Reclamatii 1 031

Buna sa fac o reclamatie despre . Dupa ce am jucat la ei pe site vreo 4 zile fara probleme ,in dupa masa de pe la ora 17 am intrat in softul de poker unde am incercat sa ma inregistrez la niste sitgouri de 10$ si 20$, dar am primit erori la inregistrare. Si dupa cateva minute realizez cu stupoare ca mi-au disparut vreo 700 de lei din cont. Aproximativ de la 1500-1450 ron pana la 806 ron ramasi in cont. Singurul joc ce a pornit in acel interval a fost un wildtwister de 0.5$ care se vede in istoric, restul jocurilor la care am incercat sa ma inregistrez nu au pornit si nici nu apar in istoric. De atunci le tot trimit mailuri cu sesizarea asta dar ei imi raspund ca nu au avut nici o problema tehnica. I-am rugat sa imi explice unde au disparut banii dar tot timpul imi spuneau sa le dau numele turneelor cu care am avut probleme altfel nu ma pot ajuta. Eu nu aveam cum sa dau numele exacte daca turneele nu au pornit si nu exista nici in istoric. Le am explicat ca e foarte usor sa vada unde mi au disparut banii pentru ca nu am mai jucat la ei de atunci decat dupa cateva zile sume mai mici. Ei trebuiau sa vada unde mi au disparut banii in data de 20 . 2020 dupamasa. Avand in vedere ca tot imi trimiteau aceleasi raspunsuri in care ziceau ca nu a fost nici o problema desi mie banii mi-au disparut fara sa joc nimic ,am decis sa fac o sesizare la dumneavoastra in speranta sa imi rezolv problema. Mentionez ca joc de 15 ani jocuri inline si tot timpul daca au fost erori sau probleme s-au rezolvat si am colaborat bine cu suportul dar acest site si angajatii lor lasa mult de dorit. Am atasat si o poza cu istoricul de la data respectiva unde se vede clar ca nu am jucat in dupamasa respecitva decat jocul mentionat de 0.5$ Va rog ma ajutati si va multumesc in avans pentru ajutor.

Frauda

In progress
In data de am efectuat o retragere de 3000 de lei prin intermediul cardului am luat legătura cu operatorii, tranzacția având statusul in asteptare si am primit ca răspuns din partea lor ca tranzacția a fost ACHITATA de către cei de la superbet urmând ca banii sa intre in cont pe parcursul celor 3 6 zile lucratoare iar tranzacția este o eroare de afișaj ce îmi apare mie. Termenul de 3 6 zile a trecut iar astăzi am luat legătura cu cei de la suport pentru a soluționa surpriza pentru răspunsurile lor de saptamana trecuta pentru ca sunt nu 1 ci 5 apeluri la ei pe subiectul acestei tranzactii, unde la toate mi s a răspuns ca a fost achitat, astăzi cand am venit cu extrasul de cont pentru a le arata ca nu a fost virata nici o suma, am avut surpriza de a mi se comunica ca defapt, ei nu au acceptat tranzacția, asta după o săptămână în care am fost dus cu zăhărelul ca aceasta este achitata. Ca răspuns primit de la ei am avut următoarele, Banii vă vor fi înapoiați in contul de jucător fara a se oferii o data exacta, doamna nu știe poate in decembrie, nu anul acesta la cat o taraganeaza pe anul viitor vor fi băgați, nu e vorba de suma în sine e vorba de minciuna cu care ei sunt învățați pentru a acoperii incompetenta angajaților, pentru că da, nu pot comunica la termen problemele, își bat joc și de puține ori au repercusiuni, am depus o sesizare la anpc cu toate datele, screen pe conversații, ca macar un avertisment să primească, este inacceptabil si pur și simplu bătaie de joc către clienti .

Cont blocat . FURT

In afara competentei
Buna ziua . Mă numesc Simona mi am deschis cont pe efortuna acum câteva zile . Am depus de mai multe ori de pe contul meu de paysafecard in totat suma de 1100 lei . Am trimis poza cu buletinul și am primit un mail că poza nu este clara și să fac alta sa se vadă toate cele 4 colturi . Am făcut alta și am trimis . Între timp m am tot pariat și am ajuns la suma de . Vreau sa specific că nu am primit nici un bonus . Am primit din nou mail sa trimit un selfie cu buletinul in mana cu datele mele personal din contul meu paysafe cu depunerile catre efortuna . Am trimis și a 2 zi am sunat și mi s a spus că trebuie să aștept 48 de ore . Am așteptat și au trecut acele 48 de ore și nu am primit nici un mail și am sunat din nou la relații cu clienți și mi-a spus un domn că trimite un mesaj și că o să primesc un mail . Eram in mașină după o oră mă sună o doamna și efectiv ma luat la rost că sa i spun numele de utilizator cnp-ul , că cine joacă în contul meu că dacă joc singura am spus că da pentru că asta este adevărul . Sa i spun ce pariu an plasat în data de ... Și ce cota am avut și la ce sumă am putut să dau cashout . Mă întrebat dece este mail-ul iubitului meu i am zis că l am pus a lui pentru că știam mai bine username-ul pentru că eu mi am făcut altul recent și încă nu l am memorat dar am zis daca este vreo problema îl schimb . A spus că nu și că totul este in regula că o să primesc un mail . A doua zi dimineață adică azi m am trezit cu contul blocat . Și cu un mail in care scria contul tau a fost blocat fara nici un motiv menționat . Am sunat la relații cu clienți și am întrebat dece ? Pe motiv că iubitul meu ar fi jucat pe contul meu . L am întrebat că cum pot debloca contul și mi a spus că nu se mai poate și mi a închis . Și am primit un mail in care îmi spune că informăm că contul dumneavoastră a fost închis conform regulamentului cap. 2 art3 și 7 și că activitatea contului a fost anulata și să trimit extras de cont sa mi returneze bani care i am pariat. Am sunat din nou la ei și am întrebat cu pot sa recuperez toți bani pentru că dacă greșeam cu ceva nu mi returna nimic și răspunsul a fost puteți primi doar suma care ați depuso ai cealata suma a fost depusă în bugetul statului și a închis . Am citit regulamentul și nu am încălcat nimic . O sa i dau in judecata . Efectiv mi au furat bani ...... Cine a mai pățit așa ceva va rog să lăsați comentariu . Eu oricum o să-i dau in judecata dar trebuie sa fim mai mulți că sa și câștigăm .
Copy the token