Reclamatii 1 029

Buna sa fac o reclamatie despre . Dupa ce am jucat la ei pe site vreo 4 zile fara probleme ,in dupa masa de pe la ora 17 am intrat in softul de poker unde am incercat sa ma inregistrez la niste sitgouri de 10$ si 20$, dar am primit erori la inregistrare. Si dupa cateva minute realizez cu stupoare ca mi-au disparut vreo 700 de lei din cont. Aproximativ de la 1500-1450 ron pana la 806 ron ramasi in cont. Singurul joc ce a pornit in acel interval a fost un wildtwister de 0.5$ care se vede in istoric, restul jocurilor la care am incercat sa ma inregistrez nu au pornit si nici nu apar in istoric. De atunci le tot trimit mailuri cu sesizarea asta dar ei imi raspund ca nu au avut nici o problema tehnica. I-am rugat sa imi explice unde au disparut banii dar tot timpul imi spuneau sa le dau numele turneelor cu care am avut probleme altfel nu ma pot ajuta. Eu nu aveam cum sa dau numele exacte daca turneele nu au pornit si nu exista nici in istoric. Le am explicat ca e foarte usor sa vada unde mi au disparut banii pentru ca nu am mai jucat la ei de atunci decat dupa cateva zile sume mai mici. Ei trebuiau sa vada unde mi au disparut banii in data de 20 . 2020 dupamasa. Avand in vedere ca tot imi trimiteau aceleasi raspunsuri in care ziceau ca nu a fost nici o problema desi mie banii mi-au disparut fara sa joc nimic ,am decis sa fac o sesizare la dumneavoastra in speranta sa imi rezolv problema. Mentionez ca joc de 15 ani jocuri inline si tot timpul daca au fost erori sau probleme s-au rezolvat si am colaborat bine cu suportul dar acest site si angajatii lor lasa mult de dorit. Am atasat si o poza cu istoricul de la data respectiva unde se vede clar ca nu am jucat in dupamasa respecitva decat jocul mentionat de 0.5$ Va rog ma ajutati si va multumesc in avans pentru ajutor.

Frauda

In progress
In data de am efectuat o retragere de 3000 de lei prin intermediul cardului am luat legătura cu operatorii, tranzacția având statusul in asteptare si am primit ca răspuns din partea lor ca tranzacția a fost ACHITATA de către cei de la superbet urmând ca banii sa intre in cont pe parcursul celor 3 6 zile lucratoare iar tranzacția este o eroare de afișaj ce îmi apare mie. Termenul de 3 6 zile a trecut iar astăzi am luat legătura cu cei de la suport pentru a soluționa surpriza pentru răspunsurile lor de saptamana trecuta pentru ca sunt nu 1 ci 5 apeluri la ei pe subiectul acestei tranzactii, unde la toate mi s a răspuns ca a fost achitat, astăzi cand am venit cu extrasul de cont pentru a le arata ca nu a fost virata nici o suma, am avut surpriza de a mi se comunica ca defapt, ei nu au acceptat tranzacția, asta după o săptămână în care am fost dus cu zăhărelul ca aceasta este achitata. Ca răspuns primit de la ei am avut următoarele, Banii vă vor fi înapoiați in contul de jucător fara a se oferii o data exacta, doamna nu știe poate in decembrie, nu anul acesta la cat o taraganeaza pe anul viitor vor fi băgați, nu e vorba de suma în sine e vorba de minciuna cu care ei sunt învățați pentru a acoperii incompetenta angajaților, pentru că da, nu pot comunica la termen problemele, își bat joc și de puține ori au repercusiuni, am depus o sesizare la anpc cu toate datele, screen pe conversații, ca macar un avertisment să primească, este inacceptabil si pur și simplu bătaie de joc către clienti .
Copy the token