Reclamatii 670

Buna ziua . Numele meu este Lupu Gabriel . pe data de am facut o retragere de 5300 de lei Betano ,iar pe ar fi trebuit transfere banii catre cardul visa ,dar nici pana acum nu au fost transferati banii pe card , ( pe data de 13 am avut o alta retragere care s-a finalizat in 4 zile ) , iar pe data de 23 am primit un mail de la Betano acesta fiind : Stimate membru, Bună seara din partea Betano! Dorim să vă informăm cu privire la retragerile efectuate de pe pagina noastră prin card VISA, din datele de 17-18/12. Din cauza unei probleme tehnice din partea furnizorului de tranzacții a tuturor cardurilor VISA, toate retragerile finalizate din partea departamentului de tranzacții, în aceste 2 zile, au fost procesate cu întârziere. Prin urmare procedura de retragere se va finaliza din partea băncii cu întârziere. Vă asigurăm că veți primi câștigurile retrase și ne cerem scuze pentru situația survenită. ....... ieri am luat legatura pe live cu cei de la betano au invocat ca in zilele de 17 si 18 a existat o perturbare a tranzactiilor de la sistemul visa si aceste tranzactii sunt in curs de reorientare din pacate acest lucru depinde de sitemul visa si procesatorul de tranzactii . SI ca betano a luat legatura cu cei de la visa pentru a verifica statusul acestor tranzactii si acestea vor fi livrate in zilele urmatoare , deoarece acest decalaj este cauzat de sistemul visa perturbat de ordinea procesarii tranzactiilor ca urmare a vulumului de munca cu ocazia sarbatorilor si tranzactiilor din mediul online si ca trebuie sa mai am putina rabdare .
Buna ziua. In data de mi-am creeat cont la si am depus suma de 300 ron. Am trimis C.I si cardul aferent depunerii pentru verificare. Imediat dupa am primit un e-mail ca am efectuat prima depunere cu succes si sa intru in cont sa imi activez bonusul de bun venit ( lucru care nu l-am facut deoarece nu ma interesat ) si sa inchei verificarea contului ( lucru ce il facusem deja ). Ulterior m-am logat in contul de joc si am plasat un pariu pe meciul Fc Botosani - Universitatea Craiova cu suma de 300 ron pe 1, respectiv FC Botosani, la o cota de 3.3, pariu ce a rezultat castigator si mi-a adus suma de 990 ron. In data d am plasat un alt pariu pe un meci de hochei din Polonia, Torun cu U. Oswiecim cu suma de 990 ron la o cota de , iar la cateva ore am primit email de la efortuna ca mi-a fost inchis contul de joc si pentru mai multe detalii sa ii contactez. Am pus mana pe telefon si i-am sunat iar la capatul firului era un domn nu prea amabil care mai mult ma lua la misto decat sa imi explice care este motivul inchiderii contului. Mi-a spus ca am incalcat T C si sa intru sa le citesc iarasi, explicadu-i ca nu am citit T C si ca nu fac deobicei acest lucru ma tot trimitea sa citesc acesti termeni fara o alta explicatie. I-am spus, bun, nu i-am citit, greseala mea, va rog sa imi explicati dv daca tot v-am contactat despre ce este vorba mai exact! Mi-a raspuns ca am incalcat art. 3 privind bonusul acordat iar eu i-am raspuns franc ca nu am acceptat nici un bonus, despre ce bonus ar putea fi vorba iar el deranjat de treaba aceasta mi-a zis iarasi sa citesc termenii si conditiile ca el vrea sa imi explice dar eu nu il las si ca e si art 7 din T C dar acum sa caut eu sa citesc, vazand ca nu o scot la capat i-am multumit si apoi am trimis un e-mail catre efortuna explicand situatia la care am primit un raspuns franc ca in acest moment contul aferent username-ului maricicasrg se afl in cadrul procedurilor de analiza a departamentului abilitat! Au trecut 4 zile si inca nu am primit un raspuns! Va rog sa ma ajutati daca puteti deoarece cred ca mi-se face o nedreptate si este un abuz din partea celor de la efortuna. Va multumesc,
Nu recomand aceasta casa de pariuri. In umra cu ceva timp am deschis cont la aceasta agentie online, am parcurs toata procedura recomandata de ei si totul parea in regula. Toate bune si frumoase pana a venit momentul, ca in umra unor castiguri sa fac si prima retragere, una de 1500 RON, in acel moment contul a fost blocat si am inceput sa primesc mail-uri cu tot felul de cereri aberante, dupa cum urmeaza: 1-ul mail Va mul?umim pentru e-mail. Cererea dvs. de retragere a fost anulata. Va informam ca este necesar sa ne trimiteti o dovada din partea operatorului mobil de unde sa reiasa ca numarul de telefon declarat in contul winmasters va apartine. Actul trebuie sa fie color, datat si stampilat. În principal pentru securitatea dumneavoastra, în conformitate cu politica winmasters ?i cu cerin?ele de respectare a reglementarilor acesteia, va rugam sa ave?i amabilitatea sa trimite?i urmatoarele documente KYC (Know Your Client = cunoa?te-?i clientul) prin încarcarea acestora din contul dvs. winmasters. Men?ionam ca documentele trimise trebuie sa fie color, cele alb-negru nu sunt acceptate. 1. Dovada identita?ii: o copie (preferabil fotografie) a pa?aportului sau a car?ii de identitate. 2. Dovada metodei de plata: o copie (preferabil fotografie) clara a fe?ei cardului (cardurilor) dvs. de credit sau de debit, cu vizibilitate clara a ultimelor 4 cifre ale numarului cardului dvs. Va rugam sa va asigura?i ca restul cifrelor sunt ascunse. sau un screenshot al contului de portofel electronic (e-wallet) (de exemplu, Skrill sau Neteller), care demonstreaza ca a?i facut anterior o depunere la noi. Aceasta procedura va avea loc o singura data. Doar în cazul în care folosi?i un nou card de credit sau o metoda de plata diferita, va fi necesar sa ne trimite?i o copie a noii metode de plata folosite. Ramânem la dispozi?ia dumneavoastra pentru orice clarificari suplimentare a?i putea necesita. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. la care am raspuns trimitandu-le ceea ce au cerut si in plus o factura de abonament. Al 2-lea mail: Va mul?umim pentru e-mail. Dorim sa va informam ca factura transmisa nu poate fi validata de catre departamentul de specialitate. Este necesar sa va prezentati cu buletinul intr-un punct de reprezentanta al operatorului dvs. de telefonie mobila si sa solicitati un document color si stampilat ce atesta ca numarul declarat in cont va apartine. Va multumim pentru colaborare. Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters a trebuit sa le raspund pentru a-mi clarifica si mie ce doresc mai exact: Ce inseamna colorat? Tocmai v-am trimis un document oficial, legal care incorporeaza o semnatura electronica valida si nemodificabila, un numar de factura si un cont client verificabile. va informez ca acesta este un numar atribuit unui abonament, contract cu numar de inregistrare valabil din 2013, si nu este un numar de cartela prepay. desi se recomanda ca fiind foarte amabili: "Va stam la dispozi?ie pentru orice clarificari sau informa?ii suplimentare. Cu stima, Echipa dvs. winmasters" Nu am mai primit niciun raspuns din partea lor. Ultimul mail trimis azi 13/11 Inca astept un raspuns. Imi puteti trimite un exemplu, un format a ceea ce imi cereti? Cei de la vodafone nu au auzit niciodata de asa ceva. atat mai putin in cazul unui abonament. Va pot trimite vreun alt document doveditor sau exista o alta procedura?
Copy the token