont de euro și ei au trimis lei . fine . la ei îmi explică care este problema îmi explică și de la banca . drumul din nou la retrageri de această dată în contul meu de lei .ă alte 3 zile primesc mail de la maxbet că retragerile mi-au fost anulate. întrebat la ei au zis că este necesară un alt tip de verificare cu poze după card poza cu buletin și dovada de domiciliu . întreb oare prima dată cum de sa ajuns de sa făcut tranzacția la banca fara să îmi fie cerute aceste poze ? Așa . le-am trimis tot ce mi-au cerut și miercuri dimineață la ora 9 am făcut din nou retragerile ...până astăzi îmi apăreau pe cont că sunt în așteptare .ăzi au dispărut de la așteptare îmi apar ca si cum am retras dar am sunat la banca și nu apare nici o tranzacție din partea lor...mă tot aburesc din data de 21 februarie . rog daca puteți să mă ajutați
Buna ziua. Numele meu este Roman Bogdan-Florin si va scriu in legatura cu situatie neplacuta petrecuta aseara la agentia de pariuri online . Situatia e in felul urmator: am efectuat 2 pariuri la meciul Fiorentuna - Inter Milano pe selectia "Inscrie din Penalty", cate un pariu pe fiecare echipa ca va inscrie din penalty (atasez screenshot-urile). Urmarind meciul in direct, am constatat ca pariurile sunt castigatoare, dar cand am accesat site-ul celor de la Efbet, am constatat ca acesta este cazut pe motive tehnice/de mentenanta, ceva de genul. Mentionez ca in timpul meciului dupa ce primul pariu a fost castigator, i-am contactat pe chat sa ii intreb de ce nu se valideaza pariul, iar consultantul dansilor (nu stiu daca a verificat sau nu pariul in cauza, putea atunci sa spuna ca ceva nu este in regula, dar nu a facut-o) doar mi-a comunicat ca pariul se va valida la primirea rezultatelor oficiale. Am zis ok si ca o sa astept. La finalul meciului, cand am remarcat ca si cel de-al doilea pariu este castigator, am dat sa intru la dansii pe site sa verific, dar surpriza, cum am mentionat si mai sus, aparea ca site-ul e offline, pe motive tehnice/mentenanta/etc. Ulterior nu am mai incercat sa accesez site-ul si am zis ca verific in aceasta dimineata, convins fiind ca totul e ok si ca pariurile sunt castigatoare. Dar, in aceasta dimineata cand am verificat contul de la dansii de pe site am avut o surpriza majora, ambele pariuri imi apareau ca si pierdute, se poate vedea in screenshot-uri (interesant), dar mizele returnate. Am ramas socat de-a dreptul, nestiind ce se intampla si de ce, intrucat aseara am urmarit meciul la tv si pariurile trebuiau acordate ca si castigate, nu pierdute sau cum le-or fi judecat dansii. In urma cu cateva minute i-am contactat din nou pe chat ( sunt la munca si nu pot sa vorbesc la telefon), iar reprezentantul lor m-a repezit ca ar fi fost vorba de cote afisate gresit si ca ei isi rezerva dreptul sa anuleze pariul, conform regulamentului lor. Le-am spus ca pe acest considerent orice pariu este susceptibil la validare sau anulare, si daca spre exemplu in loc de o cota sa zicem de 1.5 este afisata o cota de 1.6, se poate considera ca e afisat gresit si implicit asta duce la anularea pariului. In cadrul discutiei cu reprezentantul lor am tot repetat ca doar imi doresc ca pariul sa fie validat la cota corecta care ar fi fost in mod normal meci, nu conteaza ca au gresit ei cotele si ca e greseala lor ei trebuie sa plateasca, nu noi jucatorii, dar de fiecare data mi s-a spus ca decizia a fost luata si nu se poate face nimic si ca e dreptul lor sa faca asta, desi e clar greseala lor, si nu mi se pare corect ca altcineva sa plateasca care nu ii apartin. Din aceasta cauza am apelat la dvs., in speranta ca vor putea fi trasi la raspundere facuta si refuzul de a o corecta in favoarea jucatorului, intrucat este vorba de pariuri castigatoare. Ma intreb, daca erau pierzatoare pariurile, tot la fel ar fi procedat? Va rog pe aceasta cale sa verificati aceasta situatie, intrucat am inteles din discutiile cu reprezentantul lor ca au mai fost persoane care au reclamat aceasta situatie. La fel cum am specificat in discutiile cu ei, doar atat imi doresc ca pariurile sa fie acordate castigatoare la cota care ar fi fost corecta in momentul plasarii pariului (9 sau 10, am verificat in aceasta dimineata pe alte site-uri si am observat ca acelea ar fi fost cotele corecte, dar eu nu am vazut aceste cote la ei pe site, ci doar cele din screenshot-urile pe care vi le-am atasat), nu am alte pretentii, nu vreau sa ma imbogatesc de pe seama lor sau cine stie mai ce, nu e o suma foarte mare, dar este vorba de bani munciti si de principiul corectitudinii si ca greseala sa fie suportata de cei care au gresit. Imi cer scuze daca e prea lung acest mesaj, dar am vrut sa sintetizez cat mai bine aceasta situatie. Pentru orice alte informatii suplimentare sau alte lamuriri va stau la dispozitie. Va multumesc inca o data pentru atentia acordata.
Copy the token