Reclamatii
Rezolvat

Blocarea bonusurile pe cont

28 noiembrie 2020, 16:40
5

Buna ziua Am avut o problema cu dispozitivul pe care îl foloseam zilele trecute și am intrat in mod repetat cu același întrebări deoarece se tot deconecta. Și pentru acest aspect m-am trezit ieri cu bonusurile blocate pe cont fara sa fac nimic. Mi-am făcut cont la netbet în urma cu 3 ani 2 ani am avut bonusurile blocate pe cont fara sa fac nimic în acești 2 ani am efectuat depuneri și am avut activitate pe cont însă cu toate acestea de cate ori intram să întreb de ridicarea statutului mi se spunea că nu am avut activitate pe cont. In urma cu aproximativ 2 luni mi-au deblocat bonusurile pe cont iar ieri m-am trezit din nou cu bonusurile blocate. Va rog sa mă ajutați cumva.

Suma: 23 RON
Comentarii
5
Salut. Mai inainte de toate, ar trebui sa ii intrebi pe ei ce s-a intamplat. Ai intrebat la relatii cu clientii, care este motivul?
Da de foarte multe ori și răspunsul a fost unul fara sens. Mi s a spus că am intrat de prea multe ori cu aceleași întrebări și că pot reveni peste 6 luni pentru a verifica din nou situația în funcție de activitatea mea pe cont. Dar am mai auzit aceste cuvinte timp de 2 și și nu s a întâmplat nimic. Doar am pierdut bani, banii mei reali. Nu am abuzat de nimic doar am intrat de mai multe ori cu aceleași întrebări din cauza dispozitivului folosit deoarece se tot deconecta.
Mai mult mi s a spus de către un agent că pot să dau email uri peste tot că tot nu mi se va debloca bonusurile pe cont. Mi s a spus asta sec respingător.
SuportNetBet
Reprezentantul casei de pariuri
0
Bună ziua,

Vă mulţumim că aţi contactat Echipa noastră de Suport.

Pe contul dumneavoastră s-a dezactivat opțiunea de alocare bonusuri deoarece procentul de bonusare a fost depășit.

Decizia a fost luată în conformitate cu T&C site-ului nostru:

"14.25 NetBet își rezervă dreptul de a eticheta un jucător ca "Bonus Seeker", dacă NetBet, potrivit deciziilor interne, consideră că acel jucător a abuzat de promoțiile oferite de NetBet (inclusiv, dar fără a se limita la, promoțiile partenerilor noștri), incluzând, dar fără a se limita la, următoarele instanțe:
14.25.1 Un jucător folosește doar cupoane bonus pentru a juca pe contul său;
14.25.2 Valoarea bonusului este mai mare decât suma totală depusă de către jucător;
14.25.3 Un jucător joacă cu, sau încearcă să se joace cu, mai mult de un bonus în 24 ore;
14.25.4 Un jucător joacă 800 RON sau mai mult, de la un bonus, fără a depune în contul său;
14.25.5 Un jucător joacă cu bonusuri, în timp ce retrage toate depunerile minime care i-au permis accesul la promoții; sau
14.25.6 Un jucător folosește în mod repetat o promoție."

Dacă mai aveți și alte întrebări vă rugăm să ne contactați.

Cu stimă,

Echipa de Suport NetBet
Am trimis sesizarea ta casei de pariuri.
Indiciu: tasteaza '@' inainte de numele de utilizator pentru a gasi utilizatorul
Inchide