Reclamatii
Rezolvat

Neseriosi

8 martie 2018, 19:32
18

Am un castig de la data de 15 februarie si nici pana in ziua de azi nu am primit banii in cont,ma mint de la o zi la alta ca banii au fost trimisi in contul meu dar eu nu am primit niciun ban. un castig foarte mare,o sa ajung in instanta cu alte case de pariuri in 3 zile imi intra banii.

Suma: 43000 RON
Oricum ce comentarii vad aici ma ingrozeste nu am sa m ai joc la ei am sa le fac publicitate pe chestia asta si am sa anunt si organele de control si ma mira faptul că nu au facut o pana acum la câte reclamații au dar sper ca o sa se ia masuri .
Salut - apeleaza cu incredere la ONJN si inarmeaza-te cu rabdare pentru ca este posibil sa dureze ceva pana iti vor lua in analiza cazul.
Biletul are cod de identificare ID 1473726384
Salut am jucat online un bilet pe data de 24.06.2018 cu 12 meciuri mi a u iesit 11 iar cel de al 12 lea nu sa jucat mi au închis biletul ca necastigator de si la cel nejucat trebuia acordată cota de 1 si la cele 11 ieșite suma respectiva lucru care nu sa intamplat cum trebuie să procedez vad din comentariile anterioare ca aceasta casa de pariuri face probleme si nu da banii la oameni deci nu sunt singurul daca nu mi se rezolva problema ma adresez instituțiilor abilitate
Saalut,nu am primit nimic...am dat retragere din nou si mi a zis ca a fst platita de catre ei si sa astept intre 4-7zile lucratoare ca banii sa fie virati in cont
Salut, inteleg ca ar fi fost virati banii intr-adevar. Ai primit banii in cont?
Saalut,nu am primit nimic...am dat retragere din nou si mi a zis ca a fst platita de catre ei si sa astept intre 4-7zile lucratoare ca banii sa fie virati in cont
Saalut,nu am primit nimic...am dat retragere din nou si mi a zis ca a fst platita de catre ei si sa astept intre 4-7zile lucratoare ca banii sa fie virati in cont
Saalut,nu am primit nimic...am dat retragere din nou si mi a zis ca a fst platita de catre ei si sa astept intre 4-7zile lucratoare ca banii sa fie virati in cont
Salut,ati primit vreun raspuns din partea lor??
Salut - mi-au transmis ca te-au contactat pentru solutionarea problemei. Am inteles ca ai solicitat o retragere de RON in cont de Euro care nu accepta RON. Sa ne confirmi te rog cand se rezolva ca sa putem inchide sesizarea. Daca nu te deranjeaza, am dori sa cunoastem si suma, strict din motive de inventariere interna, pentru a fi publicata aici: https://legalbet.ro/we-helped/,
Astfel, vor fi tot mai multi oameni care vor apela la ajutorul nostru si implicit tot mai multe cazuri rezolvate. Bafta in continuare!
Comentariul a fost editat
Salut,da am fst contactat de ei si mi au spus acelasi lucru...o sa astp procedurile si o sa le dau un cont de ron apoi....este vb de 43000 ron...o sa va anunt de indata ce voi primii alte raspunsuri.O zi faina!!!
Cei de la 888 mi-au confirmat ca s-a rezolvat de mult cazul, asadar, voi inchide sesizarea.
Inca nu ai primit banii? Teoretic azi-maine ar trebui sa se rezolve.
O suma foarte mare chiar! Felicitari pentru castig, si sper sa se rezolve cat mai rebede! Asteptam confirmare de la tine cand se rezolva. 👍
Salut,
Am primit un raspuns de la managerul lor prin care ne asigura de prioritizarea cazului si a rugat din nou echipa de relatii clienti sa verifice de ce nu s-a facut transferul pana acum.
Sa ne anunti te rog daca intre timp se rezolva.
Inca nu, am trimis acum un reminder. Se va rezolva daca e totul ok...te tin la curent
Salut, luam legatura cu ei si te tinem la curent!
Copy the token